NL100 Set OOP i RR-pot

#1| 0

Slowplaying fish in action:

Villains preflopstats er nitish. PFR 9 ca.
Villain kender umiddelbart ikk Hero.

$ 100 USD NL Texas Hold'em - Friday, March 23, 13:09:11 ET 2007
Table Table 128355 (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: FAT_TROUT ( $ 95.05 USD )
Seat 2: brody_boy ( $ 100.05 USD )
Seat 4: klauksnaaker ( $ 44.05 USD )
Seat 5: hrun1 ( $ 65.03 USD )
Seat 6: Hero ( $ 117.50 USD )
Seat 3: MonkeyPolicy ( $ 113.20 USD )
MonkeyPolicy posts small blind [$ 0.50 USD].
klauksnaaker posts big blind [$ 1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 9 9 ]
hrun1 calls [$ 1 USD]
Hero raises [$ 5 USD]
FAT_TROUT raises [$ 10 USD]
brody_boy folds.
MonkeyPolicy folds.
klauksnaaker folds.
hrun1 folds.
Hero calls [$ 5 USD]
** Dealing Flop ** [ A, 9, 4 ]
Hero checks.
FAT_TROUT bets [$ 10 USD]
Hero calls [$ 10 USD]
** Dealing Turn ** [ K ]
Hero checks.
FAT_TROUT bets [$ 19 USD]
Hero calls [$ 19 USD]
** Dealing River ** [ J ]
Hero is all-In.
FAT_TROUT is all-In.

23-03-2007 18:31 #2| 0

Lead floppet istedet, den valgte linje er alt for fishet. Evt kan du CR turn, men jeg foretrækker klart et lead her da en eventuelt på turn ødelægger din action.

23-03-2007 18:34 #3| 0

Jeg synes linjen er fin at bruge engang imellem. Villain siger jo AK hele hånden igennem, men ville en på turn stoppe ham med at pumpe penge til midten?

23-03-2007 18:37 #4| 0

Grunden til at jeg ikk ville leade floppet er, at jeg ville have et c-bet ud af KK-JJ. Hvad siger du til et flop c/r, ville det være at fortrække? Der ville du stadig få action af AK, AA (AQ), men alle andre hænder ville slippe væk.

Jeg overvejede efter min fejl på floppet at c/r'e turn, men så så man jo ligepludselig at der lå der også faldt en K og så ramte jeg callknappen.
På river falder der så endnu et scarecard, men der tænkte jeg value af AK og AQ og "missed flushdraw"

23-03-2007 18:45 #5| 0

Ved at check-calle floppet får du presset et bet ud af ham, men du risikerer osse at hånden går død hvis der falder en på turn - der må du selv vælge hvad du vil. Jeg kan godt li at check-calle, men jeg er osse dårlig.

Turn kan jeg dog ikke li. Her skal der penge i kassen, så jeg ville klart c-raise ham i stedet for bare at calle. Hvis han har AK, hvilket det godt kunne ligne, betaler han alligevel af her.

Hvis han har AA/KK er det selvfølgelig bare trist.

23-03-2007 19:39 #6| 0

Få bare dine penge ind så hurtigt som muligt. Han kommer nok væk fra KK, men ikke AK og mindre A ligemeget hvad du gør. Han vil ofte checke KK bagved på floppet og calle et bet.

23-03-2007 20:15 #7| 0

Jeg better klart ud på floppet her.

1. Han kan se det som bluff eller et A med svag kicker og vælger måske at re-raise dig.
2. Der er muligt flush draw derude og dermed kan han ramme flush, eller han kan frygte du har ramt flushen.

Selvfølgelig skal ens spil mixes up en gang i mellem. Men du siger selv han ikke kender dig, så bet ud.

24-03-2007 01:37 #8| 0

C/c flop og check turn er en skidt linje, fordi villain er nittish pre. Dvs. hans range er stort set kun AK(AQ) og JJ-AA. Du opnår godt nok at få c-bettet fra hele hans range, men når du bare flatcaller og checker turn, giver du ham muligheden for at lukke billigt ned med KK-JJ og evt. udøve pot control og/eller blive skræmt af en diamond turn eller river med AK. Desuden er hans bet på floppet ret lille, sammenhold så det med hans fiskede 3-bet pre, og der skulle vist være mulighed for, at han ikke nødvendigvis committer sig selv til et cr AI på turn med AK (han er en nit). Jeg checkraiser floppet og skubber derefter turn.

24-03-2007 03:05 #9| 0

CR flop, lead turn det meste af tiden.

Vi mangler VPIP, antal hænder du har på ham og went to showdown.

Generelt er det ok at variere lidt i det her spot så længe du ikke checker 2 streets eller c/c'er turn.

24-03-2007 04:04 #10| 0

Lead flop for 2/3 pot og forvent at blive reraised af villain. Call når det sker. C/R en ikke-ruder turn, hvor han tit vil bette stort med esset, fordi han er bange for, at du sidder med farvetrækket. Stik ud igen på en ruder turn, og håb på, at han bliver stædig og beslutter sig for, at du representer.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar