NL: 100 linjetjek 2

#1| 0

Hey guys

Villian spiller noget nittish 17/14/2 efter 168 hænder, hans AF på flop er 0.98, hvor den på turn og river er 5 og 6. Har ikke rigtigt set ham i de store troubles endnu.

Jeg vælger at flatte preflop, da han har foldet til 3-bet 8 ud af 8 gange, og ser derfor mere value i at spille en så stærk hånd IP

Seat 3: Hero (€100.00)
Seat 2: BustoAgain (€122.97)
Seat 1: Tilllate (€33.12)
Seat 4: Tagfish00 (€144.70)
Seat 5: DanielHdez (€135.66)
iFlushURas posts the big blind of €1.00
BustoAgain posts the small blind of €0.50
Tilllate is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero A Q
Tagfish00 folds
DanielHdez folds
Tilllate folds
BustoAgain raises €3.00
Hero calls €3.00
*** FLOP *** 52 Q
BustoAgain bets €4.00
Hero raises €14.50
BustoAgain calls €14.50
*** TURN *** 52 Q K
BustoAgain checks
Hero checks
*** RIVER *** 52 Q K K
BustoAgain bets €22.00
Hero calls €22.00

kommentarer til alle streets modtages :)

07-01-2010 05:47 #2| 0

Jeg er ikke vild med flop raiset på så tør en gut her, jeg tror du får et fold fra QJ uden klør type hænder mod sådan en spiller, han virker alt for tør. Der er merits for protection på flop, men hvad gør du hvis han 3better?

Som spillet bliver den lidt sløj, turn er et rigtig slidt kort, men jeg tror jeg better for en showdown istedet for at skulle gætte, hvis han nu peeler noget QxJ værk, selvom det er lidt langsøgt med sådan en type her. Han er voldsomt polariseret til floppede farver, eller løbehuset, da han næppe caller en nøgen K OOP på flop. Jeg tror realistisk set det er et fold på river mod den type spiller, men caller vel mere end man burde.

07-01-2010 05:48 #3| 0

Hmm, det er vel standard givet, at du mener villain er istand til at fornemme svaghed og tør skyde.

Jeg hader dog denne type spillers river-bet, jeg synes aldrig rigtigt jeg ved hvor jeg står, når han better river. Omvendt, så ligner du hvad du er.

Jeg ville desuden tro, at en spiller som ham her, kommer ind med 22 og 55 på floppet. Hvorfor jeg har svært ved at smide ham på en specific range, som ikke kun består af Qx, TT+ med farvetræk.

Jeg betaler nok desværre og noterer ham for det, så jeg ved det til en anden gang.

Med hensyn til turn, så følger jeg op på turn med lidt over halv-pot, således jeg "ved" jeg kan checke bag på river.

Hvis jeg vælger at RR floppet, så følger jeg op 4/5 gange.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar