NL200 99 møder overbet på turn

#1| 0

Sidder ikke ved min comp, så har ikke HH. Spillet er 5 max på bossen.
UTG er vist dansker med 25/19/2,5 stats 3 bet 4 % og won at sd på 61 over ca 400 hænder. Har ingen his med ham men jeg har lige tabt et BI på bordet, men det er ikke sikkert at han ved det, da han spiller like +6 borde.

Villain og Hero har ca 200

Villain raise 7
CO fold
Hero call
SB fold
BB fold

Flop (17)

232

Villain check
Hero 13
Villain raise 35
Hero call

Turn (87)

232Q[]

Villain raise 147
Hero ?

Jeg spiller hånden ret passivt, pre hvor jeg typisk mixer imellem 3 bet og kald. Flop ser jeg som primært en draw, hvor jeg typisk får den ind, men er igen passiv og vil se en blank turn. Turn, fucker det hele, for der er ikke mange Qs i hans range. Så det virker som han vil have mig af min hånd.

15-10-2009 11:37 #2| 0

Floppet er fint nok, hvis du tror han kan finde på at CR med luft eller draws, men jeg kan aldrig se os smide stakken ind her på turn med 99, selvom hans overbet er ret mystisk.

15-10-2009 11:46 #3| 0

Hej Lors
Han vil måske gerne have dig af din hånd, men hvad er der i hans range... Syntes hans move på flop kan fortælle to historier:

1. Jeg har en draw a la 45c/r eller to høje klør
2. Jeg har et overpar, men boardet er så tørt så jeg bliver nød til at være fancy for at få value fra det....

Turn - shove
samme scenario - bortset fra at der er så mange draws derude at han sagtens kan køre et scared ai istedet for et fancy ai med overpar... Selvom der er en del monster draws i hans range - vil det aldrig være en stor fejl at folde her (ser ret få fuldstændige bluffs her) - det kan imidlertid være en kæmpe fejl at kalde....

just my opinion

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar