PLO100 BvB

#1| 0

Hey PN!

Hero har spillet standart LAG pre, og har ikke lavet noget vildt post.

BB og Hero har ikke spillet meget før, og Hero er stort set readless. Hero husker ikke at have set ham lave lort. Han spiller 36/23 3bet på 10.3 over 121 hænder.

BB $91
Hero $153
BTN $52

Hero raiser SB til 3 med 67KA
BB kalder.

Flop: $6
T29

Hero cbet $4
BB raise til $12
Hero kald

Turn: $30
J

Hero check, BB check

River: $30
T

Hero check, BB $22,5 - Hero fold

Tanker:

Overvejede at få det ind på floppet, men tror BB folder alle flushes og sets. Måske Qx ryger ind.

Planen var at c/r AI turn. Jeg tror ikke der er mere value at hente fra bluffs, da det er rimelig tydeligt at jeg har flush/set. Og jeg tror ikke nøgent A fortsætter med at bluffe river.

Aner ikke hvad jeg skulle gøre på river. Han repper vel TT/ set, da han ikke skyder videre på turn.
Og han laver nok ikke lavere flush om til bluff, da jeg også kan have sets (nu fuld hus) i min range.

26-01-2011 15:56 #2| 0

Synes linjen ser ganske fin ud, problemet er blot at han næppe raiser sets på det flop, så lidt svært at se hvad han repper, måske NF, dunno.

Men jeg er uenig i at han ikke tør skyde den tredje tønde med ruder es på en blank river. Det er über std at 3 barrele med blocker es, så det vil jeg bestemt ikke udelukke at han gør.

26-01-2011 17:58 #3| 0

PF er imo et insta muck imod en BB der efter 120 hænder virker aggro. Jeg åbner ikke PF med mindre BB folder for meget eller bare generelt er en idiot. Kæmpe leak at åbne SB for meget mod en BB der spiller meget igen postflop


Efter han chker turn er det udelukket at c/f nogen river. Folk vil på de her stakes mestendels float sets og to par på floppet. Ingen grund til at frygte båden særlig meget. Jeg forventer han har skum en god portion af tiden når han better, potentielt Ad blocker der gav op på turn mod dit float og nu tænker han kan reppe båden

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar