Odds 25/11-2006

#1| 0

Hamburger SV - Bayern München:
Resultat: 2
Odds: 1.75

Aston Villa - Middlesbrough (0-1):
Resultat: 1
Odds: 3.10

Liverpool - Manchester C (0-1):
Resultat: 1
Odds: 2.10

Bolton - Arsenal:
Resultat: 2
Odds: 1.95


Der spilles 3/4 og 50 kr
Mulig gevindst: 2090

Er det helt hen i vejret? Jeg er ikke særlig god til at odds. Og det udelukkende fordi jeg synes det er hygge :)

24-11-2006 18:15 #2| 0

Lige et par gode råd:

Danske Spil egner sig næsten kun til hyggespil. Hvis du vil tjene på det er det ikke her du skal spille. Desuden kan singlespil anbefales.

Min fidus til lørdag er Derby til odds 2 hos unibet.

Held og lykke!

24-11-2006 18:44 #3| 0

Cassen -

Tak for rådene, men jeg overvejer ikke at blive "prof" - så skal jeg sætte mig meget mere ind i det. Det sker nok ikke ;)

Men vil da lige kigge på unibet :)

25-11-2006 10:39 #4| 0

Kan jo ligeså godt bruge en eksisterende tråd til samme emne :-)

Kan da også lige give mine kommentarer med til dine odds Heimann, jeg er dog langt fra en man skal lytte til for tiden ;-)

Aston villa tror jeg også på, men om de vinder med mere end 1 er et godt spørgsmål.

De har scoret 15 mål i 13 kampe, altså kun en lille tand over 1 mål i average pr kamp. Derudover har de spillet uafgjort 7 gange udaf 13 kampe. De er dog ubesejret på hjemmebane i år og har vundet 66% af kampene der. En anden sjov ting er at Villa har vundet 50% af deres hjemmebane kampe med 2-0 :-)

Alt i alt et godt synes jeg - især taget i betragtning at 'boroughs ikke har vundet en udebanesejr endnu i år.

--------------------------------------------------------

Liverpool oddset var det første jeg tænkte - hmm er det ikke lidt "riski". De har jo været ualmindelige ringe og man c har vist gode takter i perioder.

Igen ligger svaret i hjemme/ude:

man c har kun skrabet 1 point til sig ude, det er bare ikke godt nok og Liverpool har fået alle deres point(-2) på Anfield.

City har lukket 14 mål!!! ind på udebane og dem har de kun spillet 6 af.

Fornuftigt odds der Heimann.

---------------------------------------------------------------------

Bolton - Arsenal er en kamp der er ret åben, hvis Bolton spiller op til sit bedste vinder de. Arsenal har spillet meget svingende i England men de kommer trods alt til kampen med en sejr i Europa for at par dage siden. Svær kamp, den springer jeg selv over i denne runde.

Synes dog at 1,90 i odds er lige i underkanten den burde fås til over 2

-------------------------------------------------------------------

Har desuden smidt lidt på Portsmouth idag, trods Newcastles (for mig) overraskende sejr i uefacuppen - tror jeg igen at deres mange skader vil hæmme dem yderligere mod et velspillende hold. Portsmouth er blandt de 5 bedste hold i England på udebane pt ;-)

3,25 i odds så lækkert ud :-)

--------------------------------------------------------------------

Manchester regner jeg med vinder 6-0 eller 7-0 over Chelsea så den nøjes jeg bare med at se og beholder pengene i lommen på den kamp hehe






25-11-2006 17:14 #5| 0

Tak for noget feedback.

Kan desværre se nummer 2 og 3 kamp, nok ikke går hjem :)

Den information du kommer med (hvor mange mål de har lukket ind, osv). Er det alm. viden du har eller noget du finder et sted, og vil dele? :)

25-11-2006 17:21 #6| 0

Vel nærmere Paratviden:)

Men ja det er informationer, der er let tilgængelige for alle. Du trykker blot på den respektive kamp du ønsker at spille på, og så får du alle stati. banket lige op i hovedet

25-11-2006 19:44 #7| 0

til engelske kampe bruger jeg meget ja den officielle hjemmeside ;-)

nej jeg kan ikke alle detaljer i hovedet, men de fleste *s*

www.premierleague.com

Håber det er iorden at skrive linket admins :p

Ser dog ud til at jeg måske får ret mht arsenal kampen :)

25-11-2006 19:58 #8| 0

ja nu er Arsenal bagud 3-1 til Bolton:-) Anelka i skarp form

Det er bestemt ikke "the gunners" år *s*

25-11-2006 21:55 #9| 0

Den kamp var heller ikke helt heldig for mig. Hehe :D

25-11-2006 22:05 #10| 0
ROI: 82.89% (5)

Nej du skulle have banket til Barca med 2 i stedet... :-)

De spillede lidt bedre idag end i onsdags...

Og et rigtig hygge mål af Lille Ronaldo

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar