PLO200 - Donket af Hero?

#1| 0

Tænker om jeg smed penge ud af vinduet eller om Villain er donken her:

Alle har $200ish, spillet 10ish hænder og reads er ikke tilstede.

Hero UTG+1 $7 K876
Villain DB pot $24
BB calls, Hero Calls. Pot $73

Flop
22K
BB og Hero checks
DB ½ pot $36,50
BB fold, Hero raise til $94
DB calls.
Turn 9

Hero rester $95 til midten og er callet af AAJT og river blanker....

Spewish?

// KD

15-04-2011 13:34 #2| 0

Jeg synes jeg er begyndt at se en tendens til at folk ikke lsipper deres hænder i rr så let som førhen. Så når han ik folder floppet, giver jeg op på turn.
Jeg tror meget sjældent vi ser ham calle rr flop og så folde turn.

Du må være donken så:)

15-04-2011 14:17 #3| 0

Syntes det er ret spewish. Det eneste hand folder er vel combidraw hænder ala 4567 etc. Hvis vi endelig skal ud og spille med musklerne syntes jeg det er stærkere ud at kalde flop, og CRAI på turn, men ved ikke om han folder nogle af disse. Tror oftest jeg bare drysser flop.

15-04-2011 15:18 #4| 0

call flop og spil poker ??

det eneste der taler for at raise er at folde en rundown med et medium f.draw ud, eller en hånd som KJxx, KQxx.

du har ikke mange 2ere i din range, ( går jeg ud fra ) og KK spiller du sikkert heller ikke sådan her.

fakta er at du ikke får action fra dårligere og folder aldrig noget bedre ud. ( jeg vil ha meget svært ved at folde KQxx her når du C/R her.)

men generelt skal man nok bare lade være med at lave ballade på 22x 33x 44x flops i rr pots.

17-04-2011 16:46 #5| 0

Tror Koller har ret. Rigtig mange har svært ved at slippe AA i rr pots, så hvis du er i balladehumør, så enten lead eller call for mere info, da du med et raise committer dig mere eller mindre grundet din flushdraw.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar