NL500 - River beslutning.

#1| 0

Spillet er som sagt fullring, har været rimelig passiv denne session og bordet har kun været fyldt omkring 4 orbits.
"all in17" er reg. - forholdsvis dygtig og spille kun dette limit og kun fullring.
Set ud fra stats er det svært med FR imo, men han spiller 21/14/2.
Går ud fra han ser mig som tænkende spiller, som kan lægge en hånd og selvf. sætte jeg mig selv i en lorte beslutning river ved bare at floate pre, flop og turn.
22/13/1,5 er mine fullring stats hvis han skulle bruge det.
Hvad siger folket?..

www.pokerhand.org/?2877786

- Hvis det er i heller vil ha' hånden her med farvekode må i sige til, - det andet er bare nemmere.
Skal nok komme med tanker mht. range - min/hans senere.

11-07-2008 23:49 #2| 0

Det ser ret spewy ud at kalde en UTG raiser ned med underpar.

Det eneste du slår er AK, AJ og lignende.

Jørn

11-07-2008 23:50 #3| 0

eller 44 ;-)

12-07-2008 01:05 #4| 0

Skub turn??

12-07-2008 01:15 #5| 0

Hey.

Tænker bare hvad ville du gøre hvis han checkede river? bare checke bagved eller forsøge at skubbe ham af AQ eller KQs (rep en straight eller trip 9 eller 97s?).

IMO er du på dybt vand da du ikke har nogen info andet end 4 bets. Jeg ville nok raise flop eller turn for at afslutte hånden inden det blev for hele stakken. JJ er ikke ligefrem en LOCK der kan slowplayes og det ville være surt at se et A eller K på turn eller river og så måske blive skubbet af den bedste hånd.


Just my OP, men jeg spiller oxo mest turneringer og hadder at komme all in uden en bedre hånd end 2nd pair.


Allan

12-07-2008 03:19 #6| 0

Temmelig easy river fold, måske skal den allerede muckes på turn.

12-07-2008 04:12 #7| 0

MEGET dårligt spillet. Ligner noget jeg kunne have fundet på.

Raise preflop til en 60 stykker.

Raise flop.

Som spillet mucker jeg på turn.

Hvis det udelukkende er en riverbeslutning du søger, så er det, ligesom turn-beslutningen, fold, men hvis du tror du er foran på flop og turn, så skal du selvfølgelig også betale river.
Kan virkelig ikke se hvad du skulle slå i hans range. Manden er NL500 regular, så man må formode at han er bare en lille smule sane, og ikke cont. better på alle streets.


Har nu læst resultatet, og OMG. What a goatie...

12-07-2008 12:07 #8| 0

Floppet er tyndt. Turn er decideret dårligt. River er.. meh.. et fold, men SKAL du absolut calle river, er det her nok et af de bedste kort at gøre det på.

- AB

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar