Hey.
Villain spiller 18/14/2.5 efter en ubrugelig sample af 40 hænder. Har ingen reads på ham. Han ser mig nok som noget 24/20/3 i guess. Vi har heller ingen dynamik
Table Table TH 2560 (Real Money)
Seat 1 is the button
Seat 1: T1ltmAn ( $129.95 USD )
Seat 2: BBanzai74 ( $99.00 USD )
Seat 3: ceder56674 ( $121.22 USD )
Seat 4: Hero ( $104.35 USD )
Seat 5: UbeTiCal ( $109.25 USD )
BBanzai74 posts small blind [$0.50 USD].
ceder56674 posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero K♣J♥
Hero raises [$4.00 USD]
UbeTiCal folds
T1ltmAn folds
BBanzai74 calls [$3.50 USD]
ceder56674 folds
** Dealing Flop ** 2♥ 6♠ J♠ Pot - 9
BBanzai74 checks
Herobets [$7.00 USD]
BBanzai74 raises [$17.00 USD]
Hero calls [$10.00 USD]
** Dealing Turn ** 3♣ Pot - 43
BBanzai74 bets [$48.00 USD]
Hero?
Vil mene flop er standard. Manden repper jo sygt tyndt, forventer at han 3-better +JJ. Bliver virkelig forvirret med det overbet på turn. Ligner noget flushdraw agtigt som vil have maksimal FE.
Er det for tyndt at komme ind her, givet at vi ikke ved mere om villain?
NL €100: sick turn spot :S
Der er imo intet sick over det spot. Jeg folder uden at tænke videre over det, såfremt jeg spiller mit a-game.
SS + 1
"Villain spiller 18/14/2.5 efter en ubrugelig sample af 40 hænder. Har ingen reads på ham. Han ser mig nok som noget 24/20/3 i guess. Vi har heller ingen dynamik"
Der har du nok svaret på dit spørgsmål...
Nå okay, synes bare han repper en anelse tyndt, men måske bare mig..
hm.. synes det ligner A♠x♠ eller lignende som du selv er inde på, og da han overbetter potten på river, tror jeg ikke du er dårligt inde...
har desuden en note på ham der siger at han raiser stort med sæt på flop i min pfr, så tror du skal finde et kald frem readbaseret.. i situationen kan den dog været svær.
har ham over 500-ish hænder, hvor han spiller 25/18/7.3 med en trebet procent på 4.
han spiller såvidt jeg ved både nl25, nl50 og så åbenbart også nl100 og han renser slet ikke nl50, har ham da i hvert fald som tabende spiller i trackeren.
Hmm... Mærkeligt overbet.
Min action kommer i sådan et spot an på, om jeg har en følelse af, at han vil give sig selv odds til et call, eller om han vil have det til at se sådan ud.
Umiddelbart tænker jeg A♠5♠
Manden har os slået med 22, 66, JJ og QQ. Jeg tvivler på, at sådan en type fastplayer AJ. De fire første hænder ville næppe overbette turn. Det er der jo ingen grund til, når man kan få stacken ind på river alligevel.
Jeg kan næsten ikke se mig selv lave andet end et klikraise.
/Ludo
Nice level af ham hvis det er et set, men det ligner bare rigtig meget et FD med den sizing.
Som tidliger nævnt er det næppe AJ, så de eneste value-hænder er 22 og 66. Ellers er det FD eller bluff hvor FD er klart mest sandsynligt.
Jeg skubber makronerne ind.
Mon ikke nits også har QQish i deres range her og spiller den ligeledes. Der er meget få Jx obv, men der er helt sikkert flest value hænder og et par fds imo, i fold.
@ joonas
Det er 40 hænder. Tror næppe vi kan konkludere han er nit ud fra så lille en sample. Spread skriver jo ovestående, at han har 500 hænder på manden, og der spiller han 25/18/7.3 :)
Har spillet ret meget mod BBanzai ting, og han har dig slået 9/10 gange her, han er ret passive og de gange jeg har set ham lave noget ala det der, har han haft set eller over par.
kan godt være, men vi analyserer ud fra at vi ingen reads har, og at han er unknown, så kan ikke rigtigt bruge det der til noget :)
ser ikke ud til folk er helt enige, flere som vil byde ind med deres mening?
Jeg kalder flop som dig og som spillet så folder jeg turn indtil jeg har bedre reads..
Ps. Jeg har for god erfaring med at valuetowne mig selv i sådan et spot uden videre reads..
@nico
overvej eventuelt at ton dine indlæg en smule ned, du har somregelt 70% af posts i dine egne indlæg. Lad debatten flyde lidt, og lad vær at føl trang til at sable samtlige folk ned der kommer med noget konstruktivt til dig. Det er somregelt derfor folk ikke kommenterer så ofte i dine indlæg :)
Jeg folder stadig turn uden grund til andet mod sådan en regish type der, jeg har svært ved at tro på han går i psycho full pot her, uden bare at være på et level hvor han vil fuldpotte et set så han ikke bliver drawet ud.