Nl100 HU donk aner ikke hvad han laver:)

#1| 0

Skulle lige ind og afprøve noget på et hu bord(var ikke meningen jeg ville spille...), og får ved et uheld postet min bb og ja så udspiller følgende hånd sig:

***** Hand 2268267463 *****
0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - 21. juli 2010 05:54:49
Heads Up TH 699 (Real /Cash Game )
Seat 1: Djoffer1 (100.00)
Seat 2: chakwao (100.00)
chakwao post SB 0.50
Djoffer1 post BB 1.00
** Deal **
Djoffer1 [Q, 10]
chakwao [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
chakwao Raise to 3.00
Djoffer1 Call 3.00
*** Flop(Board): *** : [8, 3, K]
*** Bet Round 2 ***
Djoffer1 Check
chakwao Bet 4.00
Djoffer1 Raise to 14.00
chakwao Call 14.00
*** Turn(Board): *** : [8, 3, K, 7]
*** Bet Round 3 ***
Djoffer1 Bet 19.00
chakwao Call 19.00
*** River(Board): *** : [8, 3, K, 7, 6]
*** Bet Round 4 ***
Djoffer1 All-in 64.00


Og ja selvom den vel endte lykkeligt, gik jeg egentlig bagefter og funderet lidt over hånden, nu er det ingen hemmelighed at cashgame ikke er min force og slet ikke hu, så ja ville egentlig høre PN's bud på en default linje med et flushdraw er her, når man er helt readless?

Mine egne tanker omkring de forskellige streets:

FLOP: At c/r floppet med kun et flushdraw, er ikke optimalt når vi er helt readless, hvis villain 4-better må vi vel smide? På den anden side så er det vel også semi donket at gå i c/c mode OOP med et flushdraw, mener jo næppe noget vi tjener meget på? Men måske bedre på lang sigt når vi er readless eller?

TURN: Igen er det lidt mehh, nu vælger jeg her at leade en 60% men bliver jo nød til at smide hvis villain skubber stacken ind... På den anden side så er alternativet vel at c/f (c/c kan vel aldrig komme på tale?) Så kan egentlig bedst lide at bette og samtidig også have en del fe imod svagere holdings+floats hos villain.

RIVER: Jeg rammer og vælger at skubbet stacken ind i en pot på ca. 72.. Vel rimeligt ok? Alternativet er at checke og håbe villain har været ude i noget rigtigt snavs og går ud og bluffer her, men han checker vel ret meget bagved?

21-07-2010 08:18 #2| 0

Så blir det vidst ikke meget mere standard.. :)

21-07-2010 08:57 #3| 0

Nej det er rimelig std. Du må dog aldrig checke river hvis du er readless, da du misser en pokkers masse value størstedelen af gangene.

21-07-2010 09:52 #4| 0

Hvornår er der hu4rollz fisk?

21-07-2010 10:06 #5| 0

Du er da godt nok den største retard ever. Jeg kender Villain - Det første du gør er at svine ham i chatten over at han sidder på for mange borde, og så hitn runner du ham efter du stacker ham i denne hånd her, som er den første. Håber inderligt du får din roll hacked, din ynkelige og elendige pokerspiller. Fake nu bare nogle flere HH's, så du kan blive endnu mere til grin end du er i forvejen

btw.. Sikker på det ikke er QT du har? usle faker =)

21-07-2010 10:25 #6| 0
OP

@n1co18
Umm what?? Jeg troet manden sad på alle nl100 hu bordene og spurgte derfor om han gad flytte sig fra en af dem, 4 sek. efter fandt jeg ud af at det var fordi jeg havde slået filter til og skrev så jeg stenet og det var ligemeget... Han nedlod sig ikke til at svare på noget af det jeg havde skrevet, så havde det egentlig rimeligt fint med at forlade bordet da det som sagt ikke var meningen jeg skulle spille.. Men takker da for svineren, er du lidt morgensur?

@growapairpllz
Er det std. bare at få stacken ind på floppet fuldstændig readless HU med et flushdraw og to underkort, var det jeg var i tvivl om?

@kbb
Skal vi sige jeg giver dig en tyver og så lader du mig være i en uge? Så er din rulle jo fordoblet og jeg får fred = win win for os begge;)

21-07-2010 10:27 #7| 0

@djoffer

Er ikke morgensur, har bare intet tilovers for så svinske typer som dig, kæft hvor er det dårlig stil af dig! Han sad nok på 2-3 borde, så take a chill pill?

21-07-2010 10:30 #8| 0

Djoffer hit'n runner en bumhunter og skal svines for det?

Han burde nærmere have en medalje!

21-07-2010 10:31 #9| 0
OP

@n1co18
Gider du lige lukke røven indtil du aner wtf du snakker om?? Og ja læs hvad jeg skriver i mit indlæg inden du spreder dine løgne, ja jeg hit n runnede ham, men var som sagt ikke meningen jeg skulle spille(og slet ikke mod en gut der formodentlig er reg.) men når han er arrogant nok til ikke at svare på mine spørgsmål i chatten så overlever han nok at jeg løber med hans 100 dollars...

21-07-2010 10:33 #10| 0

@Skizo

Bumhunter? hvem siger der var nogen andre borde åben? Det var like kl 05:00? Og desuden er en bumhunter en der afslår folk der joiner deres borde, og det kan du overhovedet ikke vide om han gør?

21-07-2010 10:40 #11| 0

Yeah well, din linie er super standard - og når du vælger at c/r floppet, så skal der mere end en god grund til jeg folder. :)

21-07-2010 10:41 #12| 0

@n1co18

Aha, jeg kan altså ikke vide hvad din kammerats intentioner var.

Men du kan godt vide hvad djoffers intentioner var?

Ironien hænger tungt i luften. På så mange måder.

21-07-2010 10:42 #13| 0
OP

@growapariplz
Oki takker:) Hvad med turn går ud fra vi folder der hvis han shover indover vores bet?

21-07-2010 10:52 #14| 0

@ ang, turn, hvis vi skyder og han better, har vi efterhånden ikke investeret så meget at det vil være +ev at kalde? = udregning nedenfor :D

21-07-2010 10:56 #15| 0

Vi skal betale 64$ for at vinde 200.

Hvis vi går ud fra han har kongen, har vi kun 20% og det er derfor et fold korrekt, da vi skal betale 32% og kun har 20% chance for at vinde.

21-07-2010 11:16 #16| 0

Hvis han shover indover, smider vi selvfølgelig jo. Pointen var bare at vi skubber indover så længe vi har noget FE.

21-07-2010 11:24 #17| 0

@ Grow

Så forstår jeg ikke hvornår du vil skubbe indover? Hvis vi prøver at C/R turn?

21-07-2010 12:16 #18| 0

@Djoffer Std.Hånd

@n1co18 haha du er så pigesur LOL LOL LOL Kom ud i solen istedet så du kan blive glad:)

Mvh Simon

21-07-2010 12:58 #19| 0

Std. hånd som spillet - folder til eller kalder flop-3bet alt efter betsize.

21-07-2010 13:36 #20| 0

Hej Djoffer, tak fordi du lige hit'n'runnede mig der :D, synes hånden obv er mere std end at smutte efter man dobler op efter én hånd men whatever hvis du ikke har tid til at spille mere er det iorden lol, regner med at vi kan finde ud af noget en anden dag? Skal nok love jeg ikke hit'n'runner dig der hvis jeg skulle vinde et bi i første hånd :)

btw. så jeg først chatten bagefter, lidt svært når jeg allerede havde 3 borde oppe at køre og er pænt træt i forvejen, men ok at jeg er arrogant da, de fleste jeg møder HU sviner meget hårdere og ønsker normalt at jeg dør i en brand eller at min familie får kræft, så det er vel ikke slemt, men anyways håber vi kan finde et tidspunkt hvor du har tid til at spille mere end bare hit'n'run poker :)

I den pågældende hånd vælger jeg nok at c/r som dig mod en forholdsvis unknown, c/c synes jeg btw er en god linje mod en spiller hvor du ved han spiller reggish og ikke barreller meget med luft, du skal tænke på at villain ofte fyrer et bet på det her bord, og så giver op på turn, da et A er det eneste rigtig gode overkort at fyre som bluff, hvis et A skulle falde er det ikke skidt da villain ofte repper den med luft og Qhøj derfor er god en %-del af tiden, samt at du nu har en gutter og derfor mere equity i potten. Langt det meste af tiden får du lov til at lade turn gå check/check og du kan nu bette river og reppe en K meget godt, da Kx udgør langt størstedelen af din c/c range på det bord her, hvis villian ser dig som højst sandsynligt fisket grundet unknown read, kan du dog forvente at blive callet af alle par og ofte Ahøj på en blank river, og derfor er raise på floppet også at foretrække her imo.

Ved et 3-bet på floppet vælger jeg at folde, hvis du prøver at sætte villains forventede range ind i pokerstove mod din egen hånd, og regne lidt pot odds vil det fremgå meget tydeligt at din forventede ev ved at 4-bette er under 0 og derved er fold den bedste option.

Turn folder villain obv. tæt på aldrig, men det er heller ikke nødvendigt, med din equity i potten og forventningen om at kunne shove dig til en stor pot på en river rude, er bet din bedste option da du kan forvente at villain nogle gange folder andre flushdraws, og 8x, du er selvfølgelig foran de fleste fds, men du taber obv potten til dem ved at checke. Dog kan du også argumentere nogenlunde for at det kan være ok at checke turn da nogle villains som er regs næsten altid har Kx eller 8x her som ikke løber nogensteder (næsten ingen folder tp i HU mod en unknown like ever). Faktisk tror jeg som regel at c/r turn, giver flere folds end at bette turn/shove river linjen, dog er det lidt fancy og foretrækker klart at bette her med så meget equity, da villain ellers nærmest tvinger dig ud af potten med et bet (svært at floate ude af position).

River må du forvente at villain stort set altid sidder med en bluffcatcher i form af 8x, 99-QQ eller Kx, en flush er næsten udelukket, måske Ahøj flush engang imellem men sker meget meget sjældent. Med denne range in mente er dit mest +ev move at shove og det er ikke engang i nærheden af close imo, hvis du prøver at sætte kombinationerne af villains hænder op vil du se at den range som better er ekstremt lille, i forhold til den range som caller et shove fra dig.

Konklusionen er at jeg tror du skal stoppe op og tænke mere på hvad villains range er for hver enkelt handling og derudfra komme frem til din konklusion, på den måde vil en hånd som denne faktisk lynhurtigt virke meget ligefrem og let at analysere. Du kan med fordel spørge dig selv i spottet, hvad gør villain med 2nd pair? hvad gør villain med tp? hvad gør villain med fd? hvad gør villain med air?

21-07-2010 14:05 #21| 0

Grønne.

Interesseret i at sparre lidt? Jeg spiller ca. samme levels som dig, HU.

Hvis - så smid en PM med din MSN. :)

21-07-2010 16:06 #22| 0
OP

@grønne+andre
Jamen takker for tankerne, godt at høre jeg ikke var helt væk sad bagefter bare med den der mehh føelse bagefter og tænkte bagefter om der var en smarterer måde at spille hånden på nu det var hu...

@grønne
Læs mine tidligere indlæg, hvor er det lige præcis jeg sviner dig?? Og nej HU er ikke lige noget jeg dyrker særligt meget, men hvis jeg en dag får lyst til at smide nogle hundred dollars skal jeg da nok give dig en pm:)

22-07-2010 08:49 #23| 0

haha det er så i orden djoffer håber du bruger mine penge fornuftigt. :)

Min kommentar til det med svine var at du sagde jeg var arrogant længere oppe, hvilket du obv. ikke kan vide endnu at jeg faktisk er, bare fordi jeg ikke så din chat på bordet :)

Synes bare hele situationen var langt ude da du vælger at poste den ene hånd hvor du hit'n'runner mig på bordet.

ser frem til at spille dig igen snart :)

22-07-2010 09:49 #24| 0

lol - just lol.

22-07-2010 11:45 #25| 0

Lige en lille bitte ting... Villain kan ik 4 bette floppet, han kan 3bette. Du 2better jo kun.

16-10-2010 01:23 #26| 0

WAUW hvordan har jeg først set denne tråd nu!!

GRUDGE match pls????

16-10-2010 02:46 #27| 0

Lad den da ligge fcol.

16-10-2010 08:12 #28| 0

@ pp Huh?? Jeg er sgu da nysgerrig altsaa, djoffer er most likely en af mine bedste venner saa Ja ved ikke helt hvad du mener. Men undskyld hvis jeg trådte dig over tæerne.



Morten.

16-10-2010 10:21 #29| 0

Groenne's wall of text crits you for 10,523.23 - you die.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar