PartyPoker fjerner NL2000 og NL5000

#1| 1
Administrator

I en pressemeddelse fra PartyPoker lyder det, at de med virkning fra tirsdag d. 17 juli ikke længere vil tilbyde super high stakes Poker til sine brugere. Derfor er det ikke længere muligt at spille NL/PLO2000 og NL/PLO5000. Beslutningen er taget for at styrke pokerøkologien, så der ikke forsvinder så mange penge ud af pokerøkonomien til enkelte spillere.

Betslutningen er delvist taget for at beskytte fiskene, men også for at styrke PartyPokers økonomi. På nedestådende billede kan man se hvor meget der bliver raket i forhold til winnings.



Pressemeddelse fra PartyPoker

"We have removed some of our super high stake games, this decision has been taken to make improvements to our poker ecology and in our players best interests. We believe this change will improve the action at our tables and is in the best interest of the poker room as a whole."

18-07-2012 15:51 #2| 0

Det bliver allerede diskuteret på PokerNet, så jeg C/P lige nogle indlæg fra den anden tråd.

bajawa skriver:

YEAHHHH. Så er det tilbage til de gode gamle firsere!!!

Kan se ploen har bibeholdt fullring 10-20 borde. Det var da bare dejligt.

Ellers har PartyPoker været et af de sites gennem tiderne der altid har været mest obs på hvordan de har de bedste fiskekvote. Obv så de selv kan få mere rake i maskinen. Nogle spillere er det godt for, andre er det ikke. På plo 25-50 var det gået dødt derinde, så jeg ser ihvertfald frem til hvad det her kommer til at betyde. Bliver ihvertfald en helt anden dynamik.

Kan være vi snart kommer tilbage til 2004 hvor man maks kunne spille 1-2 nl ;)


HolchKnudsen skriver:
Party gør det obv for at gøre noget ved den åbenlyse bumhunting, sitout fest og alle seat hoppers.

Det er måske ikke den mest konstruktive løsning. Men alle de scumbags der bumhunter max, sitouter når fisken sitouter, seat hopper på fisken osv osv. De har bragt det her på dem selv. Det stinker obv for de regs der spiller alt og alle og har et gram af etik tilbage, men jeg fryder mig på vegne af røvhullerne.

Poker industrien skal gøre noget ved den åbenlyse rovdrift der foregår på fisk på de højere midstakes og hi stakes, samt de fleste niveauer af HU PLO og HU NLHE. Måske ikke oplagt at lukke ned for stakes, men i det mindste et skridt i den rigtige retning.


og

Hvis man ikke helt forstår bevæggrunden fra Party så check denne tabel nogen postede i "MSNL Party regs" tråden på 2p2


online poker i dag:

1) Fisk går på heater, eller binker en tourney gevinst, eller binker stort i sportsbetting

2) Fisk tager sin gevinst og sætter sig ved et NL2k, NL5k, PLO2k, PLO5k bord

3) Scumbags med scripts auto sitter in

4) fisk buster og sit outer

5) Scumbags insta-sitouter

Den proces kommer obv ikke poker sites tilgode. Der bliver ganske enkelt ikke betalt nok rake på hi stakes, til at det kan betale sig for Party

18-07-2012 15:54 #3| 0

3) Scumbags med scripts auto sitter in

Af ren nysgerrighed.... hvad betyder det`?

18-07-2012 15:56 #4| 0

Anders Jensen skriver:

Folk har et script, der gør, at de når bordene før du som menneske har chancen for at sætte sig, dvs. scripterne kan sætte sig på tosserne. Ongame og Prima har mange problemer med dette og Ongame meldte ud, at de ville gøre noget ved problemet. Om det er sket, ved jeg ikke, men det kan Betsaferasmus eller skod nok fortælle os mere om.
18-07-2012 16:34 #5| 0

de skrumper stille og roligt synes jeg,mener også de har fjernet deres BADBEAT JACKPOT-Borde???

18-07-2012 16:44 #6| 0

PartyPoker var meget lang tid om at indføre NL5000 og HU. Med tiden valgte de at følge de andre sider, men jeg synes faktisk at det er positivt at de nu begynder at gå den anden vej igen. Hvis man skal kunne konkurrere med PokerStars, er det ikke nok bare at levere det samme, da PokerStars er langt bedre på alle punkter. Men hvis PartyPoker kan få skaffet flere fisk og færre regs, så har de muligvis et produkt der (i nogen grad) kan konkurrere med PokerStars.

PokerStars er verdens største, men efterhånden også den side med de hårdeste spil på alle niveauer.

18-07-2012 18:26 #7| 0
prangstar skrev:
3) Scumbags med scripts auto sitter in

Af ren nysgerrighed.... hvad betyder det`?


Det betyder at der er nogen der har programmeret et script der gør at du auto sit in, hvis der er en der joiner et bord, der har -bb/100 eller lign.

Edit:
Kan se AJ har svaret fint på det ovenover også :)
Redigeret af GodteTerkel d. 18-07-2012 18:27
18-07-2012 18:49 #9| 2

GG

19-07-2012 02:05 #10| 2

Er der en der lige kan bekræfte at der ikke er tale om en eller anden forsinket aprilsnar? Så kan jeg nemlig skynde mig at hive samtlige indeståender ud fra denne absurde side. De har længe pisset godt og grundigt på deres kunder, men det her overgår dog det meste. Må være en grænse.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar