NL200 - TPTK i RR vs Lead + Rest turn

#1| 0

Hejsa,

Blev lidt blah efter denne hånd, da jeg ikke rigtig synes at komme ind på turn er super fedt, på den anden side repper han godt nok tyndt plus min linie på floppet gider indtryk af jeg ikke bryder mig og A flop.

Er det bare et easy snap call oder was?

Villian er totalt ukendt - han har været på bordet i 2 orbits og ikke været til SD endnu. Min HEM har ingenting på ham.


(6 max) - $1/$2 - No Limit Hold'em
Seat 1: VILLIAN ($238.30)
Seat 2: HERO ($342.05)
Seat 3: NutzPhobia ($270.15)
Seat 4: billmania1 ($200.35)
Seat 6: madrabiddemon ($200)

NutzPhobia posts the small blind of $1
billmania1 posts the big blind of $2
The button is in seat #2

*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO A K

madrabiddemon folds
VILLIAN raises to $7
HERO raises to $24
NutzPhobia folds
billmania1 folds
VILLIAN calls $17

*** FLOP *** 2 A J

VILLIAN has 15 seconds left to act
VILLIAN bets $26
HERO calls $26

*** TURN *** 2 A J [8

VILLIAN bets $188.30, and is all in
HERO ??

Min linie virker svag men foruden AQ og Air hvad slår vi - var ikke glad for spottet.

Hvad siger PN?

Sugeren

08-01-2011 23:57 #2| 0

Autocall her - altså hvis han har besluttet fastplaye JJ eller AJ her, så stort tillykke. Jeg ville være mere bekymret på et tørt flop, men han ligner et FD. Leader han floppet med et FD, har han formentlig samlet en del flere outs op i form af turn er klør 8. 89s, 9Ts og KQs er imo meget mere sandsynligt end AJ og JJ.

Jeg tror btw jeg raiser floppet og kommer ind.

09-01-2011 00:08 #3| 0

Jeg er enig med ManCini, det er godt nok lidt kød på den her hånd, en unknown der leader ud i os, hvor vi har TPTK på drawy board i 3bet pot, og shover mega blank turn. Jeg tror også jeg raiser flop lavt ala 68 for at komme ind

09-01-2011 00:26 #4| 0

Givet hans lead og betsizes er han med stor sandsynlighed rigtig ringe, samt til den bluffy side. Så givet de relativt få hænder vi er bagud til betaler jeg helt sikkert.

Tror i øvrigt call er virkeligt meget bedre end raise på floppet, da folk der tager sådan nogle linjer her bluffer virkeligt meget. Desuden er det rimeligt meget way ahead, way behind bortset fra nogle få FDs. Og i position får vi alligevel hans penge hvis han f.eks. dukker op m AT og vælge at sløve ned på turn.

09-01-2011 00:39 #5| 0

Autocall, not even close!!

09-01-2011 00:46 #6| 0

i et downswing?

09-01-2011 02:01 #7| 0

@ Steen

Hvad gør du så hvis turn _ikke_ blanker og villain shover?

09-01-2011 02:22 #8| 0

Synes det lyder overdrevet at call skulle være så forfærdelig meget bedre end lille raise på netop lige det her flop her, ellers er jeg normalt enig. Jeg tror meget ofte villain har et eller andet par, FD eller gutshot og kan stadig spasse meget ud til lidt over minraise eller call light.

09-01-2011 11:44 #9| 0

@Mancini

Tror ikke jeg kan finde på en turn jeg folder. Tror han har luft nok givet linjen, og de halvklamme turns kan give ham nogle draws til at fortsætte blufs på.

@n1co18

Kan også godt være det ikke er helt så slemt som jeg gav udtryk for, raising har helt sikkert merits specielt mod FDs. Dog mener jeg tit vi får ok med action fra disse når vi caller flop alligevel, og mod par af forskellig art tror jeg ikke der er så stor forskel på linjerne givet vi har position. Men mod gutters, air etc. tror jeg call får ham til at bluffe markant mere, og det er det der tipper det over imo.

09-01-2011 15:25 #10| 0

Betaler også her. Folk har ofte den her linie med noget FDcombo-værk+AQ er også i hans range.

Derudover foretrækker jeg raise flop fremfor call.

09-01-2011 20:34 #11| 0
OP

Alle har lagt mærke til han almost double pot shover turn ik?

Potten er på 103$ og han shover 188$

Og nah er ikke på et downswing, synes bare ikke situationen var så simpel da jeg sad i den.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar