PLO100 stærke draws i små pots

#1| 0

Hej folkens.

Jeg har et problem med at spille stærke draws (+ evt et pair) i mindre pots (dvs. pots der ikke er 3bettet preflop). Jeg har to hænder her med dette tema og vil gerne ha' kommentarer. Den ene af dem er ikke blevet importet af min PT, så den er fra hukommelsen og sikkert ikke helt korrekt, men jeg håber budskabet kommer igennem alligevel.


Ingen reads på villain. Effektive stacks er $100 (100BB).


Pre Flop: ($1.50) Hero is BB with K 8 A T
2 folds, CO raises to $3.50, 2 folds, Hero calls $2.50

Flop: ($7.50) J K 2 (2 players)
Hero checks, CO bets $7.50, Hero raises to $30, CO raises to $96.50 all in, Hero calls $66.50


Fra hukommelsen.
Effektive stacks $110 (110 BB)
Villain er på et par af mine borde med nogenlunde stacks, så han er sandsynligvis ok.

Pre Flop: ($1.50) Hero is CO with A Q 4 4
UTG raises to $3.50, 1 call, Hero calls $2.50, Button (villain) calls (4 to the flop).

Flop: ($15ish) J Q 2 (4 players)
UTG bets $1, one call, Hero calls, Button raises to $20, 2 folds, Hero repots????


Problemet er, at når stacksene er så dybe ift potten føler jeg, at jeg næsten altid vil være bagud hvis alle pengene går ind.

25-08-2008 19:29 #2| 0

Har du nogle ca. stats på villains? det ville hjælpe meget, så vi ved hvor bredt de åbner.

Hånd 1 kommer meget an på villain, men jeg vil typisk raise til 7,5 hvis han er glad for at 4-bette og jeg tror han har AAxx. Hvis han godt kan lide at spille i pos. og kalder light repotter jeg.

Hånd 2 folder jeg pre. og folder til raise


Jeg er ikke noget omaha orakel så jeg er muligvis helt off;-)

25-08-2008 20:14 #3| 0

Hånd 1 spiller jeg altid om stakken på flop. Toppar+gutter+ f draw vs et c bet er insta repot. Og når han så går over, jamen så hopper vi med, fint spillet. Pre tror jeg btwogså bare jeg kalder som dig.

Hånd 2 repotter jeg flop vs det 1$ bet der bliver lavet. Som spillet folder jeg, da jeg kun kan se vores flush være god.

26-08-2008 00:09 #4| 0

Hånd 1 er fin nok. Det er en raiset pot, og du blokker topsettet, så villains mest sandsynlige holdings, hvis han committer, er en eller anden form for kombodraw, som du vil være rigtig godt inde imod, top to, som du også har et fuckton outs imod, og så en sjælden gang et mellemset, som du er rigeligt levende imod. Og så kan han selvfølgelig også bare have en eller anden form for one pair, som han enten folder eller får sine penge rigtigt skidt ind med.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar