S: Barbermaskine, Philips RQ1085

#1| 0

Jeg sælger min Philips RQ1085, som er en af Phillips topmodeller. Jeg sælger, fordi jeg aldrig barbarer mig tæt og glat længere og kun er langskægget. Det er virkelig en god barbarmaskine, som giver en tæt og glat barbering med de fleksible 3 skærehoveder. Desuden har den præsisionstrimmer til fx. tilretning af bakkenbarter og de små, grimme hår i nakken.
Dens var i Go' Morgen Danmark forleden og fik topkarakter. Barbermaskinen har batteri-indikater, så man kan se, når den skal oplades, og ved 15 min. opladning holder maskinen strøm til 24 timers effektiv barbering. En perfekt barbermaskine hvis man rejser meget, også da den rengøres på 1min. under vandhanen.
Der medfølger alt original udstyret: Selvrensende Jet Clean System inkl. en ubrugt flaske ubrugt rensevæske + beskyttende hætte + kvittering.

Den er 2 år gammel, men ikke været brugt ret meget og er i perfekt stand. Igen fejl, ridser eller lign. Nypris er 2500 kr.

Sælges til højeste bud. Dog forbeholder jeg mig retten til ikke at sælge, hvis jeg ikke mener buddet er højt nok.

Kan afhentes i Aalborg.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar