poker770

#1| 0

Hey

Synes poker770 kører med nogle fede bonusser, men er der nogle som ved om det er skattefrit, eller om det har licens i et EU-land?

20-07-2012 18:50 #2| 1

Jeg har aldrig i mine 7 år i branchen hørt om dem, så jeg ville være ekstremt påpasselig med tilbud der lyder for gode til at være sande.

20-07-2012 18:50 #3| 0

Google er vores ven

www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1816974

20-07-2012 19:03 #4| 0

til "HomeMade" men poker770 er ikke på den liste du har sendt et link til, og derfor kan den jo godt alligevel være skattefri, det har måske bare ikke søgt om et bindende svar fra skat.

Det kræver at firmaet er i et EØS land, hvilket jeg tror er opfyldt ved poker770, men det kræver også at der føres kontrol med sitet af en myndighed, hvilket jeg desværre tror er mere tvivlsomt - har søgt på google, og læst om en bruger som ikke fik svar - jeg har selv fået et standard svar om der ikke er nogle juridiske problemer for mig som dansker ved at spille, men det var ikke det jeg spurgte om - det virker som om de taler uden om, vedr. dette.

20-07-2012 19:19 #5| 0

De har ikke licens til at udbyde pokerspil i Danmark, ergo kan du ikke spille der. Det har intet med skattefrihed at gøre længere.

20-07-2012 19:55 #6| 1

Hvis de har licens indenfor EU er det skattefrit for OP. Vi som spillere bryder ingen regler ved ikke at spille hos udbydere som ikke har lukket ned for dansk action - det er udbyderen selv der står for regelbruddet.

Med det sagt, så ville jeg heller ikke selv spille på ikke statsgodkendt site.

20-07-2012 20:16 #7| 0

Jeg spiller der fin side med online support, udbetaling går dog knap så stærkt, tager lidt under en uge for mig at få pengene ud til MB.

20-07-2012 20:36 #8| 0

@K_B_B
Selvfølgelig kan du spille der !

Det var iøvrigt Poker770 der købte/opslugte ChiliPoker tidligere i år.

20-07-2012 20:48 #9| 1
K_B_B skrev:
De har ikke licens til at udbyde pokerspil i Danmark, ergo kan du ikke spille der. Det har intet med skattefrihed at gøre længere.


Lad nu være med at udtale dig om noget som du tilsyneladende ikke har forstand på!

Selvfølgelig kan man spille der. Jeg har konto derinde. Om de er skattefri ved jeg dog ikke.
24-07-2012 13:33 #10| 0

har nu fået en udbetaling og skulle vente i 92 timer... dog kan jeg læse at de holder til på Malta www.guidetopoker.com/poker-770/review:

LICENSED: Malta
LICENSED: Malta FOUNDING YEAR: 2006

Dette er et godt udgangspunkt, da de så er i et EU-land - med den erfaring som de har, og som "Mr Trutta" skriver, at de opkøbte ChiliPoker, så tror jeg faktisk at det er skattefrit at spille der, når nu at det er afklaret at de er registret i et EU-land..

24-07-2012 13:56 #11| 1

Fail KBB - loool

24-07-2012 14:08 #12| 2

De er langsomme med udbetaling ja.

Man KAN spille der.
Om man MÅ tør jeg ikke sige, men det er jeg personligt ligeglad med.
Det gør jeg alti' alti'

27-08-2012 14:59 #13| 0

Har undersøgt tingene yderligere, og har desværre fundet ud af, at den ikke er skattefri. Ved at læse ders terms of use, står der at

www.poker770.com/en/terms-and-conditions

5.2 The corporation, Chicoutimi Management Limited, owns and entirely operates the poker www.Poker770.com/ ((hereafter reffered to as ' Poker770'). The corporation Chicoutimi Management Limited is situated at the following address : Diagorou4, Kermia Building, Flat/Office 103, P.C. 1097, Nicosia, Cyprus

Dvs. at firmaet er bosat i et EU-land - Men for at det skal være skattefrit skal det jo også kontrolleres og have licens i et EU-land.

Der står i vilkår 5.1
5.1 Mandarin Gaming NV, a commercial international corporation, owns all permits and licenses required to run an online poker site. Poker770 is entirely governed by the laws of Curaçao, the Dutch Antilles.


Det fremgår af skats hjemmeside, at De Nederlandske antiller ikke er med i EØS.
www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1816975


Dermed må det være et skattepligtigt site. Desuden bevirker den nye spillovgivning jo også, at det bliver mere besværligt at spille på sider uden dansk licens. Da det bliver ulovligt for bankerne at føre midler mellem siden og pokerspilleren.

Så tror jeg vælger en anden side med dansk licens :) - min analyse er ikke 100% sikker, da der ikke står eksplicit i hvilket land der er licens. ved pkt. 5.2 skriver de blot at moderselskabet ejer alle de nødvendige licenser og tilladelser, og der står intet sted i vilkårne, præcis hvor poker770 har sin licens henne, hvilket der på de fleste andre poker sites gør. Dette taler også for, at det lidt virker som om de har noget at skjule, og gør det så indviklet som muligt at gennemskue..


04-09-2012 17:59 #14| 0

Kan ikke finde den Wembley Kval ?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar