NL200 64 klonker turn, linje?

#1| 0

UTG er 22/22 TAG lille sample
CO er 29/24 mere laggy type også lille sample.
De virker begge forholdsvis aggressive indtil videre.
Mit image er også TAGish og jeg er ikke blevet fanget out of line endnu.

Hero ($212)
BB ($243)
UTG ($221)
CO ($200)
BTN ($28.20)

Dealt to Hero 6 4

UTG raises to $6, CO calls $6, fold, Hero calls $5, fold

FLOP ($20) 7 5 2

Hero checks, UTG bets $13, CO calls $13, Hero calls $13

TURN ($59) 7 5 2 8

Hero checks, UTG checks, CO bets $35, Hero raises to $193 (AI)

Synes turn er virkelig svær da UTG sjældent vil bette igen og CO måske vil bette hans air og store hænder og checke hans medium made hands. Desuden valgte han også en betsizing der gjorde det svært for mig at skjule min styrke ligemeget om jeg raiser eller caller med en spiller bag mig.

Er et turn lead bedre?

Også, på floppet, hvilken action synes du er bedst:

Lead og 3bet AI? Check/raise? Check/call?

Sæt evt et kryds ;)

28-01-2010 19:36 #2| 0

AD! Jeg syns din linje sucker BIG time, med mindre du ved de er super calling stations. Men du skriver de er laggy, de vil formentlig hellere bette end calle, lad dem blive ved med det her.

Med dit og deres image taget i beregning, synes jeg bare det er endnu værre: Det er laggy, de better meget og ofte. Du er taggy som ikke er fanget out of line: Du blæser alt for mange hænder af her, du håber stort set på at en af de 3 har ramt set her, og det sker ikke ret ofte.

Iø syns jeg du skal udnytte dit image til at 3bette preflop, for din hånd er noget være hø OOP mod 2 aggro spillere, som har alt for let v at slowe down i pos, når du rent faktisk rammer.

Når det så er sagt synes jeg lead turn er godt i mange spots, det her kan være et af dem: Hvis 8 er et 'scarecard' checker de oftere bag med en stor del af den range de v-better på flop.

Aktuelt er jeg dog mest på c-c, så vi bliver ved med at fortælle den samme historie her, hvis de har stærke hænder, er der self nogle få scarecards, der gør de vil have lettere v at checke bag på river, men det tror jeg aldrig så aggro spillere vil gøre, når de rent faktisk har en hånd. Derfor jeg meget gladere for c-c turn og c-r river.

28-01-2010 20:16 #3| 0

Yeah, 3bet preflop kan bruges men jeg mikser det lidt op, har ikke noget problem med at se et forholdsvis billigt flop 3vejs da jeg har god relativ position.

c/c og c/r river er nok bedre.

Hvad med flop action?

28-01-2010 21:59 #4| 0

Amigo, preflop er altså lame. Du kan mikse det op med at 3bette, men selv jeg, der spiller ngt 35/28 agtigt når jeg spiller 6max, caller aldrig i det spot, med mindre jordens største tyr er med i hånden, og vi er dybe.

Flop er std, det er fjollet at raise der imo, selvom du får en god pris på et bluff, så kan jeg meget bedre li at spille dit draw mod 2 mand passivt, når vi er oop.

29-01-2010 00:46 #5| 0

Ok, tak for input, men tror aldrig vi bliver enige om call preflop.
Det er temmelig std i min bog. Tag og prøv det ;)

29-01-2010 01:15 #6| 0

Undrer du dig over, at du synes det er fedt at calle med 64 pf og så samtidig har en del tvivl omkring, hvordan ovenstående hånd spilles bedst?

29-01-2010 14:28 #7| 0

@ AB

Synes din argumentation halter noget.

Synes lige lige præcis dette spot er svært men det er heller ikke noget jeg regner med at få særlig ofte vel?

Oftere flopper du et combodraw eller FD (~12% af tiden) og dem har jeg som regel ikke svært ved at finde en god linje med.

Desuden har jeg god relativ position da jeg kan squeeze manden i midten og jeg mener jeg er bedre postflop end de to andre.

For at tage et eksempel vandt jeg jo ovenstående pot på 95$, hvilket gør jeg kan folde floppet de næste 19 gange i træk og stadig være break even med 64, IKKE????

29-01-2010 14:43 #8| 0

"vandt jeg jo ovenstående pot på 95$, hvilket gør jeg kan folde floppet de næste 19 gange i træk og stadig være break even med 64, IKKE????"

Frem med kalkulatoren imo:)

Mht preflop. 1gab SCs oop mod 2 agro spillere er noget lort. Du kommer aldrig til showdown når du flopper marginalt. Floppet du et draw, er det oftest et lortedraw du skal spille oop. 64s har desuden en del reverse implied odds --> du er oppe mod bedre flushes og str8s, bedre 2p, når der kommer penge i potten.

Fold eller squeeze pre, afhængigt af hvordan de spiller.

29-01-2010 14:51 #9| 0

Jeg er på fold eller squeeze vognen pre, specielt når du selv ved de er to aggressive spillere, falder 6 høj altså en rigtig fin del i value OOP. I mine øjne er callet pre bare ren spew. At du så sætter det op som at det var godt spillet fordi du nu kan folde de næste 19 gange og breake even er jo bare super flawed. At du så nægter at høre på folk siger fold til dig er jo bare dumt. Det er absolut ikke standard at calle i nogen spots her, muligvis 3 way deep mod to semi nitty folk bliver det standard, men i det her spot er det som folk er inde på bare rigtig dårligt. Det er nok nærmere bare et eksempel på du har runnet godt i spots som de her, og er vant til at insta klonke dine check callede ting og sager, og så har en forventning om det er god value.

Som spillet hader jeg linjen, og jeg synes det tangerer til direkte dårligt hele vejen rundt. Ligner en fisket spillet hånd, og så en panik løsning på turn, hvilket understreger endnu mere hvorfor ikke bør spille preflop. Vi check caller 6 høj 3 vejs? Du nævner endda selv en af dine grunde til preflop, er fordi du har fin relativ position og kan squeeze manden i midten, det kunne du så eventuelt gøre her, men vi checkcaller altså bare og venter på vores mulige 8 outer. Turn siger klonk, manden better ud i 3 mand, og du vælger et gigant stort overbet, i mean, why? Det er lige før dit shove har så dårlig call frekvens at du formår at gøre det uprofitabelt overhovedet at turne straighten, så er det altså skidt. Lead eller checkraise flop, cc turn som spillet og lead river. Kan ikke se det her nogensinde kommer til at være den mest profitable linje.

Hvad vil du have ham til at calle med her?

29-01-2010 15:40 #10| 0

JESUS!

Det koster mig 5$ at spille hånden og jeg vandt 95$ = 19x ikke hilb? ;)

At jeg siger jeg har vundet en 95$ pot er jo sådan set lidt for sjov ikke (og så fordi det er lidt sjovt at det åbenbart er så provokerende at folk som joonas går helt amok)
Jeg ved sq da godt du ikke kan bruge én hånd til noget statistisk set, men i min base har jeg altså overskud ved at calle SC og suitede 1gappers OOP og indtil det modbevises har jeg ikke tænkt mig at stoppe ligemeget hvilken chef der modsiger den anden chef der har anbefalet mig at gøre det!

Måske er det fordi de regs hilbs, AB og pow spiller mod ikke er så ringe som dem på 1/2??

@ joonas.

Du er fuld af crap, og undrer mig over hvorfor du har brokket dig over std i det her forum når du ikke kan formulere dig selv mere konstruktivt.

1) Preflop: slap af. Jeg bruger 2.5BB. Det bliver aldrig en kæmpe fejl selv hvis det er -EV i længden. I hvilken bibel står det iøvrigt at calle SC er fuldstændig ok, men at når det bliver en 1gapper skal den snapfoldes?
Derudover får jeg en bredere range når jeg caller fra blinds og kan vise hånden op.

2) Flop: Kan aldrig se hvorfor det kan være -EV at calle her, men CR er muligvis bedre. Synes blot UTG viser en del styrke ved at c-bette mod 2 spillere på et ragged bord.

3) Turn: Jeg synes ikke min løsning virker bedst, men jeg tror det ser mindst lige så stærkt ud at CR mindre. Desuden er der et farvetræk på turn.
Jeg tror dog også at c/c turn er bedre men så forstår jeg ikke hvorfor du vil leade turn da jeg mener at BTN er temmelig polariseret på turn og river og jeg ikke ved om han er i stand til at bluffraise. Derfor vil han sjældent calle river.

29-01-2010 16:59 #11| 0

omg omg omg...

Nogle gange kan det være +ev call pre andre gange ikke. Det afhænger af modstanderne, stacks etc. Alle grundene er blevet nævnt tidligere i tråden.

Jeg læser det som om din begrundelse for at kalde pre, er at du har plus på kontoen ved det call. Det har du nok generelt, men hvad med i en situation som denne, hvor det er to gode modstandere, du er imod. Har du også en sample, som er + der?

29-01-2010 17:10 #12| 0

@ coolkjaer

Helt enig.

Jeg ved ikke hvordan man filtrerer det for at se når du spiller mod regs men det kunne da være interessant at se.

Jeg tror folk lidt misforstår mig når jeg siger det er ok at calle pre, for det jeg mener er ikke at jeg gør det hver gang! Absolut ikke. Jeg gør det engang imellem istedet for at 3bette eller squeeze da jeg synes mange spil er blevet mere aggro mht 3/4/5 betting preflop og jeg gerne vil spille noget postflop poker. Mod folk der som disse to spiller aggro preflop men ikke nødvendigvis er wizards postflop har jeg ikke noget imod et call. Desuden kan jeg godt lide at have forskellige suitede hænder i min cc fra blinds range.

Så nogen gange squeeze, nogen gange call, nogen gange fold.

Det jeg synes er mærkeligt er hvorfor folk flamer strategien med at calle hvis de aldrig gør det selv??
Hvordan kan de så vide det ikke er profitabelt??
Der er bestemt ingen grund til at spille fit/fold poker postflop.

29-01-2010 18:51 #13| 0
" og indtil det modbevises har jeg ikke tænkt mig at stoppe ligemeget hvilken chef der modsiger den anden chef der har anbefalet mig at gøre det! "

Hvilken "chef" er det, du har snakket med her? Jeg kender kun et par enkelte, der vil forsvare det her play, og de henter altså en del mere value postflop end du gør, skal jeg hilse at sige.

Min pointe mht hånden er i øvrigt, at du i ovenstående har floppet/turned det alle mest optimale forløb af boards og bets du kan have for 64s, og alligevel er du i tvivl.. De næste 400 gange vil du stå i en langt dårligere situation.
29-01-2010 19:23 #14| 0

De 12% du flopper FD's btw, kunne du ikke isoleret finde spots hvor du spiller 6 høje 3 vejs OOP draws, og se hvor meget profit det gav? Jeg vil skyde på minus.

Det folk mener med preflop er at du nærmest aldrig flopper noget fedt nok til at kunne gøre det store, og så er du endda tit OOP. Ja du kan da mixe det op, men at mixe det op skal jo være i en sitaution hvor det giver mening, og hvis du så endda har to aggressive folk, er det jo ikke et spot der skal mixes op ligepludselig, men et spot hvor 6 høj bare bliver tæt på umulig at spille profitabelt.

Iøvrigt synes jeg det er tåbeligt at høre på "min far er stærkere end din far, og han siger altså call pre!", og endda begynde at angribe mig for at trække standarden ned på forumet. Det virker umodent, og egentlig bare out of line.

29-01-2010 20:19 #15| 0

@OP

Hvis du sucker ud med 22 preflop AI vs AA, synes du så også det er et godt spil, fordi du vandt hånden?

29-01-2010 21:17 #16| 0

@ joonas

Fatter ikke hvad du snakker om med din far.

@ pow

Ja jeg synes det er mega fedt.

@ AB

Må man aldrig blive i tvivl postflop selvom man synes ens preflop spil kan forsvares? Du raiser da også AK UTG og kan komme i tvivl postflop ikke?
Kunne du ikke istedet foreslå en bedre linje postflop hvor dine bekendte så ville hente mere value med denne hånd end jeg gjorde?

29-01-2010 23:34 #17| 0

Kan du ikke komme med nogle flere af den her type hænder? Tror der er store muligheder i det! Hvis du gider kunne du også prøve at regne ud hvor mange flops du kan se på en måned oop med 64s med alle de penge du har vundet på det?

Jeg tænker umiddelbart om det også er profitabelt med hænder som 52s? og hvad med 63s? De kan jo også ramme både straight og flush?

Og lad nu være med at lytte til alle de tåber som vinder et par millioner om året på poker, de ved helt sikkert ikke hvad de snakker om. Evt. prøv at spille 64 i hver sin farve også, den havde jo været mindst lige så fin i ovenstående tilfælde.

29-01-2010 23:42 #18| 0
30-01-2010 00:39 #19| 0

@KidofPoker: Du lader til at være så langt væk fra pædagogisk rækkevidde, at ethvert råd omkring postflop sizes og linjer vil være nytteløst.

30-01-2010 00:40 #20| 0

Ok, læste ikke alle posts men syntes op spiller den fint, jag havde selvfølgelig også caller pre. og caller flop.
Turn er semi, kan gøre begge. Tror jeg CC..

30-01-2010 01:43 #21| 0

Wow. Bare wow.

En hel række af chefer stiller sig op på række og kalder dit preflop call horribelt, alligevel vælger du hårdnakket at påstå at det kanon, fordi "jeg kan jo folde de næste 19 flops og stadig være breakeven". Er du klar over, hvor fantastisk blankt det argument er? Men lad os da bare vende dit eget eksempel om, og sige at floppet kommer 64J og du er oppe imod JJ. Så taber du pludselig $200, og må altså... ja, hvad må du egentligt? Jeg tror faktisk du er nødt til at folde esserne preflop, fordi du skylder penge i rammebanken.

30-01-2010 02:39 #22| 0

Kidofpokah,

Et par ting.
1) At tænke i "nu kan jeg freerollfolde 64s x antal gange fordi jeg har vundet y blinds" skal du væk fra. Hvad med K2o til et UTG raise så? Du kunne reelt klonke et K22 flop og stacke AK yo, så kan du igen freerolle lidt med K2o jo.
2) At du har overskud i din sample er nok mere et udtryk for varians. Der er 100 gode argumenter for hvorfor SCs spiller bedre IP eller evt ikke spilles i en masse spots at all. At du er af en anden overbevisning er fair nok, men du kommer nok ikke til at revolutionere NLHE verdenen.
3) Du misforstår ABs pointe, han snakker ikke om denne hånd, men generelt. Der er nok spillere der formår at spille SCs somewhat profitabelt oop, men det er fordi deres implied når de klonker er højere end en NL200 flop-miner, de bluffer bedre, handreader bedre osvosv.
4) Du har en pointe med at det, med udviklingen i games pt, i flere spots bliver bedre at afvige fra fit/fold strategier, primært når folk bliver mere agro pre. Ie. mod en agro CO åbner, kan man lave en sag for at flatte hele sin range osv. Men 64s i SB vs et par dygtige spillere tror jeg fit/fold er bedre.
5) Flat turn. Hans turn betsizing ligner ikke noget der vil committe. Han raiser nok flop ofte med noget stærtk fra floppet, så er der 87 osv tilbage, mens tja, SÅ mange floats burde han ikke have, men med dit image+linje tror jeg han folder alt for meget til at det er bedre at jamme turn istedet for call.
6) Du har et nettooverskud på 75$ i hånden, yes? Hvor kommer 95$ fra?
7) GL:)

30-01-2010 02:59 #23| 0

Fold i SB med 64s efter UTG TAG raise +caller.

Prøv at se din pokertracker hvor meget du tjener på at kalde i SB med sådan en type trashhand.

Mvh Simon

30-01-2010 03:19 #24| 0

@kidofpoker

Dit nettooverskud er $75, og du har betalt $5+$13=$18, så du har fået ca 1:4 ikke 1:19

Som de fleste andre er jeg på fold preflop-vognen. Jeg skal nok mindst have J9s for at kalde her.

Flop er ok, jeg har dog ikke noget imod at leade floppet. Ellers som hilberado.


ABs pointe er formentlig at det er en god ide at tænke over hvordan man vil spille sin hånd INDEN man går i gang med at spille yderst marginale hænder. Sæt dig ned og overvej hvordan du spiller SCs/two-gappers i sådanne spot, når du flopper OESD, flush, big draw, trips, middle pair, air, ... Hvis du har AKs UTG, så ved du også hvordan du i store træk vil spille din hånd i de mest sandsynlige preflop- og postflop-scenarier.

Tænk fremad! Det er een af de vigtigste evner i poker, og (heldigvis) en evne mange spillere mangler!

Jørn

30-01-2010 10:14 #25| 0

@ Alle

Det er sq dejligt at i er alle så bekymrede over at jeg måske taber lidt bb ved at calle oop med 64s :) Jeg vidste slet ikke denne form for medfølelse eksisterede på PN! ;)

For syvende gang: Jeg er udmærket klar over det ikke er noget argument at sige jeg vandt en rettet: 75$ pot, tak Thyssen og hilb, det var jo sådan lidt for sjov ikke?(som nævnt ovenover).

Men indtil videre har jeg da overskud fra blinds i disse spot hvor jeg engang imellem flatter og det kan da sagtens være udtryk for varians.
Og ja, det kan da sagtens være at det er skidt på jeres stakes at spille SC OOP fordi modstanderne generelt er bedre end på NL200, men jeg vil vædde med sådan nogle som jer også ville kunne spille SC OOP multiway profitabelt.

@ Thyssen

Jeg tænker skam også rigtig meget over hvordan jeg planlægger disse hænder og det er blandt andet derfor jeg indtil videre har kunne vinde på nogle dem.
Jeg er godt klar over UTG har en stærkere range når han c-better dette flop ind i 2 spillere og jeg er godt klar over han rigtig ofte vil checke turn når vi begge caller hvorfor jeg også var tæt på at leade både flop og turn.
Jeg blev bare i tvivl om hvad jeg skulle gøre ved det!
Hvad er forskellen på J9s og 64s ? I don't get it. Jeg spiller ikke for TP value hvis jeg flatter fra blinds med J9s mod UTG. Er det fordi de stærke hænder du laver oftere vil give dig action fordi de oftere vil ramme UTGs range eller hva?

@ AB

Er det ikke fair nok at sige man ikke er enig i det du siger så vi kan få diskuteret emnet og du kan bevise din pointe? Jeg synes bare ikke du kan sige at fordi jeg bliver i tvivl postflop at det så er dårligt at calle preflop.
Du kan sagtens lave et korrekt preflop spil og finde situationer hvor du bliver i tvivl postflop ikke?

@ hilb

Tak for svar. Nice med gode argumenter. Lige det jeg håbede på.
1) Det var for sjov, men ja.
2) Muligvis varians ja, og ja meget bedre IP, enig, og nej jeg vil ikke revolutionere noget som helst, bare tjene penge.
3) Hvem er NL200 flopminer? Dem eller mig?
4) Ja mod dygtige, men det er average reg på NL200 ikke IMO. Jeg caller selvfølgelig ikke OOP mod en god aggressiv reg med 64s.
5) Lyder meget bedre end det jeg gjorde og jeg tror du er spot on mht. hans range. Leader du så river eller CR hvis UTG folder?
6) Nej du har ret, jeg er matematik donk
7) Tak, lige over ;).

@ MHau

Øhh er du normalt ikke glad for at komme AI med to par? At han har JJ i det spot du nævner er IMO bare en cooler fordi det er den eneste hånd der slår dig! Næste gang har hånd jo AA, KK,AJ, QQ som udgør en langt større del af hans range, ikke? Og HVIS jeg blev stakket med bottom two på et tørt flop mod top set stopper det mig nu ikke fra at komme AI igen, vel? Så lame argument.

30-01-2010 10:51 #26| 0

Du har stadig ikke fanget pointen. Prøv at læse alle indlæg 1 gang mere.

30-01-2010 11:00 #27| 0

@OP

Du sidder over for 2 spillere, der ud fra deres pre flop stats ligner noget af det bedste NL200 har at byde på... Du har ingen reads, der siger noget om at de skulle være dårlige post flop... Hvis du på den baggrund mener, at du er så meget bedre postflop end de 2 spillere, hvorfor spiller du så kun NL200? Du VIL simpelthen bare ikke tjene flere penge eller? Jeg forstår det ikke...

@MHau


Tror jeg bliver nødt til at løsne op for min range... Synes jeg har svært meget til gode i ramme banken, så det bliver easy money :P Måske jeg endda skulle rykke op i limit for at gøre det... Det ville jeg jo alt andet lige få mere ud af... Tak for det gode råd :P

30-01-2010 11:01 #28| 0

@ becks

Du har ikke sagt 1 ord der kan bruges til noget som helst i nogen af dine indlæg.
Prøv at læs alt hvad jeg har skrevet en gang til.

30-01-2010 11:58 #29| 0

så skriver man et langt indlæg og ser at thyssen allerede har svaret på det. jeg ville komme ind på. så lige meget

30-01-2010 15:51 #30| 0

@ JayBee

Tja, jeg er da rykket op fra NL25 til NL200 på 7mnd så det kan da også være jeg snart gør det hvis det bliver ved med at gå godt.

30-01-2010 16:20 #31| 0

@Kid
Hvordan har bankrollmanagement fungeret?

30-01-2010 16:28 #32| 0

@Kidofpoker

Hvis du hvergang du fik AA openshovede er der ingen tvivl om at dette er et +EV move.
Men derfor er det nok ikke det mest profitable.

30-01-2010 18:19 #33| 0

@ pokerheh

Og hvad i alverden mener du med det? Det har da intet med sagen at gøre.

@ coolkjaer

Det behøver du slet ikke blande dig i. Jeg er rigeligt klar til NL200 og kunne sagtens tage skud på NL400 allerede nu. Drop nu det der jantelov.

30-01-2010 18:28 #34| 0

@Kidofpoker

Hvis folk siger at det bedre kan betale sig at 3 bette eller folde 64s i SB er det naeppe udfra en betragtning om at de vil oedelaegge dit spil eller fordi de hader dig.
Det er snarere ud fra en betragtning om, at det er mere profitabelt i det lange loeb end at calle.

Dermed ikke sagt at et call ikke kan vaere profitabelt, for det kan det sikkert. Men som pokerspiller boer du altid straebe efter den mest profitable linie og det er ikke sikkert det er et call. Ligesom det nok ikke er den mest profitable linie at openshove AA, selvom det uden tvivl er profitabelt i foerste omgang.

Slutteligt vil jeg sige at analysetraade er til for at diskutere. At opstille meget snaevre praemisser for disse diskussioner er som regel ikke med til at goere dem bedre, snarere tvaertimod.

Held og lykke ved pokerbordene

30-01-2010 22:51 #35| 0

@ alle

Slutteligt vil jeg lige uddybe følgende:

Jeg har stor respekt for de dygtige spillere som har kommenteret mit spil og jeg sætter pris på deres kommentarer og anbefalinger.

Men for at kunne følge deres råd/anbefalinger kræver det jeg selv er overbevist om jeg selv har taget fejl. Det er derfor jeg argumenterer. Jeg håber på de kan overbevise mig enten ved at henlede min opmærksomhed på faktorer jeg måtte have overset eller koncepter jeg har misforstået.

Men der er andre chefer i pokerverdenen som mener det er ok at calle med den slags spekulative hænder fra blinds og hvem skal jeg så tro på når cheferne herinde siger de ikke gør det?

Det er derfor jeg argumenterer og jeg vil elske at blive overbevist i den ene eller anden retning hvis det kan få mig til at træffe bedre beslutninger fremover. Det er det der er vigtigst for mig, ikke at få ret.
Og ja det kan da sagtens være at dem der kan spille disse hænder fra blinds er dygtigere postflop end mig og derved kan gøre det proftitabelt, men jeg har vel lov til at prøve at efterligne disse dygtige spillere med håbet om engang at kunne måle mig med dem.

@poker heh
Jeg forstår ikke hvad du mener når du siger jeg opstiller snævre præmisser for diskussionerne, det synes jeg ikke jeg gør og hvis jeg har gjort det har det ikke været min mening.

Også held og lykke til dig

31-01-2010 02:18 #36| 0

"Det er det der er vigtigst for mig, ikke at få ret."

I lol'ed:-)

31-01-2010 04:07 #37| 0

Ok, Kid, jeg tror desværre (og det er let genkendeligt for mig, jeg lider af den samme svaghed) at det der gør du ikke er i stand til at tage imod kritik i denne hånd, er at du er for stolt.

Du har oplevet et kæmpe rush over de sidste måneder og føler du er den bedste nl200 spiller på whatever site du spiller. Så er det også svært at tage imod råd, når det du gør jo virker. Men tro mig, fordi du på 7mnd er gået fra nl-whatever til nl200, så laver du stadig fejl. Jeg laver fejl, og jeg hader at indrømme dem, især hvis jeg vinder, så føler jeg at jeg kan slå alle og at uanset hvor skrap en chef jeg spiller HU, så spotter jeg alle hans leaks og alle de fejl han laver. Jeg glemmer bare mine egne fejl og jeg glemmer at justere noget som helst. Jeg har for travlt med alle andres spil... Du skriver en masse overvejede ting i denne tråd, men srsly, det er bullcrap det meste af det, fordi det bare er din stolthed og ikke din fornuft der taler. Drop stoltheden->$200->bankwire->ATM->t1tties imo!

31-01-2010 21:46 #38| 0

@ pow

Yeah, du har nogle gode pointer, men tro mig når jeg skriver at jeg hører sq på hvad I siger og jeg vil da helt sikkert overveje mine spots preflop hvis jeg har tænkt mig at calle med den type hånd i fremtiden. Jeg synes også specielt mit turn play sucks i denne hånd og jeg har sq lært noget af dem af jer der gad kommentere hånden postflop, så det er fedt.

Du har ret det med man skal passe på med stolthed/fornuft, men jeg synes nu ikke jeg har fyldt tråden med bullcrap (eller whatever)

@ SS

Hva, hvor godt tror du du kender mig? ;)

01-02-2010 02:14 #39| 0

Jeg kan ikke se, hvad min kommentar har med janteloven at gøre.

Fair at du ikke vil ud med din bankrollmanagement. Jeg stillede spørgsmålet af ren og skær nysgerrighed, da det er over en kort periode, at du er stedet meget i takst. Det er de færreste, som kan grinde en god rulle til det limit på så kort tid. Jeg har ikke noget problem med folk der har en løs bankrollstrategi, det er deres valg. Det var sq ikk for at fornærme dig, at spårgsmålet blev stilet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar