Nu kan du igen spille på PartyPoker - Præmier for $200k

#1| 1
Administrator

I løbet af de sidste par måneder har der været en del problemer med at logge på PartyPoker for danske spillere. En java opdatering betød, at det ikke længere var muligt at logge ind, med mindre man slettede java og installerede en ældre version. Det var dog ikke nogen holdbar situation, men nu har PartyPoker endelig fået fixet deres NemID problemer, så alle danske spillere igen kan logge ind og spille.

Tag del i præmier for mere end $200.000
I løbet af den kommende tid vil der komme specifik value til alle danske spillere og til PokerNetterne. Men i første omgang giver PartyPoker mere end $200.000 væk i løbet af den næste måned. Deres promotion hedder "Pokerfest med Tony G". I denne promotion vil der hver dag fra mandag til fredag blive spillet en daglig turnering, hvor der bliver givet $5.000 væk i fede præmier. Hver søndag vil der blive givet $15.000 væk og i den afsluttende finale vil du have mulighed for at vinde en bil og derudover vil der være præmier for $20.000. Den første turnering bliver spillet i aften, og den sidste turnering bliver spillet d. 7 oktober.


Sådan deltager du i turneringerne
For at kunne deltage i en af de daglige turneringer, skal man blot optjene 1 PartyPoint. Det gør man ved f.eks. at spille en $6 turnering i klienten. Hvis man altså samler 20 point, så kan man deltage i alle 20 daglige turneringer fra mandag til fredag i hele perioden.

Hver dag er der 50 præmier på højkant, Den daglige førstepræmie er et LG 42" LED HD TV, og derefter fortsætter præmieregnen ellers med produkter fra XboX, Toshiba, Sony og mange andre.




Til dem der ikke kan afsætte tiden til at spille alle dage, så findes der en genvej til både de ugentlige finaler og Grand Final til sidst.

PartyPoker tilbyder nemlig, at man blot skal indsætte $50 med koden "HOUSE", så er man sikret sig direkte adgang i en af de ugentlige finaler.

Man kan også indsætte $100 med koden "GOLFGTI" og tage plads direkte i finalen.


Ny på PartyPoker?

Redigeret af Dieb d. 03-09-2012 14:18
03-09-2012 16:15 #2| 1

Så mangler vi bare, at "HU fast forward"-koncepetet kommer med i den danske klient. Når det sker, logger jeg ind på party-klienten igen :)

03-09-2012 17:35 #3| 0

Det burde det gøre. Lige nu er "Fast Forward" kun i en beta på PartyPoker, og derfor er der stadigvæk ikke vildt mange spillere. Danske Spil sagde, at det ville komme i løbet af den næste måned, så I burde ikke vente længe.

03-09-2012 18:06 #4| 0

Det kunne nu altså været ret episk at fortælle folk, man havde vundet bilen i online poker! :)

03-09-2012 18:08 #5| 3

Ærligt OP, så syntes jeg det er billigt at reklamere for party's 200K promotion i en ny tråd der giver svar på den massive kritik der har været her på pokernet af PartyPokers håndtering af indførelsen af Nem ID.
Ser frem til den tråd, jeg personligt syntes, der skulle fylde. En tråd, med en promotion til danske-spillere der har bøvlet med Nem ID. Håber ikke at en promotion der er international, som absolut intet har at gøre med den frustration adskillige danske pokerspillere har oplevet i forbindelse med Nem Id log in problemer på PartyPoker.

Mvh. Munch

03-09-2012 18:12 #6| 0

Hej Munch

Problemet er blevet løst i dag, og derfor skal folk naturligvis have den information i dag. PartyPoker skal obv. bruge et par dage på at finde en god promotions til alle Danske Spillere, og det skal vi naturligvis nok fortælle om.

03-09-2012 19:11 #7| 0
qRonkz skrev:
Det kunne nu altså været ret episk at fortælle folk, man havde vundet bilen i online poker! :)


Tja, den bliver vel dyr at vinde for danskere.. :/
03-09-2012 19:25 #8| 1

Hej Dieb

Det er jeg enig i, og tak for informationen, det er jo en god nyhed.
Jeg holder dog fast i overstående kritik af placeringen, af Nem Id informationen. I denne tråd er der tale om , info om en international promotionen, der ikke har nogen relation med danskernes problemer med log in, med Nem id på PartyPoker. Og selve det syntes jeg er dårligt håndteret da jeg mener ikke de to sager skulle blandes sammen. Tværtimod syntes at nyheden om Nem Id problemet er blevet løst skulle komme med info om en kommende promotion, der efterfølgende blev fulgt op på når Party havde en promotion der kun vedrørte danskespillere, der netop havde problemer med Nem ID login.
Dette er blot mit umiddelbare syn på sagen, da jeg syntes det er vigtigt at holde fokus på at PartyPoker tog virkelig lang tid om at reperare den glitch, at man ikke kunne logge ind, som Nem Id medførte. At folk her på pokernet har spekuleret i om PartyPoker har udliceret det danske marked til danskespil syntes jeg er forståelig da, servicen omkring nem id har været for dårlig.
Jeg glæder mig til at se deres promotion der vedrører Nem ID Log in problemet. og jeg håber ikke at denne tråd flytter fokus over på denne 200K promotion der intet har at gøre med at Nem Id Log in problemet er blevet løst.

Det skal nævnes jeg har sympati for det arbejde i udfører samt at mine udtalelser ikke er personlige på nogen måde. Det er blot mit syn på denne enkelte sag/promotion.

Mvh. Munch

03-09-2012 20:30 #9| 0

Jeg synes Dieb skal holde fast i at du får yderligere Info snart Munch. Godt du er standhaftig. Du har fortjent en saftig promotion når du nu har haft problemer. Mener også at alle husejere fik 1-2 mio da den digitale tinglysning blev indført pga de kvaler det skabte indtil det virkede.

03-09-2012 20:39 #10| 0

Er der nogen der kan bekræfte at det rent faktisk virker?

03-09-2012 20:40 #11| 0

Ja, det kan jeg godt bekræfte.

03-09-2012 20:47 #12| 0

Perfekt, tak!

03-09-2012 21:03 #13| 0

munch er jo spot on her.

04-09-2012 09:57 #14| 0

Virker nu...

Redigeret af 7913 d. 04-09-2012 10:07
04-09-2012 16:17 #15| 0

@Munch12345

For mig handler det mest af alt om, at folk får info om at man igen kan spille på PartyPoker. Når man ser det hav af tråde der har været de sidste to måneder, så er det vigtigt at få den information ud. At gøre det i kombination med en stor promo gør, at langt flere kommer til at se det, og det er egentlig det vigtigste.

Folk må gerne forsætte med at kritisere PartyPokers håndtering af problemet, og gerne i denne tråd.

04-09-2012 17:45 #16| 0

Seneste update fra PartyPoker siger, at det bliver muligt at spille Fast Forward Poker i midten af september.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar