PokerNet Awards 2011 Diskussion

#1| 0

I denne tråd må man meget gerne komme med forbedringsforslag eller alternative forslag til selve afstemningsformen omkring nominering og efterfølgende tildeling af PokerNet Awards 2011 indenfor de 10 valgte kategorier.



Lige nu ser setuppet for nominering og efterfølgende Awards-afstemning således ud:

a. Der oprettes en nomineringstråd for hver kategori.

b. Hver pokernetter kan nominere en og kun en anden pokernetter/tråd/begivenhed i hver kategori.

c. Nomineringer sker ved links til PN-tråde, -indlæg og -blogs, der stammer fra d. 1. december 2010 til og med november 2011. Udover links må man max. skrive 3 tekstlinjer.

d. Den samme person/tråd/begivenhed kan højst nomineres i tre indlæg. Det må være rigeligt.

e. Deadline for nomineringer er den 9. december, hvorefter afstemningen kan begynde.

f. Jeg vil sammen med Pisfisk og PN HQ finde ud af, hvordan selve Awards-afstemningen lettest lader sig arrangere.

g. Den 16. december tælles stemmerne op og Awards-vinderne udråbes.


Læs mere herom i første indlæg i denne tråd LINK



(Det er Pisfisk, der har bedt mig om, at sætte denne afstemning op, men han har ikke haft nogen indflydelse på mine beslutninger omkring, hvordan jeg vil sætte den op. Her er et LINK til den oprindelige tråd, hvor JesperA bragte ideen om PokerNet Awards 2011 på bane)

Redigeret af Holstt d. 26-11-2011 13:05
26-11-2011 05:37 #2| 1

Fedt du tager initiativ til at føre idéen videre, og tak for credit

26-11-2011 10:12 #3| 1

Du skriver godt nok det ikke er til diskussion, men tillader mig at komme med et sidste forslag.

En opdelt cashgame kategori mellem PLO og NLHE. Det her er et pokerforum og analyser/pokerfremmende poster bør vægtes højt. I forhold til antallet af f.eks. SNG analyser mener jeg det har sin berettigelse at opdele cash kategorien i to dele.

Jeg er nok for sent ude, og ødelægger det denne tråd så bare slet mit indlæg, synes bare det har så meget relevans at jeg lige måtte forsøge :)

26-11-2011 10:57 #4| 0

Jeg er enig med Jungle. Jeg har svært ved at bevæge mig op på 10 nomineringer, så jeg synes cas-kategorien skal deles op i to.

26-11-2011 11:01 #5| 0

Også enig med Jungleman

26-11-2011 12:04 #6| 0
OP

@JesperA
Tak.
M.h.t. credit så får mine elever donk, hvis de ikke kildeciterer, så skulle jeg da nødigt selv lave en sådan bommert, når jeg endelig har taget mig sammen til at lave en 100% seriøs tråd. 8)

@Jungleras
Tak fordi du i bedste PN-stil beder om noget, der ligger udenfor det, jeg sætter fokus på. Det havde jeg forventet, men nok ikke lige, at det skulle være dig.
Men når det er sagt, så er din indvending særdeles relevant. Den opdeling jeg har lavet m.h.t. analysetrådene, var faktisk der, hvor det var sværest at lægge en klar linje.

Det kan let rettes, så det gør jeg, da jeg tager dine synspunkter til mig.

Når jeg har rettet, sender jeg pm til dem, der har stemt indtil videre, og gør dem opmærksom på dette, så de skal rette i deres stemmeafgivning!

ty

Redigeret af Holstt d. 26-11-2011 13:07
26-11-2011 12:13 #7| 0

hvorfor oprette en kategori, hvor n1co, KP, thyssen, AB eller EP vinder uanset hvad?

26-11-2011 12:14 #8| 0

Kunne også godt tænke mig følgende 2 katagorier:

Årets bedste pokernetter

Årets værste pokernetter

26-11-2011 12:19 #9| 0
Granaten11 skrev:
hvorfor oprette en kategori, hvor n1co, KP, thyssen, AB eller EP vinder uanset hvad?



Hvad er det for en kategori?
26-11-2011 12:30 #10| 0
OP

@Granaten & Filosoffen
Der var mulighed for at diskutere, hvilke kategorier der skal med i årets Awards i tråden LINK

Hvis der ikke var skåret igennem nu, så kunne vi have diskuteret kategori-valg langt ind i 2012.

Men husk at bringe jeres synspunkter på bane, når nogen åbner en tråd, der vil diskutere kategorier for Awards i 2012.

26-11-2011 13:37 #11| 0

Jeg er helt enig med hvad zeeto skriver i den anden tråd. Hvad laver alle de staking- og forumspilkategorier? - det er et helt subforum og burde kunne afholdes derinde seperat.

Men det er selvfølgelig for sent nu, og du skal have props for, at du gider alt det arbejde; så ingen sure miner :)

26-11-2011 13:50 #12| 0
OP
JoeLOL skrev:
Jeg er helt enig med hvad zeeto skriver i den anden tråd. Hvad laver alle de staking- og forumspilkategorier? - det er et helt subforum og burde kunne afholdes derinde seperat.

Men det er selvfølgelig for sent nu, og du skal have props for, at du gider alt det arbejde; så ingen sure miner :)


Jeg er til dels enig med dig. Det er jo derfor, at vi afholder afstemningen. Resultatet vil afspejle, hvad den samlede PN-landsby mener. Da jeg selv kender forumspilkategorien, var det let for mig at skære den ned til 1 kategori, men det turde jeg ikke for stakingforummets vedkommende, da jeg ikke kender det godt nok. Nå, men vi må se, om der overhovedet kommer nogle af disse med og bøje os for resultatet, hvad end det viser.

Interessant, at ingen endnu har kommenteret på denne tråds emne!
Men det skal nok gå sådan, at når jeg sætter nomineringen igang, så vælter det i bedste PN-stil ind med ændringsforslag, men så er toget altså kørt.
Redigeret af Holstt d. 26-11-2011 14:09
26-11-2011 13:58 #13| 0
Holstt skrev:
JoeLOL skrev:
Jeg er helt enig med hvad zeeto skriver i den anden tråd. Hvad laver alle de staking- og forumspilkategorier? - det er et helt subforum og burde kunne afholdes derinde seperat.

Men det er selvfølgelig for sent nu, og du skal have props for, at du gider alt det arbejde; så ingen sure miner :)


Jeg er til dels enig med dig. Det er jo derfor, at vi afholder afstemningen. Resultatet vil afspejle, hvad den samlede PN-landsby mener. Da jeg selv kender forumspilkategorien, var det let for mig at skære den ned til 1 kategori, men det turde jeg ikke for stakingforummets vedkommende, da jeg ikke kender det godt nok. Nå, men vi må se, om der overhovedet kommer nogle af disse med og bøje os for resultatet, hvad end det viser.

Interessant, at ingen endnu har kommenteret på denne tråd emne!
Men det skal nok gå sådan, at når jeg sætter nomineringen igang, så vælter det i bedste PN-stil ind med ændringsforslag, men så er toget altså kørt.


Jeg kommenterede det ikke, fordi jeg synes dit udlæg ser godt ud :)
26-11-2011 15:56 #14| 0

PN Headquarters har nok tænkt på det, men jeg håber på, at vinderne bliver tildelt et flot ikon og en lille præmie - i hvert fald analysevinderne. :)

10-12-2011 18:23 #15| 1

Hvorfor helvede laver man noget, der hedder PokerNet Awards 2011 en måned før året slutter?! Man skal jo for helvede finde de bedste indlæg i 2011, og et år varer - underligt nok - 12 og ikke 11 måneder.

Jeg ville f.eks. gerne nominere zupps post "Det kan jeg vel... og næste gang du buster er jeg stadigvæk en irriterende perfekt millionær der knalder babes.", som årets one-liner, men det kan jeg ikke. Antallet af nomineringer er alligevel så latterligt lavt på nuværende tidspunkt, at denne "prisceremoni" intet er værd. En nomineringsperiode på kun to uger er meget lidt.

10-12-2011 18:29 #16| 0

Foeller:

Hvorfor holder man julefrokoster i januar ?
Hvorfor kårer man årets fodboldspiller allerede i november ?
Hvorfor tager den ene luder 1k for et blowjob når den anden tager 500 ?

10-12-2011 18:32 #17| 1
Live skrev:
Hvorfor holder man julefrokoster i januar ?

Fordi julefrokoster som sådan ikke har noget med jul at gøre, men blot er en grund til at drikke sig stiv med sine kolleger, og datoen derfor er underordnet.

Live skrev:
Hvorfor kårer man årets fodboldspiller allerede i november ?

Fordi folk er dumme og ikke fatter betydningen af "årets".

Live skrev:
Hvorfor tager den ene luder 1k for et blowjob når den anden tager 500 ?

Fordi den ene er bedre end den anden.
Redigeret af Foeller d. 10-12-2011 18:33
10-12-2011 18:52 #18| 0
OP

@Foeller
Du er i den forkerte tråd på det forkerte tidspunkt. Kort sagt: du er bagud i enhver henseende.

Men du er ikke alene

Redigeret af Holstt d. 10-12-2011 18:55
10-12-2011 18:53 #19| 0
Holstt skrev:
@Foeller
Du er i den forkerte tråd på det forkerte tidspunkt. Korte sagt: du er bagud i enhver henseende.

Men du er ikke alene


Foeller, du missede simpelthen toget.
10-12-2011 18:59 #20| 0

Well, jeg mener I er for tidligt ude...

10-12-2011 19:08 #21| 0
OP
Foeller skrev:
Well, jeg mener I er for tidligt ude...


Well, the message has reached our terminal brain receptors, nevertheless, you're late m8.
Redigeret af Holstt d. 10-12-2011 19:08
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar