NL200 Raise eller overcall?

#1| 0

NL200 på party - fik ikke lige HH så den kommer her fra hukommelsen

UTG limper (100BB og virker OK), alle folder til sb, der klikker (sb er en canadisk fisk med ca. 45$ tilbage. Jeg har ham over ca. 55 hænder til noget 28/13/0,9ish)

Hero(100BB) kigger med fra BB med 10 5

Flop (12$) A 6 2

Den går check-check-check

Turn 9

SB better 9, jeg caller i BB og UTG caller

River (39$) K

Canadisk fisk går all-in med sine sidste ca. 32$

Hero?

20-02-2008 21:25 #2| 0

Er det FR eller SH? Formoder, at det er SH. Reads på UTG udover han virker ok? Hvilke hænder har han limpet med tidligere? Stats på ham?

Klamt spot. De 32$ slipper vi selvfølgelig aldrig fra, men UTG bag os er lidt træls, da vi nemt kan slippe stacken til en højere flush.

Dog er det svært at se, hvad UTG limper med her, som har os slået. Kommer helt an på hans UTG range. En sane spiller raiser alle de flush hænder som har os slået.

Dit træk på river afhænger 100% af UTG, du kan calle de 32$ og folde til raise/push, hvis han er tight og ikke vil bluffe i det her spot (super bad spot at bluffe i, da det er en empty sidepot og han er tvunget til showdown), du kan calle de 32$ og håbe på, at han overcaller. Ser faktisk ikke meget fidus i at raise river, vil hellere call-reraise allin eller calle allin, hvis UTG også har en ramt flushen og jeg vel og mærke mener, at det er en lavere flush.

20-02-2008 21:28 #3| 0

Hov, ser lige din overskrift nu.

Det er jo ikke et spørgsmål om et raise eller overcall, det er et spørgsmål om raise eller call og så håbe på, at UTG overcaller eller raiser med en dårligere hånd.

20-02-2008 21:31 #4| 0

Flatcall, håb på et overcall og smid stakken til midten, hvis du får den anden på krogen med et raise. De kan sagtens finde på at flatcalle med A9's og AK's.

Hvis du er heldig, har UTG limpet noget K9'ish og fisken sidder med KK eller AA og magter ikke at spille dem ordentligt - i så fald skulle et flatcall på river stakke dem af.

20-02-2008 23:58 #5| 0

Ikke meget value i et raise her

21-02-2008 00:19 #6| 0

call

21-02-2008 06:10 #7| 0

Jeg folder pre og jeg folder turn. Caller river.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar