Scandic support

#1| 0

Hej PN'er

Jeg har hele ugen haft en dialog med Scandic omkring min konto, men hver gang får jeg bare samme besked fra dem "vores IT-afdeling kigger på sagen, vi vender tilbage snarest muligt"

Dette er jeg træt af - jeg har skrevet på [email protected] da dette er dine eneste kontaktoplysninger jeg kan finde på deres hjemmeside.

Er der nogen der har andre kontaktoplysninger evt i form af telefon??

På forhånd tak

T.

05-02-2012 14:09 #2| 0

Lyder mærkeligt.
Får altid svar samme dag.

Det ville hjælpe at du skrev, lidt mere præcist, hvad det er dit problem drejer sig om?

05-02-2012 14:12 #3| 0

Det gør jeg også men det er det samme standard svar jeg får, at deres IT-afdeling kigger på det, og vender tilbage hurtigst muligt :o(

Tro mig jeg har skrevet det ud i pap for dem, det er ikke til at misforstå :o)

05-02-2012 14:14 #4| 0

Har du også problemer med, at du bliver smidt af derinde, og skal genstarte klienten?

05-02-2012 14:18 #5| 0

Kort fortalt så har jeg en 50% aftale med dem, så loggede jeg på deres hjemmeside den anden dag, og så jeg at det var en anden konto end den jeg havde 50% på, så jeg må have haft 2 konti - bad dem så om at slette den konto hvor jeg ikke havde 50% på, og dette har de gjort, men nu kan jeg slet ikke logge på deres hjemmeside med NemID :o(

Jeg kan godt åbne min pokerklient med 50% aftalen men lige så at jeg vil gå til my account og sætte penge ind, så sker der ingenting med mit NemID :o(

05-02-2012 14:18 #6| 0

gl :)

05-02-2012 14:19 #7| 0

Takker :o)

05-02-2012 14:20 #8| 0

Prøv at opdatere siden, når nemId fejler.
Det hjalp mig i går.

05-02-2012 14:28 #9| 0
Evas far skrev:
Prøv at opdatere siden, når nemId fejler.
Det hjalp mig i går.


Det virkede tak! :o)
05-02-2012 20:28 #10| 0

Er røget af scandic klienten 3 gange nu siden kl. 20.. Andre med samme problem?

05-02-2012 20:51 #11| 0

De har desværre haft nogle probs den seneste tid:(

05-02-2012 20:59 #12| 0

Skrev til dem omkring verification, da jeg ikke havde hverken pas eller kørekort, plus der stod jeg skulle have verifikeret senest 31/1.

12 mins efter: "bare send sygesikring, så ordner jeg det".

God support her :)

05-02-2012 22:00 #13| 1

Scandic plejer ALTID at have den bedste support - det tager satme ikke lang tid før de har svaret på diverse mails osv :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar