Nl200

#1| 0

har lige en hånd og et par spørgsmål...

vi sidder 4 på bordet spillet er helt nyt vi har vel været i gang 5-10 min jeg har købt mig ind for 120 euro

player 1 folder player2 (knap) siger 4. sb (villain) caller de 4. mig i bb siger 12 med AKo knappen folder. og sb går all in for fuld bi jeg har 100 euro tilbage og caller han viser AQ og jeg holder hjem...

1 hvad synes i om villain linie ??? std nu hvor jeg "kun" sidder med 50 bb

2 nu hvor vi ikke har read på hinanden hvor starter vores ranges før vi caller hans all in..

06-02-2013 01:06 #2| 0

1. Kommer an på din shortstacking strategi. Squeezer du ofte er hans flat lækkert. Ellers bør han, i min bog, 3b.
2. Afhænger igen af hvordan han ser dig. Et løst bud må være TT+ (måske 99?) og AQ+.

Hvorfor spiller du NL200? Det virker jf. denne tråd ikke som om, at det er et limit du slår. No offence i øvrigt. Men hvis du, som jeg formoder, spiller for hyggens/spillets skyld, hvorfor så ikke spille lavere? Igen, no offence.

Redigeret af AubreyGraham d. 06-02-2013 01:09
06-02-2013 01:12 #3| 0

helt standard at komme ind der.

06-02-2013 11:20 #4| 0
AubreyGraham skrev:
1. Kommer an på din shortstacking strategi. Squeezer du ofte er hans flat lækkert. Ellers bør han, i min bog, 3b.
2. Afhænger igen af hvordan han ser dig. Et løst bud må være TT+ (måske 99?) og AQ+.

Hvorfor spiller du NL200? Det virker jf. denne tråd ikke som om, at det er et limit du slår. No offence i øvrigt. Men hvis du, som jeg formoder, spiller for hyggens/spillets skyld, hvorfor så ikke spille lavere? Igen, no offence.


er bestemt ikke vindene på nl200 (regnskabet for 2012 hed 270 dollars i minus) og spiller alt for lidt i forhold til resten af pokernet men når jeg spiller så skal det gerne være minimum nl100 og op af før jeg gider. (er jo bare hygge spiller)
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar