Er der andre end mig, der har problemer med at få sammenført kontoer?
Jeg har sendt og fået godkendt alt den dokumentation de inden Tilt-launchen havde bedt om, så jeg troede bare, det ville være en formsag, men når jeg logger på Tilt får jeg bare at vide, at jeg ikke kan spille, da jeg befinder mig eller bor I Danmark, og jeg kan ligeledes heller ikke overføre penge.
Nogen der kan hjælpe?
Customer Service er pænt sløve...
Problemer med sammenføring af kontoer Stars & Tilt.
Prøv at log ind på FTP. Så skulle der gerne stå noget i retningen af ''sammenfør konti'' i venstre side af lobbyen :)
Ja tak, det er jeg med på, men jeg får blot samme svar i en pop-up, og jeg kan ikke gøre mere.
Jeg har downloaded FT på ny for et par dage siden, jeg kan logge på, og min konto ser ellers ud, som den burde.
Jeg har dog ikke ændret adresse i softwaren, men siden den er klar over, hvor jeg befinder mig, og de har modtaget dokumentation for min nuværende adresse, så burde det vel ikke være et problem.
(Min adresse på sitet er engelsk)
@Glamour.
FT har ikke licens i DK og derfor har de spærret for din spille adgang.
Så eneste du kan er at tilgå din cashier og sammenkør din FT konto med din PS konto, hvorved pengene og points flyttes automatisk til din PS konto.
Og i forhold til at sammenkøre din FT konto med din PS konto, der skal du så følge deres guide slavisk.
Hvis du er dansk statsborger men ikke bor i Danmark, ja så er sagen nok lidt anderledes. Så skal du nok igen til at bevise at dette er tilfældet før din FT konto bliver åbnet igen. Det har noget at gøre med den aftale som PS har lavet med DOJ.
Jeg forklarer mig sikkert dårligt, men jeg forsøger gerne igen. :)
Jeg er dansk statsborger, bor i DK, men jeg kan se, at adressen på min FT-konto stadig er UK, da jeg boede der, da de lukkede ned.
Jeg har leveret den dokumentation, de har udbedt sig, inden relanceringen af FT, så der burde umiddelbart ingen problemer være.
Jeg kan også uden problemer rekvirere en sammenkøringskode hos Stars.
Problemerne opstår, når jeg logger på FT. Jeg får at vide ved log-in, at jeg ikke kan spille, da jeg enten har bopæl i eller opholder mig i et område, de ikke har tilladelse til at udbyde spil. Kan dog godt logge på, men får samme besked, når jeg beder om at få sammenkørt mine konti, så modtager jeg en lignende besked (du kan ikke spille...), blot med den tilføjelse at jeg ikke kan lave transfers, spiller-til-spiller overførsler, sammenkøre konti eller lave nogen anden form for transaktion.
Deres customer service har ikke svaret i 48 timer. Oc jeg blev træt af at vente, så ville høre, om andre havde oplevet lignende problemer.
ja ok, det lyder som om der er noget helt galt med din konto. Og det har sikkert noget at gøre med at du er dansker og har en engelsk adresse registreret.
Kan du rette dette i klienten når du er logget på eller ??
Men ja, så er det bare at vente på support. Evt. kan du forsøge at kontakte PS support for måske kan de sætte lidt skub i processen.
Jeg tænker godt, jeg kan rette det. Mener bare det kræver en godkendelse at skifte land. Jeg kan altså ikke gøre det selv manuelt, uden at deres Security/ support skal ind over, og nu de ikke har svaret i 48 timer, ville jeg ikke overbebyrde den unødigt.
Jeg har skrevet til både Stars og FT. Svar på begge indledende mails kom dog fra Stars. Siden har ingen af dem svaret, og det er som sagt små 48 timer siden.