PLO1000 AA flopper trips J mod 2 mand, what to do?

#1| 0
Hand Information
PokerStars Pot Limit Omaha, 10 BB (6 handed).

Table Information
Seat 1: Player 1 ($633.65)
Seat 2: Player 2 ($1012) Dealer
Seat 3: Player 3 ($1398.2) Small Blind
Seat 4: Player 4 ($1042.72) Big Blind
Seat 5: Player 5 ($930)
Seat 6: Hero ($1248.16)

Dealt to Hero


Preflop (Pot: $15)
Player 5: FOLD
Hero: RAISE $28.16
Player 1: FOLD
Player 2: CALL $28.16
Player 3: FOLD
Player 4: CALL $18.16

Flop(Pot: $89.48)


Player 4: CHECK
Hero: CHECK
Player 2: BET $70
Player 4: CALL $70
Hero: CALL $70

Turn(Pot: $299.48)


Player 4: CHECK
Hero: CHECK
Player 2: BET $230
Player 4: CALL $230
Hero: ????



Player 2 (knap) er dygtig reg.

Player 4 er fisket, men har dog været varm, og har fået hans oprindelige 400 op i det han sidder med nu, bla doblede jeg ham tidligt, pga jeg ikke forstod hans linje og endnu ikke vidste hvor dårlig han var ;-)
Han er set check-clickraise flop (med top 2) og i anden hånd set chek-clickraise flop for derefter check-raise turn da farve completer.
Ved showdown har han haft varene.

Pre er der ikke noget at sige til - vi har AA - vi raiser!

Flop:
Går ud fra at de fleste nok vil spørge hvorfor jeg ikke c-better her. Standard er naturligvis c-bet flop, men checker for deception og for at gå efter value på senere streets. Er desuden ikke vildt bange for at der er nogen der skal fange str8 da A og 9 samtidigt vil give mig hus.
Player 2 skyder i baghånd og fisken caller, jeg caller bag. Nogen der raiser her ? Gør jeg ikke, dels fordi det ser meget stærkt ud og fordi vi vel nærmest committer os selv til at reste, og de hænder vi får action fra har os vel oftest crushed?!


Turn:
Vi checker igen til player 2 på knappen, som skyder tungt igen. Fisken caller igen - hvad gør vi nu??
CALL? fist-pump-ALL-IN? easy-snap-FOLD?
Kommer med mine egne tanker om turn, samt action senere.
Redigeret af ALU200 d. 11-02-2013 04:06
11-02-2013 06:04 #2| 0

Jeg folder turn, player 2 virker stærk her og må gå efter value/potection fra især fisken. Det ville være lidt dumt at begynde at bluffe to, når der er så stor en fisk med. Jeg kan fint lide din line i hånden og tager den også selv, dog ville jeg nok foretrække at cb her oftest.

11-02-2013 06:07 #3| 1

Tror altid jeg better flop. Folk better sjaeldent ting der har equity mod din holding, men vil ofte kalde med draws som du har blockers til.

Dvs du kan tit komme i gode to-barreling spots ved at bette flop.

11-02-2013 17:01 #4| 0
OP

Lige et tillægsspørgsmål: Hvis vi havde bettet floppet, hvad er planen så hvis vi får på nakken af reg? af donk ?

I spottet var jeg ikke mange sekunder om turn action, men gjorde jeg mon det rigtige?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar