NFL Fantasy 2022

#1| 2

Hey PN


Har fået et par henvendelser de sidste 2 uger omkring NFL Fantasy den kommende sæson. De sidste mange år har vi jo haft nogle gode og drabelige NFL fantasy dueller.

Jeg håber naturligvis dette kommer til at fortsætte, men jeg kommer ikke til at hoste spillene i år, så jeg håber meget at nye kræfter har mod på at tage over.

 

Et par familieforøgelser de sidste par år gør dog at tiden ikke længere rækker. Jeg er dog første mand som er klar hvis en anden betroet PNer har mod og tid til at køre traditionen videre.


/MrFrank

27-06-2022 16:58 #2| 1

Tak for det gode arbejde. Og kender det alt for godt. De børn tager en del tid 😁


Jeg håber virkelig, at en anden er frisk på at tage rollen på sig og hoste en fantasy turnering i år. 

27-06-2022 17:35 #3| 2

Jeg er frisk på at donerer 100 kr. til en babysitter så vi kan beholde vores Commish :)

27-06-2022 20:46 #4| 1

Tak for den store indsats!

 

Det har sgu været sjovt at deltage!! Håber inderligt en vil samle handsken op og kører det videre. Har ikke selv evnerne eller tiden, men deltager gladeligt igen, hvis der kommer liv i en liga.

 

 

30-06-2022 16:32 #5| 0
OP

Takker.


Håber også der kommer en ny commish, virker til der hurtigt er grobund for i hvert fald en enkelt League :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar