PLO 100 deep - AA i 3b pot

#1| 0

Villain spiller 24/17 over ca. 50 hænder med en 3b% på 2.4
Har ikke lagt mærke til noget specielt fra ham, tror han er reg
Jeg har ikke været specielt aktiv

Jeg vælger at flatte hans 3b pf for at mixe det lidt op
På floppet har vi A blocker og vælger at kalde hans cb med planen om at raise/bette alle turns der ikke parrer bordet.

Mener jeg ofte har den bedste hånd på turn når han checker til mig, better i eller checker i bag her? Fordelen ved at checke turn er at få ham til at spazze ud på river. Han kalder vel næppe med mange hænder vi slår hvis vi better turn?

Vi blocker for KK på river, og han repper svagt samt vi ser svage ud. Easy call?

Bordet er PLO 100 (300bb deep) på ipoker
Vi er 300bb dybe og vi sidder 5 ved bordet

UTG Folder
Hero åbner 3.5$ A A K 4
Knappen folder
Villain 3b til 11.5$
BB Folder
Hero kalder

FLOP 6 7 2 POT: (24$)
Villain cb 12$
Hero kalder

TURN 6 7 2 2 POT: (48$)
Check, check

RIVER 6 7 2 2 K POT: (48$)
Villain skyder 38$
Hero?
Skal bruge 31% på river

16-05-2011 23:09 #2| 0

Jeg raiser bare floppet og kører mit blokkerbluff igennem derfra.

Da der bliver checket til dig på turn better jeg for at bette river også. Gider ikke at han vinder den med en lille flush.

På river ved jeg sgu ikke helt. KK og Q flush, måske J flush er hans eneste holdings som kan bettes for value tror jeg. Alle tre giver ok mening med linien, da han ik kan forvente vi har huset eller at vi har A flush pga flop flattet og turn checket.

Du ligner i min verden en medium flush eller QQ/JJ ish, som bare lige betaler floppet. Alternativt 67xx. Jeg tror ok sjældent han bluffer river, da han må have SD value med en stor del af sine hænder, så jeg er væk på river.

16-05-2011 23:13 #3| 0

Som Koller mener jeg du bør raise floppet og evaluerer turn.

17-05-2011 15:55 #4| 0

Koller siger det meget godt...

River må afgjort være et muck. Specielt udfra villians sizeing og din linie.

Iøvrigt, hvad er din 4b range i det her spot?

17-05-2011 23:59 #5| 0
OP

Tak for svar

Jeg er enig nok, har bare en (dårlig)? tendens med at flatte nut flush's i spots som det her.
Er jeres std linje altid at raise flop med nut flush, både 100/200/300bb dybe mod en formodet std, semi tight reg?

Bluffer i river i villains spot uden SD value (rundowns osv) eller giver i op?
Og hvad gør i med fx J high flush, cc eller better i (og hvor meget)?

@Grethe

Den er rimelig bred når vi er 300bb dybe
Alle fine rundowns bliver klart 4b'et, samt en masse andet. Valgte kun at flatte pf for at mixe det lidt op, mit std er helt klart 4b pf

18-05-2011 01:59 #6| 0

Ja jeg raiser nutflush rigtig tit her. Vi er dybe og der skal penge i potten.

Jeg giver umiddelbart nok op i villains spot, da de fleste har det med at tyre deres flushes når den er gået bet, check, bet.

Hvad jeg gør med J flush er svært at sige. Der synes jeg ik det er nok at sige en std semitight reg. Men altså umiddelbart ville jeg bette, da jeg ikke ville formode vilain havde nutflush eller hus i dette spot og Q flush derfor er den eneste bedre hånd han kan have. Size er en gutfeeling ting imo.

18-05-2011 13:15 #7| 0
OP

Allright, tak for svaret

Endet med at kalde og han bluffede sin 89JQo med Q blocker, men blev meget i tvivl efterfølgende om det var spew at kalde

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar