Sattelit til 190+10$ tickets: Bobblespil

#1| 0

Ingen HH, men hånden er følgende:

10+1$ rebuy sattelit til 190+10$ tickets.
Tickets til nr. 1 og nr. 2. Nada til nr. 3.

Vi er tre tilbage. Blinds er 200, 400 med 40 i ante. Pot er 720.

BTN er god aggrasiv spiller og sidder med 30K. Hero har tilskrevet ham den ene ticket, da han ikke har lavet blowups og har pedal on the metal. Har generelt spillet gode hænder, men med tre tilbage er hans range bred. BTN tænker lidt og raiser til 1200.

HERO sidder i SB med en stack på 4.2K og kigger ned i Q10. Jeg har spillet for tight og har været semi kortdød så har kun 3-bettet meget sjældent. Har spewet halvdelen af min stack på raises i lp og c-bet der blev cr to gange. Regner med at de ser mig som weak, men er ok tilfreds med min strategi da en del semistore stacks har callet deres chips væk, hvilket er grunden til at BTN sidder med giga stack.

DONK sidder i BB med 15K. Har involveret sig i alt for mange pots med marginale hænder og kørt elevator mellem 22K stack til 6K, men har altså pt. 15K. Passiv callish og kan ikke hand reade. Mit håb er at donk lave et overcall og comitter sig med en marginal hånd.

Den sidste orbit er det dog blevet klart at de kun venter på at blinde mig ud. BTN lægger pres på mig og BB limp-folder i blindwar, eller har cold-callet raises fra BTN og foldet på flop.

HERO must do something!

RRAI med Q10 i dette spot (regner med at blive kaldt og mener jeg er svagt foran hans range), eller vente og shove fra knappen?

Hvad er min shoverange i næste hånd hvis jeg folder (any two?).

05-02-2010 08:26 #2| 0

det lader til du har spillet for tight i perioden op til du nu ender med 10 bb. og donken er jo klog nok til at lade bigstacken gøre arbejdet derfor er din strategi med at lade ham slå sig selv ud mindre fed. du har stort set 0 FE når du skubber ind over med 10 bb. derfor vil ejg hellere folde og vente til du kan openshove connectors Ax, 10J osv, for at få noget FE og ofte vil du komme bedre ind.

13-02-2010 23:04 #3| 0
Hvad er min shoverange i næste hånd hvis jeg folder (any two?).

Any two :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar