PLO100 HU deep

#1| 0

Villian virker lidt semitiltet, han har svinet mit spil i chatten og mener generelt jeg spiller dårligt og er alt for heldig... (nu poster jeg lige en hånd så må i jo se om han havde ret)

Jeg er inde for 2 buyins og han er inde for 6/7 stykker han sidder nu med 270$ og jeg dækker.

Spillet er generelt blevet løsnet op og der bliver 3 og 4 bettet en del pre, men der bliver generelt slowet en del postflop.

Et eksempel er hvor jeg åbner med 6889 han rerasier jeg tager et flop af hvor der kommer AT3 twotone jeg checkcaller et bet turn 5 går check-check og jeg skyder 3/4 pot på en 8 på river hvor han caller med 8775.

Jeg er 2 gange blevet taget hvor jeg CR air.

Nå til hånden- og man må gerne kommentere alle streets hvis man gider.


Jeg er i BB
Hero : J-J-9-7
Skurk: bet 3
Hero: raise 8
Skurk: Raise 24
Hero: call <--- Skidt el std???

Flop : T-Q-K (pot 48)
Hero : check
Skurk : Check

Turn : 2 (pot 48)
Hero : check
Skurk : bet 48
Hero : raise 192

Flame away....

13-06-2008 18:33 #2| 0

Like hele vejen igennem

13-06-2008 22:54 #3| 0

Bryder ikke mig ikke specielt om 3-bettet preflop, din handske mangler sgu lidt, især hvis han 4 better meget. Men jeg 3 better heller ikke meget preflop. Eller er det vel helt aldeles fint. Med JJ9 har du jo stort set nuts og bagdørs farve.

Du behøver heller ikke være super godt inde her(når nu du har postet den), men du er sjællent rigtigt skidt inde, hvorfor det er fint at skubbe til midten.

13-06-2008 23:09 #4| 0

wp

14-06-2008 00:16 #5| 0

Kan ikke lide dit preflop call, da jeg mener at din hånd er for langt bagud i forhold til hans range, selvom hans range er udvidet grundet den omtalte dynamik.
Resten af hånden er standard i min verden....

Alternativ tilgang:
Ville det kunne være +EV at bette turn? Hvis vi sætter villian på enten et godt set, hvilket er meget sandsynligt grundet preflop spillet, vil han vel betale rimelig af, og måske betale mere af end hvis vi check raiser... Vores hånd er vel bedre skjult ved at bette på turn end ved at check raise eller?
spiller hånden som hero, men kunne den anden linie være +EV? selvom jeg ved at vi formentlig mister noget value fra total air og draws som bare caller vores bet på turn, <-- hænder der også ville kalde et check raise

14-06-2008 00:42 #6| 0
OP

Det er rigtigt at action af flere hænder hvis vi leader den, men jeg tror der er størrer chance for at han vil prøve at skyde og derved får vi et ekstre bet ud af ham, dog skal det siges at han folder langt de fleste hænder efter vi har CR ham, med mindre han har fået nok og vil tage et stand.

14-06-2008 06:55 #7| 0

pf= fint
flop= ok
turn=skidt, flatcall den her hver gang, ingen grund til at raise

14-06-2008 10:48 #8| 0

@Alex

Hvad vil du gøre på river? check/calle eller bet/folde?

16-06-2008 13:39 #9| 0

@Alex

Hvad gør du så når bordet parrer på river? Er det ikke bedre at få så meget value ud af hånden, så længe den har en god chance for at være bedst?

16-06-2008 13:53 #10| 0

@Alex

Forstår slet ikke et flatcall, når der findes 4x3 kort, som potentielt ødelægger vores hånd fuldstændig (her snakkes om alle kort der pairer boardet). Med second nuts i denne situation, er det da bare med at få skillingerne til midten så længe vi formentlig er foran :)

16-06-2008 14:01 #11| 0

Nu er det jo ikke sikkert, at vi er foran, ved at raise, så giver vi skurken mulighed for at få pengene ind mens han er foran, ved at raise vil jeg mene at vi kun bliver kaldt af hænder, vi er bagud imod, eller ofte splitter med. Så jeg hælder også til et call og så vil jeg stort set check / call any river

16-06-2008 18:29 #12| 0

@MrFrank

hvis river er blank CC, eller CR jeg river i value, rammer vi vores flush CC jeg, parre bordet CC jeg os...


@Wolsing

Vi er SÅÅÅÅ langt foran villans range og han er så tit i noget rigtig blæs så vi kan ligeså godt lade ham hænge sig selv....


@Mads

Der er ikke 3*4 kort der ødelægger vores hånd, de er træls ja, men der er ingen der siger han har et set eller to par... vi mister alt for meget value ved at tage muligheden fra ham så han ik kan bluffe... Vi har den bedste hånd her ca. altid i hele verden...

@Fest


"Nu er det jo ikke sikkert, at vi er foran"

Self. er vi foran, river kan blanke og ville kan vise mig AJ og jeg CC stadig INSTA med J9 i dette spot som hånden er spillet...



Har han AJ, så tillykke til ham...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar