PLO400: Troværdig Bluff?

#1| 0

Spillet er PLO400 - 3 mands. Den ene er en supertightspiller som nok er ved at falde i søvn - næsten ingen action fra hans side af.

Villain 2 er tænkende lag og helt sikkert en vindende plospiller. Jeg er dog normalt kun på plo100+plo200.

Indtilvidere er jeg ikke blevet taget i noget snavs - mostanderen har fået sin stack ved at elimenere de andre 3 spillere der var ved bordet :)

Anyway jeg har lavet en hel del af disse moves på vildanden:

*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO 6 7 5 8
TRICKYLAG: raises $8 to $12
SUPERTIGHT: folds
HERO: calls $8

*** FLOP *** 2 K 5

HERO: checks
TRICKYLAG: bets $24
HERO: raises $73 to $97
TRICKYLAG: folds
Uncalled bet ($73) returned to HERO
HERO collected $73 from pot
HERO: doesn't show hand
*** SUMMARY ***
Total pot $74 | Rake $1

Jeg har checkraiset ham en del (både med air/nuts) og kan mærke på ham det irritere ham lidt. Har lavet det samme move på ham flere gange i træk og et par gange fulgt op på turn.

Vi har ikke en eneste showdown mod hinanden.

Nu til selve hånden, er min bluff/linje troværdig set i øjene fra en tricky lag der måske koger lidt da han i lange perioder har ownet bordet totalt.

Omaha Pot Limit ($2/$4)
Seat #2 is the button
Seat 2: SUPERTIGHT ($349.30 in chips)
Seat 3: HERO ($487.60 in chips)
Seat 4: TRICKYLAG ($769.80 in chips)

HERO: posts small blind $2
TRICKYLAG: posts big blind $4

*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO K A 4 8
SUPERTIGHT: folds
Unknown001 joins the table at seat #5
HERO: raises $8 to $12
TRICKYLAG: calls $8

*** FLOP *** 6 A 2

HERO: bets $20 <- std cbet og for at mixe så det ik kun blir checkraise :).
TRICKYLAG: raises $32 to $52
HERO: raises $127 to $179

Min gut feeling siger han har en marginal hånd og jeg vælger at presse citronen. (har set ham mod de andre han nakkede og der viste han først virkelig styrke på turn. Har set ham re-raise flop et par enkelte gange uden showdown)

Med min store bluff frekvens i denne session i baghovedet er min linje så troværdig eller ville i snap calle mig med any2;)

Rimelig sikker på vildanden godt ved jeg har presset citronen.


19-06-2008 03:56 #2| 0

Syntes det er et meget unødvendigt og dårligt flop at lave det på hvor hvis du får action har han næsten altid set eller mindst TTP og du er drawing super slim...

Jeg CC bare floppet og ser en turn an

19-06-2008 05:12 #3| 0

Alex er bare en fisk og venter på, jeg gi'r ham action i Vegas :-)

(God stil: jeg ved hvem han er, men ikke omvendt - til gengæld er jeg fuld hehe)........

28-06-2008 02:36 #4| 0

ja du er sku helt skidt ude der, og i bedste tilfælde har han rap fra 3-6 ell. lign
hvorpå han stadigvæk har masser af outs grundet det multicolured board
og da han endelig går over dig må du også vise ham lidt troværdighed, i og med han har lagt sig ofte. så hvis du er helt gal på den sidder han med aaa og så er det alligevel slut. så jeg havde foldet.

lige en kommentar. jeg har kun hørt gode ting om alex "the kid" KP :-), jeg glæder mig allerede til at spille mod ham en dag, han går i byen for at være en af de bedste til spillet, men det må tiden jo vise:-)

indtil da har du bare at høre efter!!!

10-07-2008 20:13 #5| 0

Good news - med mindre "l"'et i LAG er superstort, så kan han nok ca. aldrig have et set på det flop, og så længe det er tilfældet, så får han svært ved at calle, og selv hvis han gør, så er du ok live. I mean, not in good shape, but live. Bad news - hvis du siger, at du "ikke er blevet taget i noget snavs", så vil villain nok ikke give dig 66xx eller 22xx, så hvis han har ttp, er han nok i bund, når nu du har "lavet en del moves", eftersom han blocker AAxx. I don't hate it, but I don't really like it either.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar