PLO500

#1| 0

Hej PN

Et spot som tit bliver marginalt og som kan spilles forskelligt. hvad siger hovedparten af jer til river, alt andet er ligegyldigt.

Hero: 6,6,10,8
100+bb
Pre Villian raise 15, hero calls
Flop: 9,2,a pot35
Villian bets: 22,5 Hero calls
Turn q pot80
Villian bets 55 Hero calls
River A pot 190
Villian checks Hero??

Betsize og range for villian
og jer der better hvad siger i til et c/r imo det nok er flod, men gerne argumenter.

06-05-2011 16:07 #2| 0

et umuligt spørgsmål uden nogen viden om modstanderen.

men givet at det er første hånd mod manden spiller jeg den således:

hvis jeg ikke folder floppet folder jeg turn.
hvis jeg ikke folder turn checker jeg river bag.

grunden er at vi på floppet snildt kan være helt pakket. og at vi aldrig får noget ud af hånden når vi rammer floden og er gode..

tror ret ofte at villain C/C'er en højere flush på river..

og hvis vi i givet fald er foran kan jeg ikke se hvad han skal betale et bet af med..

06-05-2011 16:12 #3| 0

Jeg kan ikke se hvilke hænder han vil betale med andet end nogen som har dig slået.

Et bet fra din side - vil jeg mene - er et sembluff som måske kan få ham af en højere flush. Men synes det er mere end tvivlsomt eftersom du nok ville have været mere aktiv hvis du sad med to par (a en af dem).

06-05-2011 16:21 #4| 0

@alle

sandt lidt mere info på villian ville være dejligt.
Han er ret agressiv og byder altid c-bet i positition, og skyder oftest en 2-barell i pos. Men hans check er oftest svnagheds tegn, eller tegn på han har givet op.

Så han better 8-10 gange huset her ville jeg sige.

06-05-2011 17:19 #5| 0

@Rune

Uanset, så ligner du hvad du er? hvad vil du få ud af at bette? hvad forventer du han betaler med?

06-05-2011 17:24 #6| 0

Xnuu +1

06-05-2011 17:29 #7| 0

Xnu +1

Dertil ville det også være fedt at kende jeres positioner! Hvorvidt river er et oplagt bluffspot afhænger bl.a også heraf...

06-05-2011 17:42 #8| 0

Hvis vi skal bette bliver det vel næsten for at bluffe? Mener, vi får jo ubersjældent betaling af en dårligere handske og vs et CR er vi fucked.

Og jeg har ikke lyst til at bluffe min flush her, så jeg checker bare bag og håber på jeg er god. Men synes ikke om at vi er kommet til river.

06-05-2011 22:32 #9| 0

Måske villain håber du ramte din flush (det viser du jo næsten når du bare caller efter) villain ku tjek raise dig med hus, tror ikke han forventer, du giver hånden op efter du har kald så meget. villain ved næsten du ikke vil betale et river bet da det er a giver hus, det burde du være bange for.

Hvis det var mig haved jeg foldet turn, der ik value i at kalde.

villain kunne jo også bluffe hele vejen også CR river og spille på nuts, han ved du ikke kan kalde hvis han bare har et es på hånden. Men det finder du ud af bare ved at tjek river.

08-05-2011 12:37 #10| 0

Readless synes jeg pre er ok og flop er ok at peele, da der er en del kort, der trods alt forbedrer vores hånd, men turn ligner et fold og river, ser jeg ingen muligheder i at bette. Hvis vi nu alligevel vælger at bette, må vi instant i mucken, hvis vi bliver CR.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar