PLO 100 ZOOM

#1| 1

Hej PN

Nu har jeg efterhånden nydt godt af diverse analyse og råd herinde fra.

Derfor vil jeg prøve at dele en hånd, hvor jeg synes jeg begår en del fejl.

Jeg har spillet 4 hænder med Villian, og han har 3-bettet pre 2/4 gange, ellers har jeg intet read på ham.

Hvad er jeres tanker?


https://www.youtube.com/watch?v=eUz-rzBvfkI


30-06-2020 14:54 #2| 0

Preflop gør jeg det samme.

Flop C/R'er jeg. Der er så mange hænder du dominerer og får value fra, samtidigt med du blocker for sets. 88 er vel ikke så sandsynligt.
Turn. Når der er C/R'et her til en 40ish, så kan du stikke det ind på turn.

30-06-2020 15:34 #3| 0

Fold pre 

CC flop

Ch-pot turn 

30-06-2020 16:09 #4| 5
Grethe skrev:

Fold pre 

CC flop

Ch-pot turn 

 

 Skal man spille andet en double suited esser?

30-06-2020 17:48 #5| 0
OP

Tak for inputs.

Mine tanker om hånden:

1: PRE: Jeg tror min første fejl går på at kalde pre. Tror bare jeg skal folde og komme videre, da han jo ofte kan sidde med AAxx som crusher mig rimelig meget.

2: FLOP: Nu hvor jeg er så donket at kalde, så synes jeg egentlig at Check/Call giver fin mening på floppet. Dog kan jeg se fordele i at C/R, så vi får info om han sidder med sin AAxx, og kan derfor folde til Jam. Men måske vi ikke er dybe nok til det play.

3. TURN: Mine tanker omkring C/C på turn er jeg meget splittet omkring. På den ene side giver det mening da jeg trækker til nutflush (Hvilket jo også kan argumentere for C/R), på den anden side så trækker jeg stadig rimelig tyndt imod AA. Jeg kan dog ikke se et C/F her.

4. RIVER: Mener at nu hvor jeg kalder turn, så skal jeg også kalde river. Men jeg synes den er tough, og jeg overbeviser mig selv omkring at han har AA eller QQ (på trods af at jeg selvf blocker dem - jeg ser ham aldrig have 88 her) Og ender jo med at folde..

Redigeret af Mori d. 30-06-2020 18:05
30-06-2020 18:35 #6| 0
superKrikken skrev:

 

 Skal man spille andet en double suited esser?

 Det får du selv lov at undersøge... 

 

Mori skrev:

Tak for inputs.

4. RIVER: Mener at nu hvor jeg kalder turn, så skal jeg også kalde river. Men jeg synes den er tough, og jeg overbeviser mig selv omkring at han har AA eller QQ (på trods af at jeg selvf blocker dem - jeg ser ham aldrig have 88 her) Og ender jo med at folde.

 Fold river er skidt. Bedste CC hånd overhovedet 

 

30-06-2020 21:09 #7| 0
Grethe skrev:

Fold pre 

CC flop

Ch-pot turn 




Også 5-handed?

Hvad skal 3eren være her for det er et acceptabelt open? En 9er?

Eller doublesuited selvf.
30-06-2020 21:34 #8| 0

Jeg rykker ind på turn, men havde foldet pre. Spiller dog plo10..

01-07-2020 13:09 #9| 0
Grethe skrev:

 Det får du selv lov at undersøge... 

 

 Fold river er skidt. Bedste CC hånd overhovedet 

 

 

 Fisk her, I needz to suck your brains:


Vil vi ikke hellere have nogle relevante straight-blockers i form af en knægt eller 10'er? Synes riven rammer ret plet i villains combodraw-range. 


Ift pre: Er det et open-fold 5-handed eller mener du fold til 3-bet?  

01-07-2020 13:20 #10| 0
Mori skrev:

Tak for inputs.

Mine tanker om hånden:

1: PRE: Jeg tror min første fejl går på at kalde pre. Tror bare jeg skal folde og komme videre, da han jo ofte kan sidde med AAxx som crusher mig rimelig meget.

2: FLOP: Nu hvor jeg er så donket at kalde, så synes jeg egentlig at Check/Call giver fin mening på floppet. Dog kan jeg se fordele i at C/R, så vi får info om han sidder med sin AAxx, og kan derfor folde til Jam. Men måske vi ikke er dybe nok til det play.

3. TURN: Mine tanker omkring C/C på turn er jeg meget splittet omkring. På den ene side giver det mening da jeg trækker til nutflush (Hvilket jo også kan argumentere for C/R), på den anden side så trækker jeg stadig rimelig tyndt imod AA. Jeg kan dog ikke se et C/F her.

4. RIVER: Mener at nu hvor jeg kalder turn, så skal jeg også kalde river. Men jeg synes den er tough, og jeg overbeviser mig selv omkring at han har AA eller QQ (på trods af at jeg selvf blocker dem - jeg ser ham aldrig have 88 her) Og ender jo med at folde..

 

 Når knappen tre-better, kan han sidde med et hav af hænder. At han ofte sidder med AA, er noget af en antagelse.

 

Knap 130 bb på Zoom 100 kommer jeg aldrig væk fra top to par med nut flush på turn. Som i NEVER.

 

Generelt skal man passe på med at sætte folk på hænder på Zoom100. Der foregår så meget randome shiit der ikke giver mening.

 

Igår limp re-raiser en spiller mig og vi ender tre mand til floppet. Det viser 5,6,9.

 

Vores Limp re raiser ven potter, jeg folder og tredje mand skubber ind og der er nu små 250 dollar i puljen.

 

Limp - reraiser viser 2310J. Off. 


 

01-07-2020 13:28 #11| 0
Grethe skrev:

Fold pre 

CC flop

Ch-pot turn 

 

Hvis vi folder til 3b her, sker det så under antagelse at villian 3b alt for stramt? 

01-07-2020 16:27 #12| 0

Vi raiser første gang og folder mod et 3bet 

03-07-2020 01:07 #13| 0
superKrikken skrev:

 

 Skal man spille andet en double suited esser?

 Jeg ved ikke om det var en nål til Grethe, men selvfølgelig skal man ikke kun spille ds aces.


jeg tænker Grethes tanker er at heros aktuelle hånd ikke spiller særlig godt mod utgs range hvis vi vælger og raise floppet 

Som sagt, cc flop, jam turn.


Som hånden er spillet er river et kald.

 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar