NL100: TP på drawy board i 3-bettet pot

#1| 0

Villain virker rimelig dygtig over 149 hænder. Spiller 29/25/1.1 med 3-bet% på 12.2. Jeg syntes lige og lige, vi var dybe nok til at kalde hans forholdsvis lille 3-bet i position, men det er måske dumt mht. reversed implied odds?

Seat 8 is the button
Seat 2: VILLAIN ( $198.50 USD )
Seat 6: mujkara ( $72.85 USD )
Seat 7: Pityu xx ( $161.60 USD )
Seat 8: HERO ( $141.25 USD )
VILLAIN posts small blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ J Q ]
mujkara folds
Pityu xx calls [$1.00 USD]
HERO raises [$4.00 USD]
VILLAIN raises [$11.00 USD]
Pityu xx folds
HERO calls [$8.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 9, Q, 8 ]
VILLAIN bets [$19.00 USD]
HERO calls [$19.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 4 ]
VILLAIN checks
HERO checks
** Dealing River ** [ K ]
VILLAIN bets [$35.00 USD]

Jeg folder, fordi det ligner for meget et value bet. Call i stedet? Raise flop? Bet turn?

31-01-2010 11:36 #2| 0

PF er lidt meh.

Som spillet raise flop og få pengene ind. TP + GS = nice.

31-01-2010 12:15 #3| 0

Preflop er std imo, i er dybe nok, og han 3better rigeligt til det er et profitabelt call (hva er 3bet stats oop for ham?). Position mere end opvejer for rev. imp odds i det her spot imo, især når han er så 3bet glad

Call flop er ok, men vi får action fra en del hænder som vi er foran mod, hvis vi raiser. Jeg vil dog også foretrække et call, og holde potten lidt nede, til vi har nogle bedre reads på ham.

Turn er også ok, bet er ikke dårligt og jeg tror han caller mange hænder som stadig er bagud, raiser enkelte bluffs og raiser enkelte valuehænder, så det er et relativt sikkert bet, som også gør din beslutning på river vil være lettere, da han nu oftere vil checke til dig.

River er et call her imo, yup, han kan snildt have Kx der lige har ramt, men du repper heller ikke super stærkt, og før vi har set hvor light han v-better i det her spot, mener jeg vi skal calle, fordi det er et godt bluff kort, og din range indeholde mange draws og få hænder med god SD value.

Call, og så synes jeg du spiller hånden rigtig godt, uanset hva hånd han flipper op

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar