PLO400$ Hvad har skurk?

#1| 0

PLO400$ 6 mands.

Har tænkt en del over den her hånd, efter den er spillet, så den er taget fra hukommelsen, derfor kan i ikke få korrekte stats på skurk...

Skurk har spillet TAG, med stort T preeflop! HERO har spillet en mellemting mellem TAG og LAG. Hero har småmange flops, og det ved skurk. (Hero, SB og BB, har haft lidt krig)

Skruk har 150BB, HERO dækker.

Skurk sidder på bottum og jeg sidder i hans forhånd. BB+1 limper, HERO limper, skurk potter $22. SB folder, BB caller, limper caller, HERO caller. 4 til floppet!

Potten er 89$ og floppet kommer:

A Q 2

Alle 4 checker.

Turn viser T

BB check, BB+1 check, HERO check, Skurk better ca. 80$. HERO caller som eneste.

River er spejlblank 6 POT: 249$

HERO checker instant, Skurk better ca. 215$.

Hvad er skurks handrange her? Hvad skal HERO derfor have for at calle bettet?

09-08-2008 19:27 #2| 0

Imho vil jeg tro at skurks range er noget KJ - Sæt, men QQ / AA er 100% udelukket. Men vil imho tro noget big drawy hand preflop, tror ikke at skurk har flushen. Hvis han er Tag så C-better han vel et flushdraw på det her flop ? KJ er nok min vudering. Skal siges jeg normalt spiller PLO50 og PLO100 og der bluffes sjældent, ved ikke hvor meget forskel der er på de limits hvad det angår. Men jeg kalder ham nok med any flush. Dog kan jeg ikke lide dit call på turn hvis du ikke har en plan for blank river.. Medmindre det er fordi du har et sæt og prøver at samle huset op, i det tilfælde folder jeg bare.

Generalt kan jeg ikke lide dit turn flatcall. Hvad holding har vi som vi kan gøre det med ? lille flush vi ikke vil spille en alt for stor pot med ? K høj flush vi vil trække value ud af skurk med ? Sæt vi vil fylde op med ? KJ som vi igen ikke vil spille en for stor pot med ?

Jeg tror at du har et sæt, og mener ikke det er nok til at kalde villian her medmindre du ved han kan være en bluffabe på farlige bord.

Sorry hvis det er lidt rodet

09-08-2008 22:24 #4| 0

Manden er tag preflop hvilket betyder du er nødt til at give ham credit for en hånd. Det vill dog være noget nemmere vi kunne se din hånd(altså havde den samme info som du havde), da der jo så er lidt kort vi kan fjerne. Sidder du fx med Klør konge ligner han en der bluffer.

Sidder du med 4 klør ligner han en der bluffer...

Såfremt du ikke ikke har nogen blockers kan man ikke kalde den.

10-08-2008 03:23 #5| 0

Oh btw. Hans range er nuts eller ren luft.

10-08-2008 04:27 #6| 0

Hvis han er SUPER TAG har han vel A[x]A[x]KJ ? Det er vel det eneste han kan checke på det flop?

Du kan ikke calle hverken turn eller river, med mindre du havde haft nut flush selvfølgelig.

10-08-2008 05:57 #7| 0

Jeg har på fornemmelsen det er en reverse.

Har jeg klør konge, kalder jeg her med streg, set og måske endda top to. Skurk har vel sådan cirka aldrig noget som helst hvis han har nogen hjerne.

Har jeg ikke klør konge, men farven raiser jeg turn.

Har jeg ikke farven/eller klør konge + set/streg/top tre på turn folder jeg.

10-08-2008 17:18 #8| 0

Som du selv siger er han TAG med stort T. Så du må folde river. Tror ikke han går i gang med at bluffe 4 vejs hvis han er så TAG.

Og han better ret sandsynligt ikke flush draw på floppet, hvis han ikke rigtig har andet. Så hellere tage et frit turnkort.

Tror han har rigtig fint ved og folder hvad end vi nu har.

11-08-2008 07:13 #9| 0

Btw hvad havde skurk? :)

11-08-2008 09:33 #10| 0

@Miv69

Du synes ikke umiddelbart, royalflush med topset er en LIDT snæver range at sætte Villain på?

11-08-2008 14:49 #11| 0

Jo, helt vildt snævert.
Derfor forventer jeg også snart at NKMadsen bekræfter at det er en reverse og han han var skurk med KK x x og blev kaldt af set, to par eller flush :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar