River spot 215 wcoop WU 6max

#1| 0

Hey jeg kom i et lidt skod spot på river i søndags 215 6max scoop event..

Blind hedder 1200/600 ante 100 .. Jeg raiser til 2500 utg med AJ og sidder med 60k. Sb som er en ok dygtig spiller betaler i sb med 65k i stakken, alle andre folder.. Jeg har givet den ok gas og bubble er sprunget for en times tid siden.. han ved godt hvad han laver, men er lidt til den stramme side..

Flot slår 223 Han check betaler mit udstik på 2200 ud i de 6800 som er i potten..

Turn slår J lækkert kort denne gang skyder jeg 5200 i lidt over 11k og han betaler igen..

River slår 4 Han checker igen og jeg skyder 15400 ud i de 21600... Her kommer problemet han tænker lidt og jammer så ind i snotten på mig...

10-09-2014 18:00 #2| 0

Klamt spot hvor jeg ikke kan se det kan være andet end et puke fold med mindre vi har set villian lave noget vildt tidligere.

Tror næppe han prøver at få dig til at folde nutflush her, så selvom det er virkeligt svært in game synes jeg selv, så må et fold være rigtigt her mod en fyr til den stramme side.

10-09-2014 19:08 #3| 0

Der er delme ikke mange kombos at være bange for. 22, 33, 44, jj, 5s6s, ka ikke se et fold ka give mening

10-09-2014 19:15 #4| 0
Requiem skrev:
Der er delme ikke mange kombos at være bange for. 22, 33, 44, jj, 5s6s, ka ikke se et fold ka give mening


Ikke mange kombos nej, men det argument giver jeg ikke meget for her. SB skubber intet her for value som vi slår, så vi har en ren bluffcatcher. Mod ukendt stram modstander er det et fold i min bog.
10-09-2014 19:31 #5| 0

men omvendt skal der jo nærmest heller ingen bluff combos til før at vi kan kalde profitabelt?

der må da være noget FE hvis vi overvejer at folde her.

10-09-2014 19:37 #6| 0
Requiem skrev:
men omvendt skal der jo nærmest heller ingen bluff combos til før at vi kan kalde profitabelt?

der må da være noget FE hvis vi overvejer at folde her.


Jeg er enig i at det i længden er exploitable at folde her hver gang, men jeg tror bare det er færreste som floater to streets her og så hakker den ind på riveren med et bluff. Jeg tror det er en lille procentdel af de spillere vi møder som er i stand til det. Så udfra beskrivelsen i OP og det faktum at vi skal kalde 35K for at vinde 95K her så skal han altså bluffe mindst 35 procent af gangene før det er profitabelt at kalde. Svært fold at lave men med mindre vi har noget mere som fortæller villian er i stand til det, så mener jeg det er et fold.
Redigeret af fuddebuf d. 10-09-2014 19:38
10-09-2014 20:29 #7| 0

Fudde in game var planen at bet folde, men så da han jammer kommer jeg i tvivl.. Grunden til det er at jeg tror rigtig mange folder 44 af på turn da det bliver rigtig svært at kalde den sidste tønde. specielt når han ikke har 4S og jj mener jeg heller ikke han har da han ikke er typen der flatter de hænder.. så vi er nede på floppet quads og floppet hus og 56ss. og i min bog en meget unlikley 44..

Noget helt andet, hvad syntes i om min size på river, min tanke er at så er det enten nuts eller bluff.. Men måske et lidt mindre bet taler mere for at bet kalde end det bet jeg laver. Med en mindre bet bluffer han måske oftere?

11-09-2014 15:34 #8| 1

Ligner et spot, hvor der er 0 bluffs.

Jeg ved ikke, hvordan folk spiller i en $215 tour, men jeg folder nok 22 og 33 i SB medmindre der sidder en svag villain i BB.

Hvis jeg kalder pre med 44, folder jeg senest på turn, hvilket giver min range præcis 1 kombo for value - JJ.

Hvis han vil have nogle bluffs, bør det være Jx kombos, men du blocker for alle floats med J som f.eks AJ, KJ, QJ og JT, så kan ikke se, hvilke hænder, han laver om til bluff, TxT, 9x9, 8x8?

Synes ikke, det er nødvendigt, at bette så stort på river medmindre det er en fisk.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar