Villain spiller 50/34/2,3 over 200 hænder med en WTSD på 42%. Aggression er henholdsvis 2,5/1,6/4,0 (flop/turn/river).
Jeg antager, at Villain ser Hero som noget i retning af 22/19/3. Hero er ikke set være ude i snavs. Ingen nævneværdig dynamik.
Seat 2 is the button
Seat 4: AymoJloBuH ( $1015.00 USD )
Seat 3: Destroger ( $1000.00 USD )
Seat 1: Hero ( $1350.00 USD )
Seat 2: Villain ( $2826.94 USD )
Destroger posts small blind [$5.00 USD].
AymoJloBuH posts big blind [$10.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero: Q♣ T♦
Hero raises [$30.00 USD]
Villain calls [$30.00 USD]
Destroger folds
AymoJloBuH folds
Flop: 6♦, Q♠, T♠ (pot: 75$)
Hero [$52.00 USD]
Villain calls [$52.00 USD]
Turn: Q♦ (pot: 179$)
Hero bets [$128.00 USD] <--- Skyder I højere her?
Villain calls [$128.00 USD]
River: 6♥ (pot: 435$)
Pot, shove, induce?
NL1000 - Det optimale valuebet?
Byder nok 150 -160 på turn, da manden jo tydeligvis elsker at komme til showdown.
Hvad er hans fold to CB turn %?
Men 150 - 160 turn og jam river - han folder ikke light.
synes turn bet er fint, da jeg formoder det ca. er denne størrelse bet du også ville bette hvis du ikke havde Q.
river: Jeg tror at en stor del af hans call range, vil også være hans betting range hvis du checker til ham. + at han har en aggr på 4. så kan være han better misset draw osv.
SÅ tror jeg går efter et check-raiser på river.
/Poples
Jeg synes faktisk også at CRAI er ret sexy her.. Men det kommer lidt an på hans tendenser.
Det afhænger lidt af, om han caller river nok med Tx, A høj misset flushdraw eller en random 99, og om han er typen der kan bluffe det her board med et misset draw.
Hvis jeg better, så går jeg efter like 199$ bet fordi hans range er så svag, tror ikke rigtigt de her folk tyrer 400$ her med JT f.eks., plus hvis vi better lidt svagt, raiser han vel river de gange han har Qx - det tror jeg ikke han gør til et stort bet.
Sådan en semi donkish action junkie kan jeg sku også godt lide at CRAI mod. Han har vel en del draws på den her måde, og samtidig er hans river aggro høj. Det nedsætter sikkert value i Tx value, da han nok kun better dem halvdelen af gangene, måske endda mindre.
Syntes dit bet på turn er fint, og da han caller os her har han nok den overbevisning at vi ikke har Q medmindre han også har den.
Jeg er ikke meget til et CR her, da jeg ikke tror vi får mere end de $ han better, med andre ord tror ikke han vil calle os hvis vi RR ham. Så vil hellere skyde 365$. Han kan sagtens RR os her da det er et board der misser alle ikke hus draws og han kunne sagtens sætte os på AK, og derfor kunne en gut som han sagtens prøve at tage den ned ved at RR os. Eller han bare caller os, så jeg syntes der er flere gode scenarier ved at bette river. Og er vi heldige få vi ham AI hvis han RR os.
En anden ting er, at jeg ser ikke nogen grund til at lave et lille value bet her. Da han hurtigt vil gennemskue os og derfor vil jeg hellere lave et lidt under pot bet og følge den linje vi har lagt.
Altså jeg folder ikke min "AK bluff" og lade ham hænge sig..
Turn er fint imo.
Hvis jeg better river, vil jeg holde samme betsize som hånden igennem, og have tendens til at bette lidt lavere jf hans river AF, så han har lidt bedre pris på et bluff. Så induce er imo første prio her, da jeg tror han godt kan finde på at raise noget der meget vel kan ligne et blockbet. Det kan være svært at se tendenser på river, allerede efter 200 hænder, men er han typen der bluffer når vi checker, er det obv no 1. Kan han bluffe vs en bet-bet-bet linje, hvor vi kun kan bette Qx+ for value, kan han nok godt finde et shove frem vs vores river cbet
Jeg er ikke vild med turn sizingen. Lavere eller højere imo.
River er meget indviklet, men jeg tror helt ærligt ikke, du kan finde et bet, han har lyst til at raise eller shove over. Jeg kunne godt overveje en bet-3bet linje med et 120 udstik, men så ska jeg have en feel på hans hånd på turn.
/AB