PLO200 2nd set

#1| 0

6 handed. Ingen reads lige sat mig. Cryptologic. Eff. Stacks 200. Foldet til CO, der Potter PF. Jeg kigger ned i 6644 Single suited. Call.
flop 248 Rainbow. Jeg checker. Han siger POT, Jeg Repotter. Han Repotter efter langtid. Hvad gør jeg??
Kaster en mønt og bestemmer mig??
Fold Din JERK!
Er du Weak? Vi rykker ind med stakken!!

Ganske simpelt.

17-04-2007 12:05 #2| 0

Du slipper ikke fra denne hånd, der er kun 1 hånd som har dig slået og ingen store draws. Til midten med stakken, er du slået er det bare ærgeligt.

17-04-2007 12:19 #3| 0

Jeg synes tit man oplever dette float-lignende play hvor man bliver check-potten som pf-raiser på et lavt flop.
Du har som nævnt den andenbedste hånd, det er ret usandsynligt at han har den eneste der slår dig, og han tænker til bunds. Jeg ville rykke ind.

17-04-2007 12:28 #4| 0

Så vidt jeg kan regne ud, har du reraiset til 60, så jeg ser ikke, hvordan du slipper ud af den her. Dit repot på floppet er faktisk nok til at du bliver potcommitted efter min mening, specielt taget i betragtning, at der er mange der overspiller AA.

Problemet i PLO er, at de små par er svære at spille. Rammer du et set, risikerer du at være langt bagud til et overset - det er faktisk typisk det der koster mig flest penge i PLO. Derfor undgår jeg at smide for mange penge efter små par preflop. Her vil jeg dog mene at det er OK, da det er shorthanded og det er en late raiser, samt at du er i blinds.

17-04-2007 12:32 #5| 0
OP

@ Eskeman og Fjahgo
Tak for svarene

@ Gene
Er der linier du foretrækker i forhold til denne?
Ja de små par er svære, men callede netop pga. en late raiser

17-04-2007 12:36 #6| 0

Er det mig der har misforstået noget? hvorfor betr du ikke potten på floppet. troede der var en regl i PLO NEVER slowplay.

og ja han har nok AA8x kk8x

17-04-2007 13:34 #7| 0
OP

@Joergen
Kendte ikke den regel, synes nu heller ikke det er slowplaye den!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar