NL1000 Fin linie?

#1| 0

Som sagt i tidligere post, er jeg ikke cashgamer.

Så feedback på denne linie fra regs :)

Seat 2: shero11 ($1,003.75 in chips)
Seat 3: Hero ($615 in chips)
Seat 4: JRPKR ($1,611.50 in chips)
Seat 8: -Basshunter- ($1,694 in chips)
Seat 10: WeekendWars ($1,575.25 in chips)

ANTES/BLINDS
-Basshunter- posts blind ($5), WeekendWars posts blind ($10).

PRE-FLOP
shero11 folds, Hero raises to $30, JRPKR calls $30, -Basshunter- folds, WeekendWars folds.

FLOP [board cards: A,7,2 ]
Hero bets $55, JRPKR calls $55.

TURN [board cards: A,7,2,T ]
Hero checks, JRPKR checks.

RIVER [board cards: A,7,2,T,A ]
Hero checks, JRPKR bets $140, Hero calls $140.

SHOWDOWN
JRPKR shows [ AH,3H ]
Hero shows [ AD,9S ]
Hero wins $462.

Hurtige tanker:

Grunden til check på Turn er for potcontrol(selvom bordet er drawheavy), AJ+ tror jeg han 3-better pre. Check på river er for at lade ham skyde bluffs og dårligere esser skyder han nok alligevel, så tanker var at jeg kunne samle to slags ranged op i mit check på river, nemlig bluffs og dårligere esser.

19-09-2009 23:25 #2| 0

Jeg er ikke reg. på dette niveau, men mine tanker er følgende:

Flop bet er ok. Med air havde du naturligvis cbettet og det lugter lidt for meget af en marginal hånd at c/c her. Villain ved formodentlig at du byder air og stærke hænder. Så din TPWK er ret gennemskuelig.
Jeg vil dog foretrække et betsizing på 44-48 stykker.

Turn: Fint at checke her.

Flop: Jeg vil valuebette her. Der er få draws villain kalder med på floppet og det sidste es er sjældendt i spil. Flushdrawet kan også meget nemt have raiset floppet, hvilket gør dette eneste draw mindre sandsynligt.
88/99 og 78 eller lign. kan i nogle tilfælde finde et hero call frem når du checker turn. Jeg ville satse på et lavt valuebet på f.eks. 40% pot.

19-09-2009 23:41 #3| 0

Potsizes, tak :)

20-09-2009 01:54 #4| 0

Linjen kan være fin nok afhængig af modstander.

Er bare lidt bange for at du tager den af de forkerte grunde. Hvis han virkelig 3better AJ+ er der vel ikke meget sjov ved at potcontrole turn? Du giver ham bare frie kort med alle hans Axs, PPs, 7x og draws.

Riverbet er i øvrigt oftest bedst. Det er det samme hvis villain har et svager es, hans range indeholder en masse PPs og 7x som du misser value fra og desuden kan vi sortere en del af hans draws fra da han ikke raiser flop eller better turn.

21-09-2009 12:06 #5| 0

Du skriver du ikke er cashgamer, men alligevel spiller du nl1000?????

21-09-2009 12:29 #6| 0

Mod passive spillere kommer du til at miste value på river.

Hvilket site spiller du på?

21-09-2009 12:38 #7| 0

Givet at vi checker turn, så har jeg ikke noget i mod at checke river mod en regular -- planen er så at check-raiser allin.

Mit standard play er nok bet-bet-bet (men mit image er muligvis lidt anderledes)

Jørn

21-09-2009 14:14 #8| 0

Mehh virker sgu lidt sjovt spillet, du skriver at du regner med at villain villain reraiser aj+ preflop, og ja udover a,10 kan jeg ikke lige se hvad villain pludselig giver på nakken med på turn på et så drawy bord... Så ja bet for trække value fra dårligere esser og draws, derudover er det vel også lidt halv vagt, ikke at komme til midten som pfr med 60bb og trips eller?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar