HEM - HUD på betfair

#1| 0

Jeg kan ikke få mit HUD til at køre ? den importer fint til - reports i mit HEM, men HUD kan slet ikke finde borde på clienten.

Dvs
1: Import er fin, så mappen den skal hente fra, og gemme i er iorden - Da jeg kan se hænderne i cash game - reports.
2: HUD kan ikke se at jeg har nogen borde åbne -

3: HELP !

Hvad satan sker der ? har før kørt HUD uden problemer på Betsafe, men har nu brugt 4 timer på at søge HEMs forum igennem uden egentlig svar. Plx help

03-04-2011 13:22 #2| 0

Prøv dette. Det hjalp hos mig.

Taget fra en tidligere tråd:

OnGame og HEM spiller fint når man har sat det rigtigt op. Typisk er det to problemer folk har.

2) HEM har ikke opdaget at en OnGame klient kører
HEM kigger efter et antal poker client navne, men en del OnGame clienter er ikke inkluderet. Man finder ud af hvad den .exe fil clienten starter hedder og adder en linje i \Config\ExeNames.txt ala denne her for Goalwin

10,Goalwin.exe

eller denne her for Betsafe

10,Poker.exe

03-04-2011 13:34 #3| 0

HEM ved jo godt at den køre da jeg fint kan auto import imens jeg grinder, og følge resultatet på reports. Men HUD opdager derimod ikke at noget er igang ?

03-04-2011 13:38 #4| 0

Jeg er for doven til at læse

Men har du prøvet at: Starte HEM, 2: åbne et par borde og begynd at spille. 3. Åbne table finder ---> find bord og hold den røde dims over bordet?

03-04-2011 13:39 #5| 0

Yep ''I can not find any unattached hands, please wait until the manager has imported some''

03-04-2011 14:03 #6| 0

brug table finder i HUD'en - træk krydset over på bordet - marker og tryk ok

allerede skrevet :S

03-04-2011 15:14 #7| 0

Okay :)

Det du gør nu

Så har jeg løsningen til dig.. Så går du ind i import from folder og finder din Betfair HH mappe manuelt og importerer.. Herefter går du så ind og trykker start auto import efter du self har importeret.. Nu skulle der gerne ske noget, eventuel prøver du igen med table finder.

GL :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar