NL200 QQ i 3bet pot

#1| 0

Hej Pn der kommer en lang række hænder da jeg ikke har haft en god begyndelse på nl200

Villian spiller 30/20/4 19 hænder har ikke rigtigt nogle reads på ham.

Seat 10: Hero ($367.90)
Seat 1: __DiaBoLo__ ($303.05)
Seat 2: Villian ($273.60)
Seat 8: foldmetight ($313.85)
Hero posts small blind ($1)
__DiaBoLo__ posts big blind ($2)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [Q, Q]
updnisback raises $6 to $6
foldmetight folds
Hero raises $19 to $20
__DiaBoLo__ folds
updnisback calls $14
--- Dealing flop [K, 9, A] pot~40$
Hero checks
villian checks
--- Dealing turn [3] pot~40$
Hero checks
villian checks
--- Dealing river [T] pot~40$
hero checks
villian bets $35
Hero folds


Er det her simpelthen for tight? Hvilken linje tager folk? better turn/river? kalder river? hvad regner i med at være gode mod her?

08-04-2010 01:20 #2| 0

3better til 22 og spiller den ellers som dig, bortset fra jeg caller river. Nogen spillere kan sagtens have like 67s her.

08-04-2010 01:56 #3| 0

@SM
Nogen spillere kan sagtens have like 67s her.
Ahhh. Han raiser 20% af sine hænder totalt, og raiser nu UTG og caller et 3b. Jeg skal have et bedre read for at smide 67s i hans range her.

@OP
Ser fint nok ud IMO. Du kan eventuelt skyde et $14 supertyndt valuebet af på river som en blocker og måske calles af en T eller whatever.
Han repper godt nok ikke rigtig andet end TT på river, men der er samtidig få hænder han har, som bluffer der. Jeg ville nok selv ende med at calle, men et fold er nok ikke horribelt.

08-04-2010 10:45 #4| 0

Hans stats indikerer han er loose, og han har position post flop. Jeg siger bare at jeg kender rigtig mange spillere i det scenarie som kan have alt muligt skrammel her.

08-04-2010 11:24 #5| 0

Han stats indikerer stort set intet. Vi har 19 hænder på ham, og stats er ikke konvergeret mod noget som helst. Eneste der måske er brugbart er de 30/20, som nok har en usikkerhed på +/- 10%, så heller ikke meget de kan bruges til.

Postflop kan du sagtens skyde en barrel. Han fortsætter næppe med noget som ikke har ramt stort med undtagelse af FD's. Dog klart at hvis han er en bandit, så kan han floate dig, og så vinder han nok hånden pga sin position. Det er lidt gutfeeling og image som gør om jeg c-better eller spiller som dig. Da vi ikke har dynamik mod Villain, så kalder jeg som spillet. Han ved at du ikke har A, med alle dine checks, og han skal vel prøve at tage den fra dig hvis han ikke har SD value, og så må du leve med et valuebet indimellem.

08-04-2010 16:59 #6| 0

"Han stats indikerer stort set intet. "

"Eneste der måske er brugbart er de 30/20, som nok har en usikkerhed på +/- 10%, så heller ikke meget de kan bruges til."

Du modsiger lidt dig selv her. Vi er vel enige om at hans vpip/pfr bla. siger noget om hvor mange hænder han spiller?

Altså der er selvfølgelig stor usikkerhed på hans stats over 19 hænder, men det er altså langt mere sandsynligt at hans true stats er 27/23 end at de er 18/15.

08-04-2010 17:13 #7| 0

Bet en lille smule mere PF. Han skal kun kalde 7bb og har dermed fine odds til at setmine mod dig, da i jo er 135bb dybe. Var jeg Villian ville jeg oftest kalde med alle PP (TT og under), og de fleste SC når du ikke 3 better større.

Jeg better omkring 3/4 pot på floppet og repræsenterer at jeg har AK. Kalder han, checker jeg turn og evaluerer alt efter hans spil.

Som spillet, kalder jeg hans riverbet. Det siger imo intet, da du absolut ingen styrke har vist postflop. Flere draws kommer hjem på riverkortet, og hvis han er en bandit skyder han for at stjæle potten.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar