PLO$500 - Bigstack Fight

#1| 0

Fra hoved da jeg ikke kan få HH til at virke ordentligt.
PLO $500.

4 handed spillet er rimelig nyt har kun spillet et par hænder. Min stack er $980 efter at have vundet min første pot med AAKK all in mod QQJ10 :)

UTG dealeren giver mig: 8 7 K 8

Alle er limpet med i puljen og de fleste ser hinanden an.

Flop: 10 Q 8

Action Jeg potter UTG+1 caller (big stack med $1688) Har en note på ham der siger. Non tricky nit der folder for meget. Button caller også.

Har ingen ide til hvordan og hvorledes han har bygget sin stack op.

Turn: 10 Q 8 6
Action: Jeg checker med planen om at give den en omgang checkraise alt efter action.

Nitten (utg+1) vælger at potte. Button folder.

Efter lidt betænkningstid re-potter jeg.

Skurken tænker lidt og skriver tak i chatten efterfult af et re-re-pot. Hvorefter jeg er rimelig sikker på han har mig beat.

Vælger at gå til bunds.

River/Resultat er sådan set ligegyldig men hvad siger i til mit play hele vejen igennem.

Vi er godt nok semidybe men føler selv jeg har FE da jeg checkraiser nitten.

Comments, spillet den anderledes? Stackseizes taget i betragtning.

03-05-2008 08:11 #2| 0

PLO fisk:

Hvad skulle betale et cr på turn som du har slået ?

03-05-2008 13:18 #3| 0

Fatter ikke dit checkraise, når der er så mange med i hånden!!

03-05-2008 15:11 #4| 0
03-05-2008 15:32 #5| 0

"Vi er godt nok semidybe men føler selv jeg har FE da jeg checkraiser nitten."

Den havde jeg ikk lige lagt mærke til. Imo giver det ingen mening at lave din hånd om til et bluff her

03-05-2008 17:01 #6| 0

Jeg syns umiddelbart det ligner den bedste linje hvis han er til den foldende side; han folder sets, fdraws, den lave strit osv og du har 45% imod J9, hvilket han nok har - havde han j9 med redraws havde han nok raiset flop - men så er du self committet.

03-05-2008 17:15 #7| 0

Kan ikke lide CR her i en limped pot for 200 bbs. En "non tricky nit" der better turn her har ALTID J9. Lead 2/3 pot/call raise eller CC turn og lead de rivers som rammer dig, alt afhængigt af hvad der passer bedst til stacksizes.

03-05-2008 18:09 #8| 0
OP

Han havde self J9(no redraws) her. Og med min note er jeg her bagefter ikke så glad for min linie mest på grund af at alt han kalder min CR med har mig slået.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar