NL1000 - fint spot til overbet?

#1| 0

Standard TAG villain med eff. stack på 1,5K, Hero dækker

Hero raiser til 34 fra BT med T T, villain re-raiser fra BB til 95, jeg caller

(pot 195)

Flop

K K 4

Villain byder 115, jeg caller

(pot 425)

Turn T
Villain checker, jeg checker bagved

River T - HALLØJSA !

Villain byder nu 195 og jeg går all-in

For og imod value-raise ctr. all-in overbettet på river ?

19-10-2007 11:29 #2| 0

Med de stack sizes vil jeg normalt bette turnen. Jeg kan godt lide overbettet, men det er vigtigt, at du ikke bare gør det, når du har et monster på et åbenlyst "split-board". Det er for let læseligt - så hellere sætte et standard value raise ind.

19-10-2007 11:32 #3| 0

Bet turn og fint at overbette river men hvad DTM sagde

Hvis du tror villain har en konge så lav et lille raise så han reraiser sin K, eller overbet selvf

19-10-2007 12:25 #4| 0
OP

Et turn-bet var også min første tanke, men ham her betaler ikke af på turn med noget 88,99,JJ,QQ,AA-ballade...........

19-10-2007 12:51 #5| 0

Det kan godt være at han ikke altid betaler ret meget med 88,99 osv. på turn - men mon ikke han kunne blive forfalden til at betale f.eks. $75 ...

Du giver ham lige nu rig mulighed for at trække gratis til et større hus end dit, med 3 ud af 5 hænder du selv nævner ....

Jeg vil nok forsøge at få det til at se ud som om jeg køber potten billig på turn, grundet de skræmmende KK. Når det ikke lykkes så satser jeg alt(jeg er stædig/på tilt) på river med et allin ....
Den historie er vil lige så god som den du forsøger at fortælle - ik'?

Blot bevirker min version at der er mere i potten på river, og derved er det mindre han skal calle der.

19-10-2007 13:26 #6| 0

"Blot bevirker min version at der er mere i potten på river, og derved er det mindre han skal calle der."

Tja, det er vel ikke nødvendigvis rigtigt....han leader nok ikke for 195 hvis vi byder turn.
Men jeg er enig i, at et bet på turn er korrekt her. Jeg byder 225ish.

fazz

PS: Way over mine stakes

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar