NL100, River beslutning.

#1| 0

Hey PN


Hvad gør vi her??

Har meget dynamik mod V1, specielt i Blinds. Jeg har 3Bettet ham en del fra Blinds. Måske min sizing Pre er en smule lav?
Da han kalder mit Cbet på Flop, er min tanke at vælge en check-call linje, for at holde potten nede - da han kalder alle TBets i dette spot (dog over en meget lav sample) + V1's CR frekvens er forholdsvis høj. CC er egentlig også min plan på River, men hans sizing kommer bag på mig....

Stats:
29/23 reg, 1,5k hands
Steal BTN 55, F3Bet 48, FvCBet 3Bpot 54, FvsTB 3Bpot (0 af 4)


BTN: V1 ( $110.38 USD )
SB: Hero ( $104.00 USD )

Dealt to Hero [ 7 7 ]
EP, MP, CO Folds
V1 raises [$2.00 USD]
Hero raises [$6.00 USD]
BB Folds
V1 calls

** Dealing Flop ** [ 9 , 5 , 4 ] Pot $13.00
Hero bets [$9.26 USD]
V1 calls

** Dealing Turn ** [ 3 ] Pot $31.52
Hero checks
V1 checks

** Dealing River ** [ A ] Pot $31.52
Hero checks
V1 bets [$33 USD]
Hero ?????

19-12-2013 10:33 #3| 0

Weird hånd er sgu lidt i tvivl på river ligesom du selv.

Når han chekker bagpå turn ligner han ret meget noget SD value. På den anden side ligner du jo selv noget Ax der har givet op på turn. Omend du vel better river meget ofte med Ax hvis vi går ud fra at han har noget SD value der oftet chekker bagpå river alligevel.

Syntes det er bedre for dig at bette turn med mindre du ved at han floater flop meget bredt for derefter at skyde turn med stor frekvens.

Problemet med at chekke turn er IMO at der er meget få river kort der improver din hånd, men en del der forbedrer hans. ( Overkort, , kort der completer straights, 2 par osv) så bet turn for value og protection IMO.

Du kan evt. leade river smallish også for at beskytte dig lidt mod den store sizing og måske en gang imellem få en 9x / 88 til at folde. Tror nærmest aldrig han RR river med worse. På den anden side bliver du nok sjældent betalt af worse end 77 og misser muligheden for at han bluffer sine bustede draws på river.

Det er nok svært for dig at have mange bedre hænder på river ( Hvis du leader Ax på river) så måske er det exploitive hvis du folder river.

19-12-2013 11:46 #4| 0

Jeg kan ikke lide 3bettet pre, jeg vil hellere flatte selvom vi sidder i SB, så har vi god relativ position. Ved at 3bette disse mellempar spiller du dem som bluffs.

Som spillet mener jeg at floppet er et fint check.

På river mener jeg det må være fold eller shove - Du har alt andet lige flere Ax end villian, hvilket taler for et shove. Når han better så stort, må han jo være polariseret, men jeg ser ikke mange 2x i hans range og du blocker 67, som han nok heller ikke checker på turn. Tror han ville vælge normal sizing for value med Ax el. 2par eller sets.

Edit: Dynamikken taler nok for et fold, da han kan finde tynde kald frem

Redigeret af playern d. 19-12-2013 11:47
19-12-2013 12:50 #5| 1

Folder. Pf, flop og turn kan være ok. De fleste rene bluffs skyder ofte turn. Villian har alligevel en del ax som kan spilles sådan her, og ikke meget dårligere der better river med den size.

Alt efter strategi med lorte turn og A river bør du måske overveje om du skal lave 77 om til bluff på river hvis du ikke vil kalde den som spillet. Sizingen gør dog at jeg folder. Det er nok close om du skal kalde..

19-12-2013 16:59 #6| 1

Din 3betsizing fra SB er i hvert fald for lav. Siger 7/8 her.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar