PokerAce - SnG indstillinger

#1| 0

Hvordan får jeg stats på bordet når jeg spiller SnG"er?

Får ikke noget som mine indstillinger fra cash games ser ud i øjeblikket, så er det noget specifikt der skal ændres, eller kan en korrekt opsætning fungere uanset hvad om jeg spilller cash eller tours?

Endelig, vil jeg gerne høre hvordan I bruger stats, da der jo er forskel på antallet af spillere i løbet af turneringen, hvorfor VPIP vel skal korrigeres i et eller andet henseende?

11-12-2005 13:01 #2| 0

Du skriver ikke hvor du spiller, men det lyder som om det er på et af de sites hvor pokertracker kun understøtter cash-games.

Se her hvad PT understøtter:

[a:http://www.pokertracker.com/ptsupported.html][a]

11-12-2005 13:02 #3| 0
OP

Jeg spiller på Party.

11-12-2005 13:19 #4| 0

Indstil evt. pokerace til at opdele mellem antal spillere:
2-3
4-6
7-10

Og så vil det måske også være smart allerede at få stats ind på bordet efter kun 5 hænder, da man jo aldrig når så mange hænder i sngs (indstilles også i pokerace)

Mht. VPIP vil du hurtigt opdage hvad der er "normalt" for de forskellige levels. Du kan evt. også have dine egne stas på bordet så du hurtigt kan se hvordan dit image på det respektive bord formentlig er.

11-12-2005 13:28 #5| 0
OP

@ Vangst0r

Jeg antager at det er det jeg indstiller i filters, korrekt?

Hvad skal jeg markere ovenfor i de tre boxe, og er det konsistent uanset om jeg spiller cash eller SnG, eller skal de ændres fra gang til gang?

11-12-2005 13:49 #6| 0

Ja det kan du indstille i filters. Minimum hands required kan du fx sætte til 5. Bare lad de 3 andre bokse være tomme, da du gerne vil have stats ind på bordet fra fx multitablers som du måske løber ind i flere gange.

Under menuen Refresh Rates er det smart at refreshe på fx hver 2. hånd især mellem 0 og 100 hænder.

Disse indstillinger vil også gælde når du spiller cashgame.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar