Nyt site til NL100/NL200

#1| 0

Hey.

Jeg skal have fundet mig et eller muligvis to nye sites at spille NL100 og NL200 på.

Jeg vil med det samme indrømme, at jeg intet aner om de forskellige sites, hvilke netværk de kører på, hvordan der tilbydes rakeback osv. Jeg har hidtil spillet på Party fordi det var der jeg startet og altid har været glad for deres software.

I forbindelse med et nyt projekt vil jeg dog finde mig nogle nye græsgange.

Skat: det skal være skattefrit.

Niveau: jo lavere niveau jo bedre - det siger sig selv. Det er for mig nok det vigtigste at jeg kan holde min winrate så høj som mulig, og så må de andre ting komme i anden række.

Rakeback: jeg har ingen idé om hvordan de forskellige sites udbetaler rakeback, cashback (og hvad det nu ellers hedder) eller bonusser (som på Party) eller hvad der er at få. rakeback er uden tvivl også noget af det vigtigste.

Software: jeg har været glad for Partys der er super enkelt og let at multitable på. Jeg vil nok hovedsageligt komme til at spille 4 borde, så hvor let det er at multitable på, burde ikke gøre det helt store, da det må være muligt at spille 4 borde på næsten alle sites? Jeg vil være glad hvis det er muligt at auto rebuy, men jeg er fuldstændig ligeglad med om der er "pot" og "½ pot" knapper etc.

Al input modtages gerne!

Edit: jeg regner med at spille 25k hænder om måneden (i alt 100k hænder), så hvis det har nogen betydning for hvilket site (mht bonus/cashback), må det gerne tages med i overvejelserne. Jeg har fx ingen idé om, hvilken bonus kode man evt bør vælge ved at oprette sig på fx Betsafe.

28-01-2011 10:45 #2| 0

Betfred Og Betsafe/Betfair er oplagte muligheder...

Tjek deres muligheder/tilbud ud her på siden....

28-01-2011 12:05 #3| 0

Har hørt fra mates at der er en del action på blandt andet Bet24, samt nogle fede deals.

28-01-2011 12:19 #5| 0
Supportprofil

@PayThisPanda
Du er velkommen til at smide en mail til [email protected] eller en PM, hvis vi skal lave en value beregning på dig. Hvis du har en gammel konto hos os, kan vi også lige tjekke den for evt. rakeback.

30-01-2011 09:03 #6| 0

Andre der vil byde ind med noget?

31-01-2011 02:42 #7| 0

Du kan se action på de forskellige netværk her www.pokerscout.com/ som du kan se er ongame og ipoker er foruden PP de store skattefrie spillere på markedet, så er der også mindre netværk som entraction og micro som vist også begge er skattefrie, men prøvede entraction for et par måneder siden og vil stærkt fraråde dig det netværk, kunne slet ikke se hvad der foregik på den forfærdelige software.

Synes du burde prøve enten Ipoker eller Ongame, ja eller dem begge. Ipokers software er meget bedre at multitable på og fungerer ret fejlfrit, men da du ikke multitabler særlig meget kan det være du skulle lægge ud med at prøve Ongame. Selvom softwaren har lidt andre skavanker foruden at den er håbløs at multitable mange borde på, så tror jeg at cash niveauet er en smule blødere der, der er bare ingen waiting list på ongame forresten hvis det har betydning. Forskellen på OG og Ipoker er desuden også at der spilles på 5 mands borde på OG, og 6 mands borde på Ipoker.

Har ikke den store forstand på cash rake men 25k hænder på det niveau er vist i hvert fald like 3k$ rake? I så fald vil du kunne få 60-70% samlet valueback på både Betfred og Betfair/Betsafe, eller der var noget med at cash spillere på OG begyndte at lave færre point eller noget så kan godt være du vil ligge lidt lavere her. Du burde vel næsten tage en lille uges tid hvert sted inden du bider dig fast på det ene netværk.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar