NL100, JJ vs Q høj board

#1| 0

Kan den her bluffes hjem på river?

Stacks $105

Preflop:
Jeg raiser til $4 med JJ fra early
MP caller
SB caller

Flop:
89Q

SB checker
Jeg better $10
MP folder
SB raiser til $24

Jeg har fået rigtig gode kort ved bordet i de 15-20 minutter jeg har siddet der og har været meget aggressiv, men endnu er der ingen der har ydet modstand.
KK/AA er udelukket da han ikke reraiser preflop.
Min sædvanligvis udmærkede intuition siger mig at vi har at gøre med AQ eller KQ her, men for at undersøge det...

...Reraiser jeg til $42 for evt. at få et check på turn.
Han caller.

Turn:
8
Han checker som planlagt, og da dette kort ikke umiddelbart ligner noget han burde frygte tar jeg en gratis river.

River:
9
Han checker igen.

Jeg har ikke set ham spille en rigtig hånd i den tid jeg har siddet ved bordet, så han må betragtes som forholdsvis TAG.
Vi har ~$60 tilbage, pot er $93 og det oser langt væk af AQ.

Mig: ?

08-01-2007 22:44 #2| 0

hvad er det lige du gayreraiser på flop som nu har ramt river?

Jeg betaler med AQ, da jeg endnu mindrer tror på 88,99 og tror ikke på du tør kaste JT ind i den på river og du gayreraiser ikke med KK, AA på det flop..

call. modstanderen burde ikke folde her jeg ville sætte dig på noget lignende som du har eller ren air..

08-01-2007 22:48 #3| 0

Bare fold flop.

08-01-2007 22:55 #4| 0

Som spillet push turn, da du allerede har lavet din hånd om til et bluff. Dog bør du tænke på, om du kan skubbe villain af sin AQ/KQ(som du tror han sidder med)

Ellers fold flop, ingen grund til at spille fancy efter et CR.

ChrisJ

08-01-2007 23:23 #5| 0
OP

Jeg kørte slideren op på all in og førte musen hen til Bet-tasten for derefter at føre den over på check i stedet for og klikke.
Han havde AQ, men I har nok ret i at han ikke havde foldet til et bet alligevel.

09-01-2007 01:03 #6| 0

Easy flop fold. Hvorfor du vælger at committe flere mønter efter han check-næsten-clicker, forstår jeg ikke.

Mickey

09-01-2007 09:20 #7| 0

Du skriver, at du kan udelukke AA og KK, da han ikke raiser preflop. Det er da noget af en leak, du har dig der.

Selvfølgelig kan han godt have både AA og KK.

--

www.raybandk.blogspot.com

09-01-2007 09:52 #8| 0

"Du skriver, at du kan udelukke AA og KK, da han ikke raiser preflop. Det er da noget af en leak, du har dig der.

Selvfølgelig kan han godt have både AA og KK."

Arrr, gør det nu ikke værre. Villian -kan- have AA og KK, men det er very unlikely!

Jeg folder flop - som spillet udnytter jeg det er NL100 og skubber mod Villians Qx.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar