Oplader Lenovo Ideapad 330-15IKB 81DE

#1| 0

Jeg har en Lenovo Ideapad 330-15IKB 81DE.

 

Min oplader er defekt, da jeg er kommet til at bøje et af benene på stikket (den ende der skal i stikkontakten).

Jeg låner min kones oplader, som virker uden problemer. (også Lenovo)

Jeg bestiller en ny på av-cables.dk og modtager den her:

https://www.av-cables.dk/lenovo-computer-oplader/green-cell-pro-pc-oplader-til-lenovo-45w-20v-2-25a.html

Den virker og alt er godt. Eller, den virker indtil jeg når 90 procent og så dør den. Kan ikke få den til at virker igen og den virker heller ikke på min kones laptop.

Ringer til AV-cables og de forsikrer mig om at opladeren er kompatibel og tilbyder at sende en ny U/B.

Virker perfekt i 1 time og dør så også. Virker ikke på min kones laptop, men min kones oplader virker fortsat upåklageligt.

WTD???

Er det laderne den er gal med? Er det min laptop der ødelægger laderne? Synes at det er meget mærkeligt at de virker kortvarrigt, hvorefter at de slet ikke virker. Har forsøgt utallige gange med forskellige outlets uden succes.

Nogle gode råd?


 

Redigeret af svendsvin d. 18-08-2023 08:32
18-08-2023 19:26 #2| 0

Hvor mange volt og ampere havde din gamle oplader?

18-08-2023 19:32 #3| 0
Moderator
GusSdk skrev:

Hvor mange volt og ampere havde din gamle oplader?

 

 Adapteren i linket har de korrekte specs. 20V 45w 2.25A

18-08-2023 22:08 #4| 0

Update. 

 

Modtager en 3. oplader i morgen med posten.

 

Jeg har lånt min kones oplader i dag i et par timer. Nu virker den heller ikke længere på hendes laptop, så der ER noget der ødelægger dem :(

 

Da min originale oplader havde bøjet stik, kan den så måske have ødelagt stikket i el-spareskinnen, som så efterfølgende ødelægger de stik der bliver sat i?

 

Eller er det mere sandsynligt at det er min laptop der smadrer dem?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar