Nye races for $35.000 i marts - KUN for danskere

#1| 1
Supportprofil

Hej alle,

Hos Betfair har vi besluttet at gøre noget ekstra for vores danske poker spillere. Derfor er vi klar med et helt nyt race KUN for danske Betfair kunder.

Racet vil komme til at køre to gange i marts måned, fra d. 1. til d. 14 og igen fra d. 15 til d. 28. Hvert race vil være på $10.000, men i de første to uger af marts tilføjer vi yderligere $5.000, så vi samlet ender på hele $15.000! Racet vil være baseret på hvor mange Player Points man optjener i kampagneperioden.
Du kan læse meget mere det nye race her:
poker.betfair.com/da/promotions/player_points_race.php

Oveni dette har vi besluttet at beholde vores $10.000 Pokernet Race, så der er altså rigtig meget value til danskerne i marts måned. Du kan læse mere om det nuværende Pokernet Race, som altså bliver gentaget i marts måned, her:
www.pokernet.dk/deals/betfair-poker/race/?id=80

Det korte og det lange er, at du som dansk betfair kunde, signet up igennem Pokernet, vil kunne spille om $35.000 i marts måned! Og det er altså KUN danskere der kan få del i disse præmier.

Med venlig hilsen,

Team Betfair Poker

28-02-2013 17:06 #2| 3

Wow Tjepan kan hente gode penge her ;)

28-02-2013 17:17 #3| 0

Jeg tror der er mange der kan hente gode penge her. Det er i hvert fald solid value, når det kun er for danskerne.

28-02-2013 17:38 #4| 0

så intet raked hands race i marts ?

28-02-2013 17:42 #5| 0

nvm har læst jeres svar i den anden tråd.

Desværre bliver det igen essence der skævvrider pointfordelingen på et playerpointsleaderboard.

hvilket gør det håbløst for cashgamers at ha en chance for at få del i topplaceringerne.

28-02-2013 17:46 #6| 1

men thumbs up for jeres initiativer.

Betfair har i lang tid lavet mange gode ting for pokeren i Danmark og jeg er glad for mange af de events/ture jeg har været på sammen med Betfair.

Selvom sidste måneds rakedhands race var helt på månen, så skal i stadig ha credit for det gode arbejde i har gjort i laaaaaaaaang tid. Thumbs up for det.

Dog er det her ikke nok til at trække mig og mine 7k$+ rake fra PokerStars til Betfair.

28-02-2013 20:00 #7| 2

Tillykke, SNG-grinders.

28-02-2013 20:03 #8| 1

yeh.. Hvor cashgamers fik Februar fik SNG spillerne marts!

Så må man tilpasse sit spil til der hvor der er mest value

28-02-2013 20:49 #9| 0
OP
Supportprofil

Hej alle

Tak for jeres inputs!

Valget på det kommende race format er simpelthen et udtryk for at ville kunne levere et ærligt og gennemsigtigt produkt. Det var i højeste grad også intentionen med februar måneds RAKED HANDS RACES. Vi oplevede dog ikke nødvendig datalevering, og vil nu istedet den kommende måned fokusere på dette mere pålidelige format.

Alle spillere er forskellige, alle sites er forskellige og sådan kunne vi blive ved. Summa summarum - nogle foretrækker det ene frem for det andet. Derfor forsøger vi også at etablere begge formater på sigt, så vi derved kan imødekomme så mange af jeres ønsker som overhovedet muligt.

Med venlig hilsen
Mathias, Betfair

01-03-2013 02:55 #10| 0

Kan man overflyttes til bertfair via PN, hvis man ikke allerede er signet up den vej?

01-03-2013 10:45 #11| 0

@Betfair.
Hvornår starter næste RAKED HANDS RACES ?

01-03-2013 12:45 #12| 0

Forresten hvorfor den sære struktur i racet?

375 forskel mellem 6 og 5.

225 mellem 5 og 4.

01-03-2013 12:52 #13| 0

Så længe esssence bliver brugt, så kan man vel ikke rigtigt kalde det ærligt og gennemsigtigt?

01-03-2013 13:13 #14| 0
Neemos skrev:
Så længe esssence bliver brugt, så kan man vel ikke rigtigt kalde det ærligt og gennemsigtigt?



Er der en chance for at essence bliver taget af?
01-03-2013 13:32 #15| 0

Essence er en killer..

Og det er en skrøne at det kun rammer vindende spillere.. Det rammer alle..

jeg har været solidt tabende i Februar. Står noteret her for ca 1600 dollar rake.. HEM siger 1989..

Og har vel tabt ca 500 dollars i måneden.

Redigeret af Jordi176 d. 01-03-2013 13:32
01-03-2013 13:32 #16| 0
OP
Supportprofil

@Jordi176
Vi har sat præmiestrukturen op manuelt, og det ligner at vi har lavet en tastefejl på $100 imellem de to pladser. Jeg ved ikke om vi kan nå at ændre det i det nuværende race, men fejlen er ihvertfald rettet til det næste race der starter d. 15. Tak for dit input.

@Neemos
Essence har indflydelse på hvor meget en spiller raker, men ikke på hvor mange player points de får pr. $1 rake. Dvs. Essence har ingen indflydelse på racet, som vil være et produkt af hvor meget en spiller rent faktisk har raket. Det skulle gerne betyde at man bliver belønnet på baggrund af ens bidrag. Du kan læse lidt mere om essence her: poker.betfair.com/en/promotions/adhoc/essence_points_distribution.php

@Kallefar
Essence er en mekanisme som Ongame har valgt at indføre på hele netværket, og vi har ikke mulighed for at påvirke brugen af denne. Derfor vil det forsætte indtil Ongame beslutter at ændre det.

01-03-2013 13:32 #17| 0

Det er altså noget begrænset hvad der er af SNG trafik på Ongame. Og hvis man kan grinde igennem i HU SGNs, så spiller man næppe på Betfiar i den her måned. Så mit bud er, at det mere eller mindre kun bliver cash spillere der kommer til at deltage i racet.

Mht essence, så får man tilskrevet mindre rake når man vinder penge fra dårligere spillere end en selv. Det er ret givet, at alle jo naturligvis ikke kan blive ramt negativ af essence, og at det langt fra er alle der bliver ramt så hårdt.

Essence er forudsætningen for, at de sider der bringer spillere ind på netværket, bliver belønnet for deres arbejde. Hvis der ikke er nogen der skaffer de dårlige og tabende spillere, vil der ikke være noget netværk.

Jeg er enig i, at det godt kunne være noget mere gennemskuelighed i det, men det handler om at de ikke vil give de andre netværk mulighed for at kopiere deres system.

Og både iPoker og MPN har noget tilsvarende, som dog i første omgang kun fucker siderne. Det er så spørgsmålet, hvor længe siderne vil finde sig i det.

01-03-2013 13:33 #18| 0

HEM tracker forkert rake på Ongame. Ellers gælder essence dit spil over længere tid, og altså ikke måned til måned.

01-03-2013 13:39 #19| 0


@Kallefar
Essence er en mekanisme som Ongame har valgt at indføre på hele netværket, og vi har ikke mulighed for at påvirke brugen af denne. Derfor vil det forsætte indtil Ongame beslutter at ændre det.

Har du nogle planer om ændre det ?
Jeg ville spille 1000 gange så meget hvis det blev DELETET!
Som i de gode gamle dage !
01-03-2013 13:44 #20| 0

@dieb

jeg vil gerne se dokumentation for at HEM tracker forkert rake

01-03-2013 13:49 #21| 0

Nu har jeg lige kigget HEM2 igennem.

Den siger 2164 i Februar.

Jeg er noteret for 1740.

OG jeg er tabende og har ikke haft én vindende måned (Stik den AJ).

Så meget forskel nægter jeg at tro på.

Essence tager OGSÅ fra tabende spillere..

01-03-2013 13:57 #22| 0

Jeg prøver lige igen. Essence gælder ikke fra måned til måned, men over en længere periode. Så du kan ikke bruge en måned til noget som helst.

Det er lidt lige som bogføring. Hvis der bliver debiteret rake fra din konto, så skal det krediteres på en anden konto. I sidste ende skal det gå o p OP. Systemet er ikke lavet for spillernes skyld, men for at belønne de sider der bringer tabende spillere ind på netværket.

Derfor ville en side der bringer tabende spillere jo blive snydt, hvis de ikke fik tilskrevet mere rake. Og jeg skal hilse sige, at siderne altså går ret meget op i, at de får hvad de skal have. Siderne har ingen indflydelse på essence, det er udelukkende Ongame der styrer det. Siderne har en ret stor interesse i, at du får tilskrevet så meget rake som muligt. Det er lige som pointen med det hele. At have fokus på spillere der indsætter flere penge end de hæver.

01-03-2013 13:59 #23| 0

Ah, læste forkert. Men ellers, så har du jo tabt til spillere der var mere tabende end dig selv.

01-03-2013 14:01 #24| 0

@Jordi: Du har obv. ikke tabt nok :-)

@Dieb: Selvom du ikke mener at SnG-spillerne vil grinde igennem på Betfair i denne måned, er det alligevel dem der har domineret PNs rakeraces på sitet i lang tid - også i februar. Jeg er med på det måske kun er en lille flok (vel 3 af de 4 øverste), men trafikken er vel ikke blevet markant ringere siden sidste måned. Jeg tror godt vi kan forvente at SnG-grinderne også vil være at finde på de sjove pladser i de kommende races.

@Betfair: Du skriver essence ingen indflydelse får på racet, men samtidig skriver du også: "Essence har indflydelse på hvor meget en spiller raker, men ikke på hvor mange player points de får pr. $1 rake". Dermed har essence jo også indflydelse på racet, da os cashgamere jo kommer til at rake færre dollars til en værdi af 3,6 point.

Grundlæggende synes jeg dog det er fint at forsøge at få siderne til at få flere, nye spillere ind i spillet, fremfor at stjæle rakemaskiner fra hinanden.

01-03-2013 14:04 #25| 0

Der var kun én der spillede SNGs i februar. Og det var endda 75/25. Men ja, det er jo svært at vide hvad folk vil gøre. Det bliver dog næppe som i de gode gamle dage, med 5 SNG grindere, der alle laver 30k point.

01-03-2013 14:32 #26| 0

Og kan så se at Betfair bare hader mig.

Har smidt 60 dollar rake idag so far på FL og SNGs.. Ikke på leaderboardet der er opdateret for 1 time siden :)

01-03-2013 14:40 #27| 0

Og du har gjort det her?

» Du skal tilmelde dig leaderboardet, ved at indtaste kampagnekoden "DKRACEMARTS1", her. Du kan tilmelde dig frem til d. 12. marts kl. 23:59 GMT.

optin.betfair.com/?cid=12688

01-03-2013 14:51 #28| 0

arh okay.

Hermed gjort..

Er det så kun rake fra nu af der tæller med? :(

01-03-2013 14:54 #29| 0

Hvis jeg husker ret, så tæller Essence de seneste tre måneders spil. Endelig har det ikke noget med at være vindende at gøre, men at hvor vindende man er i det sjak man sidder i, dvs sidder man to mand HU, og begge er tabende, så rammer Essence den person negativt, som overall har den laveste loss rate.

01-03-2013 16:29 #30| 0
OP
Supportprofil

@Jordi176
Nej, det er med tilbagevirkende effekt - og vi hader dig ikke :-)

02-03-2013 17:32 #31| 0

@Betfair: Du skriver essence ingen indflydelse får på racet, men samtidig skriver du også: "Essence har indflydelse på hvor meget en spiller raker, men ikke på hvor mange player points de får pr. $1 rake". Dermed har essence jo også indflydelse på racet, da os cashgamere jo kommer til at rake færre dollars til en værdi af 3,6 point.

vi prøver lige igen, da der blev smuttet pænt og stille hen over den

02-03-2013 17:40 #32| 0
Neemos skrev:
@Betfair: Du skriver essence ingen indflydelse får på racet, men samtidig skriver du også: "Essence har indflydelse på hvor meget en spiller raker, men ikke på hvor mange player points de får pr. $1 rake". Dermed har essence jo også indflydelse på racet, da os cashgamere jo kommer til at rake færre dollars til en værdi af 3,6 point.

vi prøver lige igen, da der blev smuttet pænt og stille hen over den


Pointsne er regnet ud i forhold til hvor meget rake du ligger. Hvor meget du ligger i rake vil ikke være påvirket af essence, kun hvor meget at raken du får tilbage i rakeback.

Er sådan jeg mener det foregår. Når jeg har spillet cash på Betfair har pointsne passet nogenlunde med det rake HEM siger jeg har lagt. At jeg så får ca 10% mindre tilbage i RB i forhold til når jeg spiller SNG's er noget andet.

02-03-2013 17:59 #33| 0
ZuluKurt skrev:
Neemos skrev:
@Betfair: Du skriver essence ingen indflydelse får på racet, men samtidig skriver du også: "Essence har indflydelse på hvor meget en spiller raker, men ikke på hvor mange player points de får pr. $1 rake". Dermed har essence jo også indflydelse på racet, da os cashgamere jo kommer til at rake færre dollars til en værdi af 3,6 point.

vi prøver lige igen, da der blev smuttet pænt og stille hen over den


Pointsne er regnet ud i forhold til hvor meget rake du ligger. Hvor meget du ligger i rake vil ikke være påvirket af essence, kun hvor meget at raken du får tilbage i rakeback.

Er sådan jeg mener det foregår. Når jeg har spillet cash på Betfair har pointsne passet nogenlunde med det rake HEM siger jeg har lagt. At jeg så får ca 10% mindre tilbage i RB i forhold til når jeg spiller SNG's er noget andet.



Jeg er ikke sikker på at det altid har været sådan, men jeg tror faktisk at det er sådan nu. I hver fald i vores rapporter.
02-03-2013 18:23 #34| 0

Btw er det ikke lidt unfair at man kan vente med at opt in i Betfairs promo.

Man har jo en stor fordel ved at game, og så kunne se andres resultater og så vente til sidste dag med at tilmelde sig og få alt sit rake talt med? ISÆR som SNG grinder, da man kan låse sin Sharkscope.

02-03-2013 18:30 #35| 0

Der er givet nogle problemer med at man kan opt-in så længe. Jeg tror dog at de fleste spillere også kan findes på PokerNets race liste.

02-03-2013 19:30 #36| 0

Det er vist kun raken fra du opt'er in der gælder

02-03-2013 20:31 #37| 0
Dieb skrev:
ZuluKurt skrev:
Neemos skrev:
@Betfair: Du skriver essence ingen indflydelse får på racet, men samtidig skriver du også: "Essence har indflydelse på hvor meget en spiller raker, men ikke på hvor mange player points de får pr. $1 rake". Dermed har essence jo også indflydelse på racet, da os cashgamere jo kommer til at rake færre dollars til en værdi af 3,6 point.

vi prøver lige igen, da der blev smuttet pænt og stille hen over den


Pointsne er regnet ud i forhold til hvor meget rake du ligger. Hvor meget du ligger i rake vil ikke være påvirket af essence, kun hvor meget at raken du får tilbage i rakeback.

Er sådan jeg mener det foregår. Når jeg har spillet cash på Betfair har pointsne passet nogenlunde med det rake HEM siger jeg har lagt. At jeg så får ca 10% mindre tilbage i RB i forhold til når jeg spiller SNG's er noget andet.



Jeg er ikke sikker på at det altid har været sådan, men jeg tror faktisk at det er sådan nu. I hver fald i vores rapporter.


Dette er ikke helt uvæsentligt! Er det noget, der kan be/afkræftes? For mange cashgamere, betyder det dobbelt op på point til racet, hvis det er lavet om!

edit: Tjekkede lige racet fra februar og sammenlignede mine point med HEM. Man får stadig IKKE 3,6 point, for hver dollar, man raker... (Jeg gør i hvert fald ikke)
Redigeret af 7913 d. 02-03-2013 20:34
02-03-2013 20:41 #38| 0

Der er ingen tvivl om at cash gamers IKKE får fuld valuta for pengene i race i forhold til SNGs..

4000 dollar rake vil måske ende med at få krediteret 3500 til din bruger.. Og det er af de 3500 du får 3,6 point, og ikke af de 4.000 som du givetvis egentlig har raked.

02-03-2013 23:53 #39| 0

så må vi jo lige få Betfair på banen, og håbe de ikke bare prøver at tavse det her væk ;)

Redigeret af Neemos d. 02-03-2013 23:53
02-03-2013 23:59 #40| 0

Det har jo ikke noget med Betfair at gøre, men Ongame.. Og synes egentlig systemet er okay, da det gør spillene blødere..

Dog er det irriterende som cash gamer, og primært RB pro at miste så meget rake.

Også derfor raked hands race er KLART at foretrække over alm rake race.

@Betfair

Har i noget ETA for hvornår vi kan forvente raked hands race tilbage? :)

03-03-2013 00:04 #41| 0

@ Jordi

Problemet med raked hands race er at det udelukker SNG spillerne, hvor imod et points race giver mulighed for at begge parter kan deltage.
At man så kan diskutere der er nogle åbenlyse fordele for SNG spillere i et points race er så noget andet, og er noget man burde/kunne udligne ved at give flere/færre points pr $ til Cashgamers/sngs

Redigeret af ZuluKurt d. 03-03-2013 00:05
03-03-2013 00:30 #42| 0

Yeah enig.. Sådan var det jo også typisk race i gamle dage, hvor cash game dollars gav flere point.

se fx bare hvordan ham Nunchok hamrer afsted.. Allerede nu mister de flest cash gamers motivationen til at grinde igennem

03-03-2013 01:48 #43| 0

Ham Nunchuck er tydeligvis en skidt kal' ;-)

03-03-2013 10:54 #44| 0

Uha må hellere sige til ham at han skal stoppe det skidt :D

05-03-2013 12:35 #45| 0
Jordi176 skrev:
Det har jo ikke noget med Betfair at gøre, men Ongame.. Og synes egentlig systemet er okay, da det gør spillene blødere..

Dog er det irriterende som cash gamer, og primært RB pro at miste så meget rake.

Også derfor raked hands race er KLART at foretrække over alm rake race.

@Betfair

Har i noget ETA for hvornår vi kan forvente raked hands race tilbage? :)



Båmp
07-03-2013 13:31 #46| 0
OP
Supportprofil

Hep,

Vi håber at kunne bringe raked hands formatet tilbage så hurtigt som muligt. På nuværende tidspunkt kan vi dog ikke give et konkret tidspunkt.

Mht OPT-IN perioden så tæller jeres point FØR OPT-IN også med. Man kan altså tilmelde sig frem til 12 marts kl. 23:59 GMT.

Mvh
TEAM BETFAIR

07-03-2013 13:41 #47| 0

Tak

07-03-2013 14:12 #48| 0

Hvornår bliver pengene fra PNracet udbetalt ? :-)

08-03-2013 09:45 #49| 0
Pokernewbie skrev:
Hvornår bliver pengene fra PNracet udbetalt ? :-)


Fik mine 5. marts
08-03-2013 10:40 #50| 1

Har også fået mine

Og samtidig vil jeg gerne sende en stor ros til Team Betfair og Mathias.

Synes i har klaret tingene virkelig godt, med de problemer Ongame har udsat jeg for in mente.

09-03-2013 18:40 #51| 0
freakstar skrev:
Wow Tjepan kan hente gode penge her ;)


Tvivler han nogensinde vil overhale Jacob1993, han er sku skarp :)
11-03-2013 16:10 #52| 0
OP
Supportprofil

Hej alle!

En venlig reminder om at huske at OPT(e)-IN på poker.betfair.com/da/promotions/player_points_race.php inden imorgen, hvis altså i skal have en bid af kagen :-)

Mvh
Mathias, BETFAIR

11-03-2013 16:58 #53| 0

har jeres site problemer med liveupdateringer på leaderboardet ? syntes det kørte smooth i sidste uge. men hen over weekenden har der været problemer og updates har været meget langsomme.
13-03-2013 14:33 #54| 0

Wow, jeg bliver kørt over af essense! Og jeg er endda iskold og tabende!

Det kunne være interessant at tage en HU match med en PN'er og så tælle hvor mange points vi får tilsammen for vores rake - jeg nægter simpelthen (stadig) at tro på, at der deles "nok" point ud!

13-03-2013 14:51 #55| 0
OP
Supportprofil

@kochman

Jeg ved ikke om der har været problemer i weekenden, men så vidt jeg kan se kører det fint nu.

@7913

Send en PM med dit brugernavn/nick, så tjekker jeg op på det.

13-03-2013 17:41 #56| 0

Du behøver ikke tjekke det, for det er ikke noget usædvanligt. Havde blot håbet på, at jeg ville få lidt flere point end normalt, når jeg nu har haft et par dårlige måneder...

Edit: Kan faktisk se, at jeg får næsten 2,5 point pr. dollar jeg har raket, så det er faktisk lidt bedre end andre måneder...

14-03-2013 20:58 #59| 0
OP
Supportprofil

Hej alle!

Det er de døende timer, og det er stadig tæt på mange pladser i det første af to races i marts måned. Skal du have maks value - så er det nu du skal trykke igennem :-)

Vi har lovet jer alle $35.000 i races - alene til danske spillere og det skal i få! Derfor er vi klar med endnu et race som løber fra imorgen d. 15 marts og 14 dage frem til d. 28 marts. I får $10.000 at kæmpe om - kun til danske spillere.

Du kan tilmelde dig direkte her: optin.betfair.com/?cid=12798
Se leaderboardet her: poker.betfair.com/leaderboards/list-leaderboard/id/12798

Ekstra information, vilkår, tilmelding, leaderboard osv kan også findes på kampagnesiden:
poker.betfair.com/da/promotions/dansk_player_point_race_marts_2.php

GL ved bordene :-)

TEAM BETFAIR

14-03-2013 22:57 #60| 0

Engang var det vist sådan, at man skulle have forladt bordet, før optjente point talte med. Er det stadig sådan? Altså så jeg skal forlade bordene, inden racet ender, for at mine point tæller med?

14-03-2013 23:30 #61| 0

Følelsen, at at se racet. lige skulle rake 100 d for at få 75 dollars, og så tabe 500 dollars og løbe 550 under EV. Thats solid!

15-03-2013 10:18 #62| 0
OP
Supportprofil

@7913
Beklager, at vi ikke nåede at svare dig, men det er kun i Raked hands racet at dette er et problem. Der vil din session ikke blive logget før du har forladt bordet, og dermed vil dine hænder heller ikke tælle med. Player points bliver dog opdateret løbende.

@Jordi176
Det lyder som en solid omgang uskrub.

15-03-2013 10:54 #63| 0

Det må man sige :(

Men ikke at gøre ved, super race i fik stablet på benene.

15-03-2013 12:50 #64| 0
Betfair skrev:
@7913
Beklager, at vi ikke nåede at svare dig, men det er kun i Raked hands racet at dette er et problem. Der vil din session ikke blive logget før du har forladt bordet, og dermed vil dine hænder heller ikke tælle med. Player points bliver dog opdateret løbende.


Fint, takker...

Er leaderboardet opdateret, så det er den endelige stilling nu?
15-03-2013 15:13 #65| 0

Det er vist det man kalder seriøs value :) Det kan godt være, at cash spillerne hellere vil have et andet race, men når SNG spiller alle vælger ikke at spille i den her måned, så er det her vist det optimale.

15-03-2013 15:27 #66| 0

Ahh. Der er vist en del SNG spillere som har taget placeringer i racet.

15-03-2013 16:34 #67| 0

Jojo, men de har vel i snit spillet 200 SNGs :) Det er vel hvad en normal SNG grinder spiller om dagen.

17-03-2013 18:09 #68| 0

Er der udbetaling imorgen?

18-03-2013 11:29 #69| 0

Ja vil også gerne vide hvornår de udbetales, også forstår jeg ikke jeg ikke kan redeem mine points til $?? ;(

18-03-2013 15:53 #70| 0

Ingen der ved hvorfor jeg ikke kan konventere mine point til penge, har 70 $ cash voucher står der i min player club, ville være fedt at have lidt ekstra $ til racet ;)

18-03-2013 21:53 #71| 0

Ongame har sat den HELT store downswitch igang for BF spillerene..

Nok en straf for at forlade netværket..

18-03-2013 22:25 #72| 0

Jeg tror måske at Mathias er off i dag, men mon ikke han er tilbage igen i morgen, så han kan svare på om eller hvornår racet bliver udbetalt.

19-03-2013 15:01 #73| 0

bump :)

19-03-2013 15:22 #74| 0

Mathias er til møder i dag, men prøver og få det udbetalt i dag. Ellers kommer det i morgen.

19-03-2013 16:11 #75| 0

Vi taler nærmest Betfred value?

19-03-2013 16:33 #76| 0

Vi snakker value der er langt højere, og det fortsætter :) Men sådan er det med PokerNettere. De beslutter sig altid for at give den gas i de samme måneder. Og nu har de så alle besluttet sig for ikke at give den gas i den her måned :)

19-03-2013 17:08 #77| 1

Eller fordi action er virkelig dårlig :)

19-03-2013 17:15 #78| 0

Top 10 point på Ongame den her måned:

67789
60701
60058
41701
41234
39056
38223
35956
34997
34363

Såååå, lidt spil er der stadigvæk.

19-03-2013 18:09 #79| 0

Der er action, men det er MEGET hård action pt.

Det er bare regs der spiller imod regs, med enkelte fisk der kigger forbi engang imellem.

20-03-2013 10:56 #80| 0
OP
Supportprofil

Hej alle,

Præmierne for det 1. race i marts måned blev udbetalt i går, omkring kl. 18:00.
Der må siges at have været SOLID value til de spillere der deltog i racet, og jeg kan godt afsløre, at det samme billede er ved at tegne sig for det igangværende race.

Held og lykke ved bordene!

21-03-2013 14:00 #81| 0
Betfair skrev:
@7913
Beklager, at vi ikke nåede at svare dig, men det er kun i Raked hands racet at dette er et problem. Der vil din session ikke blive logget før du har forladt bordet, og dermed vil dine hænder heller ikke tælle med. Player points bliver dog opdateret løbende.


Måske skulle I rette lidt i T&C, for der står stadig sådan her:

Kun point optjent ved borde, hvor sædet forlades før, kampagneperioden er slut, tæller med i kvalifikationen. Hvis du for eksempel begynder en session på kampagneperiodens sidste dag og forlader bordet kl. 23:59 GMT, tæller alle de point, du har optjent i løbet af den session, du forlader, med i det samlede antal. Hvis du imidlertid rejser dig fra bordet kl. 00:01 GMT dagen efter kampagneperiodens udløb, tæller ingen af de point, som du har optjent ved det bord, i løbet af den session, med i det samlede leaderboard.
21-03-2013 14:22 #82| 0

Kan man deltage i racet mens man spiller en deposit-bonus ud OG får cash-back - samtidig? (eller skal man først spille sine deposit-bonus ud og dernæst få cash back? ).

For lyder da til, at hvis man kan banke en 10.000 point af på en måned, så har vi med en rake-back at gøre der ligger på den sjove side af 50% ?

21-03-2013 16:03 #83| 0

Jep, du kan spille alle ting på samme tid.

21-03-2013 18:47 #84| 1

@Betfair

Synes virkelig i skal ændre jeres "opt in" regler.

Enten så deltager alle fra start, eller så skal man efter fx 2 dage været opt in.

Kan se at fx TjepanAK (no harm AT all), fx har grindet en del de sidste 2 dage, men formentlig venter til sidste dag med at opt in.

Kan være andre gør det samme, og det gør racet lidt til at "narrefisse" race, hvor man kan sidde og kæmpe med dem der er opt in, for at 3 dage før racet slutter bliver overhalet af gutter der venter til sidste dag.

Lidt et surt opstød, men smart gjort af Tjepan, og mon ikke han tager de 2200.

24-03-2013 19:56 #85| 0
Jordi176 skrev:
@Betfair

Synes virkelig i skal ændre jeres "opt in" regler.

Enten så deltager alle fra start, eller så skal man efter fx 2 dage været opt in.

Kan se at fx TjepanAK (no harm AT all), fx har grindet en del de sidste 2 dage, men formentlig venter til sidste dag med at opt in.

Kan være andre gør det samme, og det gør racet lidt til at "narrefisse" race, hvor man kan sidde og kæmpe med dem der er opt in, for at 3 dage før racet slutter bliver overhalet af gutter der venter til sidste dag.

Lidt et surt opstød, men smart gjort af Tjepan, og mon ikke han tager de 2200.


Enig, ville være mest fair for alle :)
Hvad med næste måned, er der planer for hvad der skal ske der?
25-03-2013 12:52 #86| 0
OP
Supportprofil

@Jordi176, OMGdream

Der er altid blandede meninger om OPT IN. Jeg er personligt heller ikke fan af at 'skjule sine resultater', men samtidig skal man også tillade en periode hvor folk kan få lov at deltage når det passer dem. Ikke alle er lige opdaterede fra dag 1 og derfor tilstræber vi en periode som er fair for alle. Med det sagt, så er jeres meninger taget til efterretning for fremtiden.

Hvad angår promotions for april måned, så har vi dem næsten på plads. Jeg tør godt love vi fortsætter den enorme value til jer alle sammen!

Tirsdag eller onsdag går der kommunikation ud på næste måneds promotions.

De bedste hilsner

Mathias, Betfair

25-03-2013 13:01 #87| 0

Thumbs up herfra.

Men problemet kan jo løses ved blot at lade alle være tilmeldt fra start ;)

25-03-2013 16:05 #88| 0

Nu faldt jeg lige over denne her idag betfair race

Nu har der selvfølgelig været ekstrem god value her i Marts , men valuen for april er vel en forringelse på over 50 % ? Kommer der andre tiltag end dette 10.000 $ race ? :-)

25-03-2013 16:11 #89| 0

Der er også 10k RHR i April!

Kan jeg da se under promotions

Redigeret af Jordi176 d. 25-03-2013 16:12
25-03-2013 16:43 #90| 0

Did not see that - very good , very nice :-)

29-03-2013 10:50 #91| 0

Yeah spændende tiltag, godt med lidt fairplay for os der spiller mange hænder ;)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar