Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 6: Iluckyme ( $394 USD )
Seat 1: Hero ( $958.30 USD )
Seat 2: xCAHEKx ( $456 USD )
Seat 3: Loser_Koki ( $247.70 USD )
Seat 5: guggi ( $261.61 USD )
Seat 4: Kosei ( $842 USD )
Kosei posts small blind [$2 USD].
guggi posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Q♣ A♠ ]
Iluckyme folds
Hero raises [$16 USD]
xCAHEKx raises [$50 USD]
Loser_Koki folds
Kosei folds
guggi folds
Hero calls [$34 USD]
** Dealing Flop ** [ 4♥, 6♠, 6♥ ]
Hero checks
xCAHEKx bets [$75 USD]
Hero is all-In [$908.30 USD]
$331 mere til ham
Han har været ekstremt LAGish de 30ish hænder jeg har på ham og eftersom han har position på mig har det primært været mig det er gået ud over.
Jeg har 4-bettet ham en enkelt gang hvor han snapfoldede.
Han har spillet 40/34/13 med en att to steal blinds på 60%. Jeg har ikke set ham gøre noget dumt postflop endnu.
NL400 RR pot
Fint :-)
Hvad repræsenterer du?
I don't like it.
Hellere vente på et bedre spot, hvor han skubber og du har top par etc.
Hate it. Det bør virkelig kunne få dine penge bedre ind mod denne type spiller. Du gør jo lige præcis det han prøver at fremprovokere.
Jeg vil gerne have lidt mere kendskab til ham - 30 hænder synes jeg, er for lidt. Men det er klart han ikke skal køre os sådan rundt i manegen, så jeg kan som sådan godt lide playet.
Synes det er way stupid. Han caller helt hundrede med højt pocket. Vent på et bedre spot. Du lugter af FD med to overkort.
Ville ikke riske over et buy in med det move, mod den person.
Well, altså jeg forventer jo ikke at han folder AA her.
Jeg har en forventning om at hans range for et 3-bet og et cbet på dette board er så bred at de gange han folder og jeg tager potten mere end gør det op for de gange han betaler og jeg er crushed.
Spørgsmålet er så om det er en korrekt antagelse, hvilket selvsagt er svært at sige noget om med så få hænder på villain, men man kan vel gode hælde i den ene eller den anden retning.
Jeg vil tro han ser min range som: 99-AA, 2 overcards og FD, 6x, 33 og air. I den rækkefølge, hvor de to første obv. har langt den største vægt rent kombinationsmæssigt.
Ville du gøre det samme med AA-KK?
Personligt, hvis jeg skulle ud og stjæle den pot, ville have have raiset den. Så hvis han skubber er du jo instant bagud.
Det skal nok passe hans range for 3-bet og cbet er rigtig stor. Men så raise for at få information. All in er lidt nasty big raise.
Ideen er fin, men mod sådan en type spiller må det kunne lade sig gøre at få det en smule bedre ind. På et 664 board betaler han samtlige pocket pairs af stort set med de stats du viser frem på ham. Jeg gør det hellere på et 34J board end det her, og spiller 88+ på samme måde hvis han fortsætter rutinen.
Elendigt board at gøre det på, hvis han er så super laggish, er b/c preflop heller ikke tosset.
Nu er 30 hænder jo ikke så meget. Generelt er jeg ikke vild med at spille overkort OOP i RR pots hvis det ikke er os der har initiativet, da vores equity falder kraftigt de gange vi misser, og vi giver villain mulighed for at slippe væk fra middle pockets de gange vi spiker.
Hvis villain virkelig spiller 40/34 (dvs. over lidt flere hænder) 4-better jeg PF og laver et crying call hvis han pusher.
Som spillet er det lidt meh synes jeg. Vi skal tage et standpunkt, men villain ved godt at du meget sjældent har fået en bid af dette flop.
Hvis villain tror du også kan gøre dette move med AQo og AKo udover FDs og pocket par har han odds til at kalde med sine mid PPs. Hvis han caller med dem tror jeg umiddelbart er vi er så dårligt inde mod hans calling range, og vores FE ikke er så stor at det er profitabelt - men har ikke lige tid til at kigge på tallene nu.