PLO200: Klamt riverspot

#1| 0

Alle villains er fuldstændig retarded, så jeg caller stort set alt preflop, da de ikke har den fjerneste anelse om hvad fanden de laver. Har tidligere doublet peppydoc i en pot hvor vi ryger AI på et QJ3 med 2 -board. Jeg har 9TK7 med . Villain har AK44 UDEN , og spiker selvf. en 10'er på turn. Det er ca. sådan de alle spiller. Ved ikke om de er på narko, eller hvad, men helt væk - det er de.

***** Hand 1091786028 *****
1.00/2.00 Omaha (PL) - Friday, May 23, 2008 12:59:01 AM
Table OH 17 (Real /Cash Game )
Seat 1: bfish (137.05)
Seat 2: GIANNAKIS (69.35)
Seat 3: Hero (313.66)
Seat 4: Muumimamma (618.00)
Seat 5: peppydoc (245.00)
Muumimamma post SB 1.00
peppydoc post BB 2.00
** Deal **
Hero [4, 8, 10, 6]
*** Bet Round 1 ***
bfish Fold
GIANNAKIS Call 2.00
Hero Call 2.00
Muumimamma Call 2.00
peppydoc Check
*** Flop(Board): *** : [3, K, 5] pot = 8
*** Bet Round 2 ***
Muumimamma Bet 8.00
peppydoc Fold
GIANNAKIS Fold
Hero Call 8.00
*** Turn(Board): *** : [3, K, 5, 2] pot = 24
*** Bet Round 3 ***
Muumimamma Bet 24.00
Hero Raise to 96.00
Muumimamma Call 96.00
*** River(Board): *** : [3, K, 5, 2, 7] pot = meget
*** Bet Round 4 ***
Muumimamma Bet 162.00
Hero? (har ca. lidt over 200 tilbage)

1. Hvad kan villain have som spillet?
2. Er dt et easy muck, eller laver vi et hero call?


Edit: Havde trykket forkert.

23-05-2008 02:37 #2| 0

Ad!

Spørgsmålet må være om han spiller flushen sådan her? Man ville tro han check raiser river med den, det plejer klovnehovederne i omaha, eller rester turn.

Linjen kunne godt ligne noget AAdxx værk(uden 2 d'er). Hvad er din følelse af hvad han sidder med. I de her spots synes jeg man kan mærke hvad han har på den tid han bruger og hvor meget han har tænkt over de enkelte streets.

Tilgengæld kunne det også være en lavere flush, men ville han ikke check kalde med den?

Men uden at vide hvordan han spiller nuts er det svært at sige hvad han har. Jeg kommer nok ikke væk, men er ikke i tvivl om at standard er at folde her.

23-05-2008 03:54 #3| 0

Med min begrænsede PLO viden vil jeg mene det er et obv. "jeg-brækker-mig-over-hans-nutflush"-fold i det her spot. Dine to blockers forhindrede ham ikke i at spike river. Fold og vent på bedre spot. Når du kan komme i tvivl om du kan være foran her, må du forvente at blive betalt let af når du selv har nuts.

23-05-2008 05:06 #4| 0

Nu spiller jeg mest PLO sng men kan ikke se hvad du slår. Håber du kan bruge mit input.

du better - han caller. / Han better - Du re-raiser - han caller. / Han better igen på river.

Da ingen af jer raiser pre er det svært at sætte din modspiller på en hånd ala AAxx derfor er følgende min mening:

1. Den værste hånd jeg ser vilain med her = Trips eller Straight/flush draw på floppet.

2. I min verden er det et muck så længe vi ikke har set villain lave sindsyge moves ala dette flere end en gang med air eller AAxx no draws! Selv med dynamikken ligner det et muck.

23-05-2008 05:35 #5| 0

Easy fold, kunne snildt være A4 - passer dog ikke lige med at han så kun caller turn ud fra din beskrivelse. Evt. rammer han 2 par og FD på turn, hvilket lyder mere sandsynligt.

Det er ikke nødvendigvis nut flush, men du er slået nok gange i dette spot til det er -EV at calle ift. de gange han er ude i et bluff.

23-05-2008 07:38 #6| 0

Ehh... whatever. Call/fold; flip a coin.

Hvis du ved han er i stand til at bluffe, så er du nødt til at calle engang imellem udfra metagame betragting. Du kan ikke lade ham bette dig af enhver pot med scarecard.

Din straight er fin til at tage et bluff, udfra det er din flush/blocker ruder-kort ikke vigtige men de ER vigtige i den forstand at de højner sandsynligheden for at han er ude i spas her.

Derfor ser jeg det som OK spot at calle ham i når det nu skal gøres engang imellem.

Mvh.
Eksplicit

23-05-2008 12:16 #7| 0

Sådan nogle donks ELSKER at chase naked flush , og ikke engang med nut, så spekuleringer som A4 er overdreven tiltro til andres evner, any flush draw med A, K eller Q høj vil donks chase.
Hvis alle er helt væk ja vil jeg tro villain har en flush, og hvis du ser på kombinationer der er mulige er det ret få du har slået.
du di dum , ala eksplicit.

potten er 380 og du skal calle 162 , ca 7:3 i odd
IMO vinder du ikke 3 af 7 i den situation

/chub

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar