Plo200

#1| 0

efter 3 timer 6max hopper folk fra klokken er 5 om morgen så er selv ved at være træt men der sidder en dårlig reg og han har en fin stack så håber på et par bi der.. efter 10 min hvor der ikke er sket meget kommer den hånd. vil gerne høre hvad i siger til den især riveren..

villian i sb
hero i bb
stack villian 432 dollars
stack hero 340 dollars

villian gør det til 5 jeg re raiser til 15 med j7k10 han caller.
flop : 6aq
jeg c better 17.50 og han betaler
turn : k
min tanke her er lidt jeg har en str8 men der er lidt landet en mulig flush har dog J så han kan ikke have nuts. jeg byder 15 og han caller
river : 9
jeg checker og håber lidt på den bare går check/check nu byder han 72 og jeg tanker lidt.. føler lidt jeg er slået men igen jeg har J så det er vel fold eller all in jeg gør det sidste for 289 dollars og han snapper mig med a346

og måtte lige i boksen for at finde ud af hvad jeg synes om mit og hans spille faktisk er jeg ikke blevet klogere 1 : hvis han fx sidder mig på aaxx så skal mine 2 andre kort jo være klør og der vi ikke mere 3 bettet så meget på de 10 min tænkte jeg han måske tænkte sådan jeg ved det faktisk ikke måske blev jeg bare owned..

24-03-2013 17:29 #2| 0

du skriver at han er i sb og du er i bb men i din beskrivelse af hånden lyder det som om du er oop? Du burde heller ikke give os resultatet

24-03-2013 17:35 #3| 0

Som spillet snapper jeg også dit river crai, hvis jeg havde været william.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar