Nogen der kan bruge 100euro (746,- DKR) Paysafe for 630kr?

#1| 0

Jeps har en overskydende kode på 100euro.
Kan sagtens redeemes på PokerStars osv

Ifølge valutakurser.dk er 100euro 746,- danske kroner

Jeg tænker 630kr min vej må være mere end fair :)

Post i tråden / smid pm med tlf nr hvis du vil handle

26-01-2019 18:32 #2| 0

Hejsa,

Jeg har ikke brug for det, men jeg kunne forstå på din anden tråd, at du gerne ville have pengene på din konto ASAP, så jeg kan godt hjælpe hvis ingen andre mangler sådan et kort.

 

 

 

26-01-2019 20:02 #3| 0

Altså i princippet havde jeg faktisk tænkt mig deposit på PS idag - men jeg har ikke brugt PaySafe før - hvordan foregår det så?

Overføre først? Og så sender du en kode? 

 

Hvad så når man vil hæve igen? Der er ikke noget med at PS så vil/kan indbetale tilbage til PaySafe? (Normaltvist vil de jo altid tilbagebetale til samme som man har brugt for indsættelse)

Redigeret af wannooks d. 26-01-2019 20:05
26-01-2019 20:10 #4| 0
wannooks skrev:

Altså i princippet havde jeg faktisk tænkt mig deposit på PS idag - men jeg har ikke brugt PaySafe før - hvordan foregår det så?

Overføre først? Og så sender du en kode? 

 

Hvad så når man vil hæve igen? Der er ikke noget med at PS så vil/kan indbetale tilbage til PaySafe? (Normaltvist vil de jo altid tilbagebetale til samme som man har brugt for indsættelse)

 

 De overfører til den konto du normalt bruger.

 

Du kan bare ikke hæve før 72 timer er gået.

26-01-2019 20:13 #5| 0

Okay :)

 

Er ens PaySafe Cards tilknyttet en konto? Skal man oprette en konto her: https://my.paysafecard.com/mypins-psc/


eller er det unødvendigt? Kan bare se andre (trustpolit) hvis har skulle ID tjekkes osv. Men det er måske kun i tilfælde af problemer





26-01-2019 20:23 #6| 0
wannooks skrev:

Okay :)

 

Er ens PaySafe Cards tilknyttet en konto? Skal man oprette en konto her: https://my.paysafecard.com/mypins-psc/

 

eller er det unødvendigt? Kan bare se andre (trustpolit) hvis har skulle ID tjekkes osv. Men det er måske kun i tilfælde af problemer





 

 Jeg plejer bare at købe dem på tanken .)

 

Og vinder jeg og trækker ud, så kommer de ind på min nem konto.

 

 

26-01-2019 21:42 #7| 0

Jeg kan godt købe den, hvis du stadig mangler 

26-01-2019 22:52 #8| 0

har også sendt pm 

26-01-2019 23:49 #9| 0
OP

Neslein var hurtigst i denne omgang åbenbart.
Beklager allesammen, og sorry for langsom tilbagemeldning.

Admin kan lukke tråden :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar