Pokerchefen 2015 - kom til Las Vegas med Danske Spil

#1| 2
Administrator


Jagten på årets Pokerchef er sat ind på Danske Spil Poker, og traditionen tro sender Danske Spil et hold af Pokerchefer 5 dage til Las Vegas på en uforglemmelig tur. Her skal der grindes, hygges og spises godt i luksuriøse rammer sammen med de øvrige pokerchefer og holdet bag Danske Spil Poker.


Formålet med turen til Las Vegas er naturligvis at få kåret "The One and Only Pokerchef anno 2015", hvilket sker via en serie af turneringer som Pokerchef Holdet* spiller med i, mens de er i Las Vegas.


Men før du kan kalde dig Pokerchef anno 2015 og hygge dig i Syndens By på Danske Spils regning, skal du naturligvis arbejde hårdt ved bordene på Danske Spil Poker og vise, at du er en værdig pokerchef.



Sådan bliver du Pokerchef og kommer til Las Vegas


Første trin på vejen mod titlen som Pokerchef og rejsen til Las Vegas er som altid Pokerchef-turneringerne som startede mandag d. 13 april og slutter søndag d. 31 maj.

Disse turneringer har tilknyttet en rangliste og i alt 20 spillere kvalificerer sig til Pokerchef Ligaen, hvor de fire Las Vegas rejser er på spil.



Tidspunkter for Pokerchef-turneringer

Der er Pokerchef-turneringer hver dag (med undtagelse af lørdag), og alle turneringer afvikles i formatet Texas Hold'em No Limit Freezeout med 30 minutters late registration.


$1 turneringer: Mandag, onsdag og fredag kl. 19:30

$5 turneringer: Tirsdag, torsdag og søndag kl. 19:30
$10 turneringer: Mandag, onsdag og fredag kl. 20:00
$25 turneringer: Tirsdag, torsdag og søndag kl. 20:00


Bemærk: Du kan spille med i alle de Pokerchef-turneringer du vil, men du kan kun vinde én plads i Pokerchef Ligaen. Hvis du vinder flere pladser gives disse til den næste på ranglisten, i den dyreste rangliste, og der ydes ikke kompensation herfor.



Optjen Pokerchef point til ranglisterne

I hver eneste Pokerchef turnering optjener man point alt efter, hvor langt man kommer i turneringen, og disse point afgør naturligvis din placering på ranglisterne.


Der er fire forskellige ranglister for henholdsvis $1-, $5-, $10- og $25-turneringerne. Jo flere Pokerchef-turneringer du spiller, desto flere point sparer du sammen til ranglisten, så der er god idé i at spille med så ofte som overhovedet muligt. Husk også, at du løbende kan følge din placering på ranglisterne på Danske Spils hjemmeside.




Pokerchef Ligaen - Den store finale!


D. 31 maj gøres de fire ranglister op, og de fire bedste spillere på hver af de fire ranglister går videre til Pokerchef Ligaen sammen med fire Wild Card deltagere.


Det betyder, at der i alt vil være 20 spillere i Pokerchef Ligaen, og disse 20 Pokerchefer in spe dyster fra d. 9 juni - 5. juli i tre ugentlige $2 turneringer (tirsdag, torsdag og søndag). Pokerchef Ligaen har naturligvis også en rangliste, og det er de fire bedst placerede spillere herpå som stikker af med de eftertragtede pladser på Pokerchef Holdet 2015.


* Pokerchef Holdet 2015 er betegnelsen for den delegation af spillere som Danske Spil tager med på årets tur til Las Vegas.



Deltag i Pokerchefen 2015 - Jagten er begyndt! >>






16-04-2015 19:33 #2| 0

Kunne I ikke opdatere de specifikke vilkår så de gælder i år?


Derudover, og det er sikkert mig der er blind. Hvornår foregår turen til USA?

16-04-2015 19:53 #3| 0

Jeg går ud fra at du skriver direkte til Danske Spil og ikke os :)


Men jo, det er to ting der bliver sagt videre, da vi selv er opmærksom på dem.

23-04-2015 12:53 #4| 0

Datoen er ikke på plads endnu, men det bliver nok uge 41. Om det så har ændret sig efter at Norwegian har meldt op at de flyver direkte fra d. 31 oktober skal jeg ikke kunne sige noget om. Men mon ikke de kigger på det.

23-04-2015 22:07 #5| 6

Langt de fleste der skal med på turen er jo full time proffer, så hvilken uge det er betyder mindre. man skal jo ikke have fri af en arbejdsgiver i god tid.


Ironi kan være anvendt .

25-04-2015 11:11 #6| 0

Wild card deltagerne ?

Hvordan findes de 4 spillere ?

26-04-2015 21:30 #7| 0

Wildcard deltagerne kan ses ret tydeligt på ranglisterne.

Disse wildcard spillere spiller så vidt jeg husker om en plads for hver rangliste, man kan godt spille med om wildcard pladser i flere af ranglisterne, men man vinder kun en wildcard plads. Wildcard runden kører en uge, hvor der spilles 3 turneringer, på de dage, hvor de enkelte ligaer tidligere har kørt. :-)

Redigeret af Ender d. 26-04-2015 21:32
04-05-2015 21:13 #8| 1

Det er genialt at DS ikke melder op hvornår turen foregår. Det sagt er det jo efterhånden ligegyldigt, når man ikke har været med fra starten, med absurd amatøragtigt at have en tur til USA, men man ved ikke lige om spiller med at få ferie fra arbejde.


Flot arrangement. Regner med at I holder en event for os der har et arbejde, og smider nogle hundredetusinde i det.

06-05-2015 08:21 #9| 0
Jensen skrev:

Det er genialt at DS ikke melder op hvornår turen foregår. Det sagt er det jo efterhånden ligegyldigt, når man ikke har været med fra starten, med absurd amatøragtigt at have en tur til USA, men man ved ikke lige om spiller med at få ferie fra arbejde.

Flot arrangement. Regner med at I holder en event for os der har et arbejde, og smider nogle hundredetusinde i det.




Ved ikke om det er rigtigt, men jeg har hørt at det er fordi man lige skal være sikker på hvornår Vips og forretningsforbindelser (her snakker vi f.eks. Ekstrabladet) kan holde fri til det.
07-05-2015 17:02 #10| 2

Har jeg forstået det rigtigt, at man skal spille en helveds masse turneringer fordelt over alle ugedage (pånær lørdag) i halvanden måned, og derefter så tre turneringer hver uge i en måned for måske at vinde en billet?


Ja, det er en fed promo (præmie-mæssigt) og ja, det er gratis (/ekstra lir w/e), og ja det er frivilligt om man vil deltage osv. osv. osv. Men altså, hvem i alverden har en hverdag, hvor man kan sætte så mange aftener af til en promo, der løber over mere end 2.5 måned med mange turneringer hver uge?

Redigeret af KeysorSoze d. 07-05-2015 17:03
09-05-2015 23:30 #11| 0
KeysorSoze skrev:Har jeg forstået det rigtigt, at man skal spille en helveds masse turneringer fordelt over alle ugedage (pånær lørdag) i halvanden måned, og derefter så tre turneringer hver uge i en måned for måske at vinde en billet?

Ja, det er en fed promo (præmie-mæssigt) og ja, det er gratis (/ekstra lir w/e), og ja det er frivilligt om man vil deltage osv. osv. osv. Men altså, hvem i alverden har en hverdag, hvor man kan sætte så mange aftener af til en promo, der løber over mere end 2.5 måned med mange turneringer hver uge?

Og som du ikke ved hvornår foregår

21-05-2015 17:34 #12| 0

Så bare vent til i har været så heldige at vinde en pakke gennem dem og forsøger at få info så der kan bookes fly, evt. ekstra hoteldage osv.

Så ender i som kastebold mellem DS og PP, da DS ikke ved hvilken primo de er med i (var ikke pokerchefen i mit tilfælde).

DS var dog forholdsvis nye på pokermarkedet dengang, og det lykkedes da trods lang tids uvidende frustration.

Havde også en smule email kontakt på turen, bla

om en øl jeg aldrig smagte da han ankom et par dage efter jeg skulle hjem (så aldrig en repræsentant på turen).

da jeg tilbyder feedback om turen tilsidst modtager jeg aldrig et svar.

21-05-2015 23:54 #13| 0
grovfil skrev:

Så bare vent til i har været så heldige at vinde en pakke gennem dem og forsøger at få info så der kan bookes fly, evt. ekstra hoteldage osv.

Så ender i som kastebold mellem DS og PP, da DS ikke ved hvilken primo de er med i (var ikke pokerchefen i mit tilfælde).

DS var dog forholdsvis nye på pokermarkedet dengang, og det lykkedes da trods lang tids uvidende frustration.

Havde også en smule email kontakt på turen, bla

om en øl jeg aldrig smagte da han ankom et par dage efter jeg skulle hjem (så aldrig en repræsentant på turen).

da jeg tilbyder feedback om turen tilsidst modtager jeg aldrig et svar.




I Pokerchefen er PP ikke involveret i, og sidste år var der ikke nogle af de problemer som du nævner, der kom spiller en dag senere, og nogle komme ikke fra DK (dk spiller der var i udlandet på afrejse tidspunktet), men mig bekendt var alle glade for turen med Danske Spil, det ses jo også af at flere der var med gerne vil med igen ;), og bedre kan det vel ikke siges.
22-05-2015 09:55 #14| 0


Fili4love skrev:

I Pokerchefen er PP ikke involveret i, og sidste år var der ikke nogle af de problemer som du nævner, der kom spiller en dag senere, og nogle komme ikke fra DK (dk spiller der var i udlandet på afrejse tidspunktet), men mig bekendt var alle glade for turen med Danske Spil, det ses jo også af at flere der var med gerne vil med igen ;), og bedre kan det vel ikke siges.

Lyder godt de har fået styr på det :-)

26-05-2015 18:50 #15| 4

Det er pænt tyndt, at sætte en promo som HOT, og så ikke deltage i tråden efterfølgende, når brugerne kommer med relevante og kritiske kommentarer.

01-06-2015 21:20 #16| 0

Når jeg ikke har lavet tråden, så får jeg ikke automatisk notifikations når der bliver skrevet i tråden. Så hvis der er noget, så "tag" mig gerne, så jeg ser det. Jeg hører det som en kritik af Danske Spil setup, og jeg sender gerne kritikken videre, så vi kan få klarhed over deres promotion. Jeg skal nok lige spørge ind til hvor de er med dato ect. i morgen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar